Yritän taas

Anonyymi-ap

Antaa mahdollisuuden mutta ei, et halunnut.

14

954

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mihin haluat mahdollisuuden antaa?

• Anonyymi00002
        UUSI

Koska olet minulle rakkaus ja vapaus. Edustat sitä. Tulen näkyväksi sinun kautta. Tiedän että meidän juttu ei etene koskaan. Tämä oli selkeä viesti nyt siitä. Se onni on löydettävä muualta. Ei auta mikään muu

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Koska olet minulle rakkaus ja vapaus. Edustat sitä. Tulen näkyväksi sinun kautta. Tiedän että meidän juttu ei etene koskaan. Tämä oli selkeä viesti nyt siitä. Se onni on löydettävä muualta. Ei auta mikään muu

Mene valoon vinkuva palstaäijä. Eikös se verkkopedari sitä jo suunnittelekin.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ken on etsivän tielle lähtenyt sillä jatkakoon. Itselleni todeten myös. Aina ei saa uusia mahdollisuuksia ja vaikka yrittäisi ne menee mönkään koska totuus on ettei se toiminut ja siksi se myös loppui.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ken on etsivän tielle lähtenyt sillä jatkakoon. Itselleni todeten myös. Aina ei saa uusia mahdollisuuksia ja vaikka yrittäisi ne menee mönkään koska totuus on ettei se toiminut ja siksi se myös loppui.

Sinulla 30v vaan aina loppuu. Minnw ne katoaa sitä oon vaa ihmetelly

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

MEIDÄN JUTTU EI ETENE JUURI SEN TAKIA KOSKA OLET NASSE JA IMET MINUSTA VAIN KAIKEN HYVÄN JA SITTEN HAUKUT JA OLET ILKEÄ KUN EN SUOSTU JOHONKIN. SE ON OHI NYT!!!!!!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

MEIDÄN JUTTU EI ETENE JUURI SEN TAKIA KOSKA OLET NASSE JA IMET MINUSTA VAIN KAIKEN HYVÄN JA SITTEN HAUKUT JA OLET ILKEÄ KUN EN SUOSTU JOHONKIN. SE ON OHI NYT!!!!!!

OLI VIKA EN TULE TÄNNE IKINÄ ENÄÄ HYVÄSTI HULLU

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

OLI VIKA EN TULE TÄNNE IKINÄ ENÄÄ HYVÄSTI HULLU

Oli siis jatkoa edelliseen. Olen pois

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pelkää selittelyä mies
        Et ole kokreetistahdilusuuksiwn tekijä .
        Nutt tuolla ajatus paskalla ei tuu
        Itselle paha mieli kun et saa mitään aikaa.
        Olet vain turhanpäiväinen hasveiluja
        Et yhtään mitään muuta!
        En kulta tähän enää mun aikaa
        Sä voit aivan vapaasti käyttää koko elämäsi
        Selittelemusees
        Muuhun susta ei ole
        Eikä tule olemaan mies !

• Anonyymi00003
      UUSI

Nukahdin sua odotellessa. En tiedä kävitkö koputtelemassa mun ovella.

• Anonyymi00005
      UUSI

Laitan Lottoa ja Kenoa samalla ajatuksella.

Luodaan mahdollisuus…

• Anonyymi00006
      UUSI

Gullit

• Anonyymi00012
      UUSI

Vastaa mun viestiin, asia ratkeaa hyvinkin nopeasti rakas.

• Anonyymi00014
        UUSI

EN VASTAA! Prepaid on nyt loppu. En ole avannut sitä varmaan pariin kk Puhelimen laitoin roskiin. Moro!
        Älä yritä edes ottaa yhteyttä. tai

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      142
      7321
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      162
      5202
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      75
      3864
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      6
      3373
    5. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      29
      3335
    6. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      13
      2934
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      2921
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      75
      2774
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      65
      2364
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      100
      2217
    Aihe