Kyllä mullakin on ollut ikävä

Anonyymi-ap

Mutta ymmärrän myös meidän rajallisuuden saada yhdessä aikaan joku sopiva suhdemalli. Koska yhtään pidempään en olis pystynyt olemaan sun elämän sivustaseuraajana. Ehkä sun pitäs ymmärtää, ettet pysty/ halua tarjota mulle sitä mitä tarvitsen, sitten et ikävöisi niin paljon.

14

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

HERRA JOKA VAIN HALUAA SAADA EI ANSAITSE MITÄÄN

• Anonyymi00002

Vahva on uskoni. Sinä et tarvitse ketään, olet niin korkealla ja liian hyvä kaikille
      Kukaan ei tunnu miltään

• Anonyymi00003

Tiedän sen oikein hyvin. Olen enää koukussa palstaan. En sinuun.

• Anonyymi00004

Vasta 30 pitkää vuotta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vasta 30 pitkää vuotta

Suomi24:ää ei ollut niin kauaa. Mut joo, pitkä suhde s24: n kanssa on ollut. Häneen olin koukussa pari vuotta. Koukku onneks lipesi.

• Anonyymi00005

Jos laskisit irti siitä 70v T naisesta ehkä elämäsi alkaisi. Mutta ei
      Sekin on oma valinta

• Anonyymi00008

No ei ole lähelläkään 70v

• Anonyymi00007

No kun et ole kertonut mitä haluut? Mistä tiedät jos oisin unelmoinut siitä mitä säkin haluut? Muttet uskaltanut miehenä kysyä vaan,päätit mun puolesta ettet halua mitään. Oisin halunnut olla naisesi ja suostunut siihen kaikkeen mitä se vaatii ja hoitanut velvollisuuteni naisenasi. Mä olisin pitänyt sua niin hyvänä miehenä, koska rakastan sua ja rakastan edelleen vaikka olenkin välillä vihainen kun olen ollut pettynyt ja surullinen tilanteestamme, koska mun sydän tietää. Voi kun vielä tajuaisit ja tahtoisit mut. <3

• Anonyymi00010

Oleppa yhteydessä mieheen vaikka tekstarilla

• Anonyymi00011

Ei ole siitä kiinni ettenkö tahtoisi mutta oikeassa olet, en ole uskaltanut kysyä suoraan. Tunteeni sinä tiedät mutta en ole uskonut että sinä haluaisit minut omaksesi. En ujostele sinua ja voin puhua kanssasi kaikesta muusta kuin tunteistani, saati sinun tunteista. Yritän ryhdistäytyä.

Vaikka olisit joku muu henkilö vastaan silti koska tiedän että hän käy täällä myös.

• Anonyymi00009

Edelleen ikävä kalvaa Rakas. ❤️

• Anonyymi00012

Et varmasti ole kuitenkaan laittanut itseäsi mitenkään likoon, että mikään välillänne edistyisi. Mene ja kerro tuo, niin olet mies.

• Anonyymi00013

Mut alottaja on nainen enkä tunne että haluisin olla mies

• Anonyymi00014

Juu en mä pysty tarjota itseäni tai mitään itsestäni ihmiselle joka ei mua halua miksi pitäis pystyäkkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      129
      6441
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      72
      6328
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6225
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      347
      4016
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2452
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2379
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1466
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1359
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      190
      1156
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      980
    Aihe