Todellinen työ voi alkaa
Nyt kun materiaali kerätty
39
490
Vastaukset
- Anonyymi00001
laita pylly pystyyn ollemma tulosa
- Anonyymi00002
Mitäs meinasit
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs meinasit
no me kerromma sitte
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
no me kerromma sitte
Miks puhut murretta
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miks puhut murretta
On juonu taas hörhöt liikaa
- Anonyymi00011
Heitä peräkammarin spede jo voltti ja proosaile edes ns omiin nimiin tätä soopaas
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miks puhut murretta
Koska hän luuseri yrittää olla sukkela ja nokkela, mutta rivien välistä voi aistia että oikeasti vtuttaa kuin pientä oravaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
No keille tällaiset beavikset ja buttheadit kelpaa sitten nk edusmiehiksi, niin ei muuta ku samaa patsia ompelemaan rotsiin
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
No keille tällaiset beavikset ja buttheadit kelpaa sitten nk edusmiehiksi, niin ei muuta ku samaa patsia ompelemaan rotsiin
Voittajien tiimi let’s go
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja taas sen toisen studiossa halaillaan sokeri-iskän tuomaa tablettia ikään kuin sillä tulis hullua hurskaammaksi
- Anonyymi00025
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli tämä kalju ja skrode skidi ja se pitkä joka pitää itseään jumalan lahjana naisille, mutta silti pää ei kestä jos joku sanoo sattuneesta syystä ei kts?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eli tämä kalju ja skrode skidi ja se pitkä joka pitää itseään jumalan lahjana naisille, mutta silti pää ei kestä jos joku sanoo sattuneesta syystä ei kts?
Ja btw kenelle piti ”maksaa velat” kuten ensimmäiseksi mainittu täällä hoki- just tälle surrealistisen katkeran tarinan keksineellekö? Peepuheeseen kuuluu varmaan kaiken näköistä suvun perintöraanuista pöytähopeista lähtien. Että joo ajat sitten olen oikolukeminen ja päätellyt tämänkin neitosten ylimääräisen kerrosrönsyn
- Anonyymi00040
Anonyymi00021 kirjoitti:
👍
- Anonyymi00041
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olet saatanan gubbe taas käynyt naapurissa varkaisilla,kaks kerroksinen pyöreähkö sinertävämyö ne oranssit, littana kivi,jossa tumman sininen pieni neliö päällä ja muitakin on hävennyt! Velka senkun kasvaa! Ymmärräätkö,että varastaminen on rikos?????? Sulla taitaa olla varastetut avaimet naapuriin?oletko kerran tuonut ne tänne,mutta viet uudelleen,oliko sulla nyt sama
t kaverit?ette tee ollenkaan oikein,ei sitä naapuriin ruukata mennä ilman lupaa,tuita olette tehneet koko kesän ja syksyn,sairaita ootte! Sitä ihmettelen,miten tuo sector hälytyslaite ei hälytä,en ymärrä?????
- Anonyymi00007
Mikä vtun materiaali?
- Anonyymi00008
Stalkkeri kerää luultavasti materiaalia
- Anonyymi00015
Minä saatan tietää, älkää te nahkatukat siitä murehtiko. Sivusta neener neener
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä saatan tietää, älkää te nahkatukat siitä murehtiko. Sivusta neener neener
Ps yöllä ollut vielä muka niin tunnelma katossa hauskojen surkautusren kera, mutta vaivaamaan jäi. Sama jannu oot
- Anonyymi00022
Anonyymi00008 kirjoitti:
Stalkkeri kerää luultavasti materiaalia
Kerro tästä nk stalkkerista lisää ihan ns viihteen vuoksi vaikka oletkin se toista naista maalittava varsin värikkäitä termejä kuten häirikkö, narsisti jne viljelevä sivunumero perävaunusi kera tässä palstafarssissa kokonaisuuden kannalta
- Anonyymi00009
Mitä juonit ?
- Anonyymi00018
Soft kitty warm kitty little ball of fur happy kitty sleepy kitty pur pur pur. Kaikki järjestyy, toveri. Sivusta
- Anonyymi00010
Siitä tulee varmasti hieno nahkatakki ja lampunvarjostin.
