tömistelijälle, et ole voinut kertoa minulle minkäänlaista uutta tietoa moneen vuoteen, olen tiennyt tietyn henkilön olevan transsukupuolinen jo aikoja sitten! Mutta se on ollut hyvin vastenmielistä ja todella järkyttävää, miten hän on toiminut kytätessään itselleen tuntemattoman ihmisen liikkumisia! Ja kyse ei ole muutamasta vuodesta, vaan paljon useammasta! Se kertoo sellaisesta luonteesta, että tuo ihminen on valmis tekemään mitä tahansa päästäkseen päämääräänsä keinoja kaihtamatta. Yksikään terve ihminen ei koskaan toimi niin! Toistan tämän vaikka joka päivä, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan! Etsin vain noin 70v miestä ystäväkseni! Jos hiljaisuutta ei tule..
Yläkerran
Anonyymi-ap
3
74
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joo trolli tas aktivoitu
- Anonyymi00002UUSI
Tarkoitatko yläkerran asukkaalla jumalaa vai jeesusta? Pitkä tukka ei vielä tee jessestä transsukupuolista.
- Anonyymi00003UUSI
En tie kun yhden yläkerran tömistelijän Kuopiosta siitä varoitin vuokranantajaa jo että seuraava asukki saattaa soitella aiheutuneesta häiriöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2436166Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.545003KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104306Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123051Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1243032Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,782499Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212456Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901699- 461659
- 691476