Miettikää naiset jos miehet eivät haluakaan jahdata estäjää vaan ignoraavat kymmeneksi vuodeksi? Itse tein yhdelle tädille näin ja nyt hän on kokenut suurta epäonnea elämässään. Karma kostaa.
Ennenkuin blokkaatte
51
517
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja oma elämäsikö ei mennyt hukkaan?
- Anonyymi00002
Mitä ihmeen estäjää?
- Anonyymi00003
Semmonen joka torppaa yhteydet ja lähettää sinut ikävä-palstalle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00003 kirjoitti:
Semmonen joka torppaa yhteydet ja lähettää sinut ikävä-palstalle.
Sieltä se syy taas tupsahti. Panin muuten aika montaa miestä meidän aikana. T. läski
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sieltä se syy taas tupsahti. Panin muuten aika montaa miestä meidän aikana. T. läski
Eikö tämä naisia esittävän palstaäijän intentio ala olla selvä jo vähän hitaammillekin kun katsoo esim surkuhupaisaa allekirjoitusta? Luulisi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eikö tämä naisia esittävän palstaäijän intentio ala olla selvä jo vähän hitaammillekin kun katsoo esim surkuhupaisaa allekirjoitusta? Luulisi.
Olet aika säälittävä kun kyttäät täällä jo aamusta alkaen joka päivä. Eikö ole muuta elämää kuin joku kuvitteellinen palstaäijä.
- Anonyymi00004
voi sä tet mun tehtävästä ain helpomma
- Anonyymi00005
eit kestät kaua ko se on ohi luota minu
- Anonyymi00006
sina mies paaset pois ni helpotta
- Anonyymi00007
Minkälaista epäonnea?
- Anonyymi00008
Karmaa ei oikesti olemassa
- Anonyymi00009
Kurja juttu kun se joka sitä puhuu ja toiselle toivoo saa sen itselleen. Olkaa varovaisia mitä toiselle puhuttu ja toivotte.
- Anonyymi00026
So thus there is no witchcraft either to explain bad luck for wicked full of their ill will
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
So thus there is no witchcraft either to explain bad luck for wicked full of their ill will
How about that wannabefreemasons😉
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
How about that wannabefreemasons😉
Do not light any lame ass candles in night and wonder why fart blood or so. Part 3
- Anonyymi00010
Karman kirous voi jatkua kauan jopa suvuittain. Mutta siitä on keinoja päästä myös irti
- Anonyymi00049
Gupella on karmee tulevaisuus!
- Anonyymi00011
Miksi ajattelet, että universumi kostaa
jos joku ei halua elää juuri ( sinun) tai (jonkun muun) kanssa…?
Kuulostaa uhkaukselta.
Jokaisella on oikeus elää elämänsä,
vaikka yksin, jos siltä tuntuu.
Kosto ei ole uutta, mutta halusisin tietää
mistä se ajatus tai tunne syntyy?
Jos joku ei halua esim. elää tai tutustua sinuun,
hänellä on siihen syy. Miksi sinulla tai kenelläkään muulla
pitäisi olla oikeus mennä kaivamaan se väkisin esille? - Anonyymi00012
Ajatteletko, että läsnäolosi olisi pelastanut hänet epäonnelta?
Tai
Oletko se sinä, joka aiheutti hänelle epäonnea?- Anonyymi00013
Hänen myrkyllinen käytös miehiä kohtaan aiheutti hänen oman tuhonsa. Tavallaan käy sääliksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hänen myrkyllinen käytös miehiä kohtaan aiheutti hänen oman tuhonsa. Tavallaan käy sääliksi.
Mitä tarkoitat tuholla?
Mitä on myrkyllinen käytös? - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiusasitko tätä naista
jollain tavalla? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kiusasitko tätä naista
jollain tavalla?Sen itsetunto sai kolhasun kun laitettiin estolle
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sen itsetunto sai kolhasun kun laitettiin estolle
Tuskin on edes huomannut.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei. Vaan sinun myrkyllinen idioottikäytöksesi on aiheuttanut sen, että sinut on blokattu.