- Anonyymi00017
Kerrotko, että yhdistitkö tämän avauksen esimerkiksi omaan fore skiniisi ns skini kun näin vivahteikkaasti kuvailit omaa kommenttiasi äänestäen, itsesi paras fani kun olet? Sivusta tupparit polilla, eli popparit tulilla kikakika
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kerrotko, että yhdistitkö tämän avauksen esimerkiksi omaan fore skiniisi ns skini kun näin vivahteikkaasti kuvailit omaa kommenttiasi äänestäen, itsesi paras fani kun olet? Sivusta tupparit polilla, eli popparit tulilla kikakika
Säähän kikakika oot se multipersoona joka on asunu palstalla vuosia
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Säähän kikakika oot se multipersoona joka on asunu palstalla vuosia
Nyt sinun täytyy avata tämä puheenpartesi tarkemmin, vaikka tiedänhän minä mihin tämä kehää kiertävä jaakaus perustuu mitä kuppaat kun et muuta keksi, esim sinä itse esität tätä palstasetää jajaja, millaiselle valioliigalle räätälöitynä jos sallit tämän apparaatin avata? Varmaan tämäkin hölönpölö nivoutuu lopulta siihen, että sormen on osoitettava väärään suuntaan tavalla tai toisella. Eli aloituksen aihetta lainatakseni, niin laiha on aineisto sinulla plus, eikö sitä oikein vakavasti puhuen voi edes sellaisena nähdä.
- Anonyymi00013
Muista että toisen turvallisuutta et rupea uhkaamaan.
- Anonyymi00019
Jos sellaisen nyanssin löysit tästä aloituksesta, niin ehkä vika on omassa päässäsi näin ollen. Kiinnostaisi tavallaan tietää mitä assosiaatiota hörhöt näistä varsin nk neutraalista aiheesta saa ja ennen kaikkea miksi näin. Sivusta T
- Anonyymi00038
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos sellaisen nyanssin löysit tästä aloituksesta, niin ehkä vika on omassa päässäsi näin ollen. Kiinnostaisi tavallaan tietää mitä assosiaatiota hörhöt näistä varsin nk neutraalista aiheesta saa ja ennen kaikkea miksi näin. Sivusta T
Jos on vuosien ajan vitsailtu väkivallalla, uhattu tuhota elämä ja tappaa tai heittää happoa naamaan tai pahoinpidellä sellaisesta pitäisi tehdä poliisiasia.
- Anonyymi00024
"Poimi numero". -seulottu
- Anonyymi00029
Pitää popparit laittaa joko on sen paljastusketjun aika vai mikä se oli
- Anonyymi00030
No oliko se yks läppä niin muka nuukaa tässä ketjussa ku piti pois ottaa vai olinko liian minä taas harkitsematon? Ehkä vähä, mutta nyyh silti
- Anonyymi00031
Sairas toi on. Ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi00033
Ottaa koville,ei voi muuta sanoa....Nainen jätti!!!!!!
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :((((((((((((
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ujo piimä ja vinkuintiaanit
- Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joutuu tyytyy 4x mutsiksi tulleeseen persenaamaaannn..yökssss...
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Joutuu tyytyy 4x mutsiksi tulleeseen persenaamaaannn..yökssss...
on se karseee tapaus...
- Anonyymi00039
Mä olen työni hoitanut koko ajan mä en keräile materiaaleja tai todisteita miksi turhaan tekee itte sen mitä ei ole ja tunnustusta parempaa todistusta ole koskaan tarvinnutkaan joku joskus halusi että olen tuomari syyttäjä ja ratkaisija osaan oikeudenmukaisesti tehdyn rikoksen mukaan ja osaan jopa neuvoa kuinka hoidetaan aiheutettu vahinko joitain joidenkin toisten aiheuttamia vahinkoja lapsilleen olen kai joskus ainakin korjaillu paljonkin
- Anonyymi00042
Toi gubbe luulee ittestään liikoja,kiinni se on jäänyt monesti,vai tolleen se o uhkaillu,hullu se on!kasvot reitti siellä polilla ,jossa vainosi! Eikö tälle vainotulle ole jo turvapaikkaa,ei uskalla enää yöllä nukkua,ku tuo hjllu ravaa täällä! Joka tietää,antakaa virkavallalle tuo! En jaksa enää!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887