Mä annan meille mahdollisuuden. Se on nyt, eikä se kestä ikuisuutta. Mä en halua elää puolittain. Jos tää ei etene parissa kuukaudessa mihinkään, mä pakotan itseni irti. Jos me halutaan jotain, se hetki on nyt. ❤️☀️
Mahdollisuus
13
298
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et voi pakottaa yhtään mihinkään
- Anonyymi00002
Itselleen voi ostaa ratkaisun, toiselle se on vaikeampaa, jokainen löytää omansa omassa tahdissa
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itselleen voi ostaa ratkaisun, toiselle se on vaikeampaa, jokainen löytää omansa omassa tahdissa
Nuken panonuken ostit juu
- Anonyymi00004UUSI
Voin itse, en puhunut hänestä.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voin itse, en puhunut hänestä.
Siis voin itseni...
- Anonyymi00007UUSI
Toivoisin olevani yhtä vahva kuin sinä. On vain otettava vastuu omiin käsiin eikä jäätävä odottelemaan mahdotonta. Ihmiset osaavat roikottaa. Se on julmaa. On valittava oma hyvinvointi ja itsearvostus. Vain itse voi tehdä ratkaisut elämässä. Itse en edes tiedä mitä haluan. Haluanko lopulta edes mitään. En tiedä. Siksi ehkä vielä hankala vetää rajoja. Nyt hengitän syvään, enkä halua vielä vastata sen miehen viestiin sillä hän loukkasi jälleen ja tiedän että tekee sen vielä uudelleen. Vaikka olen hänelle tärkeä, en siltikään riittävän tärkeä että kohtelisi hyvin. En ole nyt tavoitettavissa sillä kaipaan nyt enemmän yhteyttä itseeni.
- Anonyymi00008UUSI
Oikein teit. Ensin huutelet rumia palstalla haukut naisia että nyt voit uhriutua. 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👋hyvästi
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oikein teit. Ensin huutelet rumia palstalla haukut naisia että nyt voit uhriutua. 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👋hyvästi
Olen kylläkin nainen enkä ole haukkunut ketään joten koitahan kantaa häpeäsi.
- Anonyymi00012UUSI
Netin kautta kommunikoidessa säilyy aina se epävarmuus, onko vastapuolella oleva henkilö tosissaan ja rehellinen vai pahimmassa tapauksessa valeprofiili. Jos hyppäisimme reilusti viime vuosituhannelle, silloin ihmisten etäkäyttäytyminen oli yleensä paljon rehellisempää. Jos rakkaalle kirjoitettiin kirjeitä, suoraselkäisesti puhuttiin totta, eikä tullut mieleenkään valehdella tai muuten yrittää sumuttaa. Nykyään on valitettavasti otettava oletukseksi se, että linjan takana voi olla valeprofiili tai useita henkilöitä saman profiilin alla ja liian usein kommunikoidaan hyötymistarkoituksessa, ei siksi että oltaisiin ihmisistä ja persoonista kiinnostuneita. Esim. naista esittävä mies on profiileissa nykyään niin tavanomaista et yök.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Netin kautta kommunikoidessa säilyy aina se epävarmuus, onko vastapuolella oleva henkilö tosissaan ja rehellinen vai pahimmassa tapauksessa valeprofiili. Jos hyppäisimme reilusti viime vuosituhannelle, silloin ihmisten etäkäyttäytyminen oli yleensä paljon rehellisempää. Jos rakkaalle kirjoitettiin kirjeitä, suoraselkäisesti puhuttiin totta, eikä tullut mieleenkään valehdella tai muuten yrittää sumuttaa. Nykyään on valitettavasti otettava oletukseksi se, että linjan takana voi olla valeprofiili tai useita henkilöitä saman profiilin alla ja liian usein kommunikoidaan hyötymistarkoituksessa, ei siksi että oltaisiin ihmisistä ja persoonista kiinnostuneita. Esim. naista esittävä mies on profiileissa nykyään niin tavanomaista et yök.
Minäkin kaipaan aikaa ennen nettiä. Silloin piti soittaa lankapuhelimeen tai kohdata kasvokkain, jotta osoitit kiinnostuksen. Silloin sun piti olla tosissaan, nykyään vaan leikitään kiinnostunutta ajankuluksi ja toisen tunteilla leikkimiseksi.
- Anonyymi00009UUSI
Näin yritetään saada niitä pakko liittoja vaaditaan nopeita päätöksiä mä sanoisin ainakin et unohda koko juttu eti seuraava uhris jostain muualta en ole niin pillun puutteessa vaikka tietääkseni olen ollu ilman jo lähemmäs ellen yli kolme vuotta varmaksi ei ainakaan kukaan voi muuta todistaa halus yrittää tai ei muutoin joutuu yrittää kuinka pystyy todistamaan todeksi jotain täysin mahdotonta
- Anonyymi00011UUSI
joo no en halua shitä naista vieläkään se oli edelleenkin vaan hämy etten iistä paljastu
- Anonyymi00014UUSI
"Oot ainut mahdollisuus. Ei kukaan toinen, voisi auttaa. Oot ainut mahdollisuus. Vaan näe missään en, sinun lauttaa."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2456184Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.565016KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa114317Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123051Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1243042Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,812517Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1232470Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901699- 461659
- 691476