Blokkaaja ei halua, että "jahtaat" häntä, se on omaa narsistista toiveajatteluasi.
Blokkaaja ei "tuhoudu", vaikka sinä narsistisen kiihkeästi niin fantasioit.
Hän on ignoorannut sinut täysin oman myrkyllisen käytöksesi takia. Mitäänhän et siitäkään opi, kenties joku muu blokkaa sinut taas jatkossa samoista syistä. - Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuholla?
Mitä on myrkyllinen käytös?Sinua se naisia kohtaan hyvin vääristyneitä tunteita kokeva jaksaa kiinnostaa tonkia törkyä naisista tämän juttu-uulan katkeria jurinoita kuluttamalla. Aitoa rakkautta palstalla?
- Anonyymi00030
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kiusasitko tätä naista
jollain tavalla?Lopeta jo vastenmielisten ajatusapparaattiesi ruokkiminen tämän palstaäijän juttujen kautta
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Lopeta jo vastenmielisten ajatusapparaattiesi ruokkiminen tämän palstaäijän juttujen kautta
Se esitti asian ja
palstan idea on keskustella eikä
huudella ”turpa kiinni”.
- Anonyymi00017
Jos kuvailet jotain ihmistä
- myrkyllinen käytös
- oma syy
- ja kaikki muutkin negatiiviset sanat joita tässä on käytetty
- ja ”sillä” oli surua ja ”epäonnea”?
Sitten mennään eri suuntiin.
Jos ..ajattelet noin negatiivisesti hänestä,
miksi vieläkin … muistelet?
Aloittajalla kytee ajatus kostosta ja kiusaamisesta.
Tää on suomalaisten ongelma. Kiusaaminen.
- Mä suren sitä jota kiusasit.
- Suren sitä, ettet osannut jatkaa matkaasi vaan jäit kostoajatuksiin 10v ajaksi!!!
- Suren kaikkia niitä ilkeitä sanoja joita käytit hänestä
- Suren kaikkia niitä ilkeitä ajatuksia hänestä
- hänellä on ihmisen oikeus elää jossain ihan erillistä elämää
- sinulla on elämä. Miten käytän sen?- Anonyymi00035
Hän torjui minut, vaikka oli minulle kaikki kaikessa. Tottakai ajattelen vieläkin häntä, ja olen kiinnostunut miten hänen valintansa toimivat.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hän torjui minut, vaikka oli minulle kaikki kaikessa. Tottakai ajattelen vieläkin häntä, ja olen kiinnostunut miten hänen valintansa toimivat.
Et sä oikeasti välittänyt hänestä. Haukut häntä täällä, ivaat ja olet kostonhimoinen. Mitä rakkautta tuo on? Pelleilyä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Et sä oikeasti välittänyt hänestä. Haukut häntä täällä, ivaat ja olet kostonhimoinen. Mitä rakkautta tuo on? Pelleilyä.
Rakastan. Mutta koska hän ei halua minun hellää huomiotani, annan sen teille.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Rakastan. Mutta koska hän ei halua minun hellää huomiotani, annan sen teille.
En usko sanojasi. Se on niin helppo kirjoittaa hellästä huomiosta ja sitä paitsi, mitä sä meille sitä hellyyttä osoitat.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
En usko sanojasi. Se on niin helppo kirjoittaa hellästä huomiosta ja sitä paitsi, mitä sä meille sitä hellyyttä osoitat.
Tää sattuu olemaan ikävä palsta. Lieneekö yllätys, että ikävöin häntä? Mene muualle kiukuttelemaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tää sattuu olemaan ikävä palsta. Lieneekö yllätys, että ikävöin häntä? Mene muualle kiukuttelemaan.
Ole yhteydessä häneen. Täällä viestisi ei mene kenellekään.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
En tiedä menevätkö viestini perille. Pari viestiä olen lähettänyt enkä saanut vastausta. En ajatellut ryhtyä joka päivä tunnustamaan rakkauttani. Vai onko se yksipuolinen viestittely jonkun mielestä romanttista? Joku saattaisi tulkita vainoamiseksi.
- Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ohi!
