Olen lukiolainen ja mietin suuresti että lähtisin jatkamaan opintoja tanssinopettajaksi. Millaista työ on, työllistyykö helposti ja entä palkka. Olen luova ja lämmin ihminen ja koen olevani oikea ihminen opettajaksi ja lisäksi minulla on suuri intohimo tanssia kohtaan ja on siitä paljon kokemusta. Minua kuitenkin pelottaa ettei tämä kannata että esimerkiksi olisi surkea palkka tai vaikea työllistyä. Mutta kiinnostaisi erityisesti tehdä töitä tanssinopettajana teatterissa
Kannattaako lähteä opiskelemaan tanssinopettajaksi
7
301
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kannata, huono palkka! diplomitanssija
- Anonyymi00002
Otapa yhteyttä teatteriin jonka palkkalistoilla on joku tanssinopettaja. Sieltä saat oikeat vastaukset kysymyksiisi jos sellaisen henkilön löydät. Täältä sitä turha varmaan etsiä.
- Anonyymi00003
Standardi-kuvioin tapahtuva tanssinopiskelu olisi sinullekin paras mahdollinen juttu nimittäin sitten, kun itse alat tanssikoulussasi opettaa opiskelemiasi standardi-kuvioita, sinulla on potentiaalisia standardi-kuvioasiakksita vaikka kuinka ja paljon, sillä naisethan ovat aina satsanneet standardi-kuvioihin sievoisia summia.
- Anonyymi00004
Tanssinopettajalla käy flaksi tansseissa, ovat suosittuja. Kompensoi palkkaa.
- Anonyymi00005
Monet opettavat tanssikouluissa ilman tanssinopettajan koulutusta. Näissä yrityksissä palkka tulee yrittäjälle itselleen oppilasmäärän mukaan.
Toki näissä yrittäjissä on myös AMK tanssinopettajia. - Anonyymi00006
AMK-koulutus (240 op, 4 vuotta) mahdollistaa uran tanssinopettajana, tanssijana, koreografina tai taidekasvattajana.
Monet työllistyvät yrittäjinä ja freelancereina. - Anonyymi00007
En olen tanssinopettaja mutta toisen taitolajin opettaja.
Yrittäjänä tee eri yrityksissä, laskutan tuntityönä.
Työajat iltaisin ja viikonloppuisin.
Palkan määrät itse, mutta toki asiakkaat hintatietoisia ja liikahinnoittelu ei kannata.
Teen sivutöinä tätä jonkin verran, pääelanto tulee muualta.
Opettaminen on kivaa ja antoisaa, mulla on ollut kivoja oppilaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675