- Anonyymi00021
Totuus taitaa olla palstasetä kuitenkin että olet ollut koko elämäsi vastaanottavana osapuolena mitä tulee lähestymiskieltoihin ym. Ilmeisesti puutarhatonttu on kuitenkin sen verran Sickke että poistaahan sut pitää kokonaan. Naiset ja lapset kiittää 😉
- Anonyymi00029
Samaa mieltä!hullut hoitoon!
- Anonyymi00025
Mä oon blokannut vain 3 ihmistä. Johtuen heidän käytöksestään ja siitä, etten halua heihin mitään yhteyttä, enää koskaan. 2 oli seggsin vonkaajaa, joista 1 vielä yhtäkkiä 2 vuoden jälkeen yritti lähestyä. Siis radiohiljaisuus 2 v. 3. oli niin paljon pahaa elämässäni mulle aiheuttanut ihminen, että kaikki yhteydet oli paraata sulkea. Karmaa odotellessa.
- Anonyymi00034
Minäkin saatoin aloittaa vonkauksella, mutta sen jälkeen meni syvällisemmaksi ja tulivat tunteet peliin. Estosta huolimatta koki tarpeelliseksi muistuttaa minua koko sen 10v ajan julkisilla päivityksillä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00034 kirjoitti:
Minäkin saatoin aloittaa vonkauksella, mutta sen jälkeen meni syvällisemmaksi ja tulivat tunteet peliin. Estosta huolimatta koki tarpeelliseksi muistuttaa minua koko sen 10v ajan julkisilla päivityksillä.
Ehkä sitten hänelle se karma on jo toteutunut. Ei kuulosta kovin onnelliselta ihmiseltä jos pitää 10 v riehua jossain palstalla. Mulla on käynyt niin, että kun on sulkenut yhteydet, ei ole sitä ihmistä enää tarve miettiä. Elämässä on parempia miettiä hyviä asioita.
- Anonyymi00042
Karma on menneen maailman intialaisten uskontojen selitys empiirisesti havaitulle ilmiölle, että pahantekijä saa usein itsekin pahan elämän. Näyttää kuin paha ihminen kasvattaisi pahuutta eli keräisi kielteistä karmaa.
Kun kuljin yhdessä aikuisen poikani kanssa, seuraan tunkeutui alkoholisoitunut poikani kanssa samanikäinen surkimus ja ryysyläinen. Nähdessään poikani tunsi heti ja ilahtui, kysyi mitä kuuluu. Poikani vastasi korrektisti, mutta erittäin pidättyvästi.
Kun tilanne oli ohi, kysyin pojaltani, oliko tämä ollut se koulukiusaaja, josta kannoimme aikoinaan paljon murhetta. Poikani vastasi: "Oli."
Intialaisen kulttuurin kielellä sanottuna oli kerännyt kielteistä karmaa. - Anonyymi00044
No miten itsellesi kävi? Päivystät merkkejä jossakin Suomi24 palstalla.
- Anonyymi00045
Mä oon estänyt 100 miehiä. Kuinkahan mulle käy 😬
- Anonyymi00046
Jotain vikaa sinussa on jos vedät miehiä puoleesi niin että tarvitsee estää.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
En vaan halua olla missäään tekemissä ihmisten kanssa jotka ovat muille prseestä. Estän myös naisia jos käytäytyvät niin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ois ihanaa kun täälläkin vois estää. Ekana lähtis se gubbe jankaaja, ap, mustusnainen, pike jankka jne. Tänne ei varmaan jäis ketään 😂
- Anonyymi00050
Miten fiksu on nainen jos saa narsistisen gupen estämään itsensä😉 miettikääpä sitä.
- Anonyymi00051
Tämä on Suomi ja se on Jumala toteuttaa oikeutensa, ei Intia, jossa ihmiset paskantavat kadulle ja pyyhkivät perseensä paljaaseen käteen.
- Anonyymi00053
Mä en blokkais hankkisin vaan lähestymiskiellon siinä kai ymmärtääkseni rajataan tarkkaan sitä en tiedä mikä on rangaistus lähestymiskiellon rikkomisesta alkuun kai siitäkin sakoilla selviää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887