Osuuspankki hirveä vaihtoehto sijoittajalle

Anonyymi-ap

Jo toisen kerran tässä kuussa osuuspankin kehno toiminta aiheuttaa selkeitä taloudellisia menetyksiä asiakkaalle.
Arvo-osuustili siellä, ja kohta puoleen kolmeen tuntiin ei ole pankkiin päässyt. Ei tietenkään haittaa osta ja pidä - taktiikkaa, mutta itsellä oli pari nopeaa kauppaa tehtävänä, ja nyt näyttää siltä, että Osuuspankin toimimattomuuden takia aimo tappio uhkaa.
Mitään ei pääse tekemään, kaikki käteisvaranikin ovat pois hallinnastani, en saa edes tunnistauduttua, jotta voisin avata tilin muualla - puhumattakaan, että saisi rahoja siirrettyä nyt mihinkään. Mutta pahinta on se, että voitolla tänään tehtävät myynnit jäivät tekemättä, ja ovat jo tappiolla ja laskenevat ehkä edelleen (jolloin olisi ollut jo oston paikka, mutta sitähän en nyt pysty myöskään tekemään - en saa rahojani ulos avatakseni arvo-osuustilin muualla.

VAROITUS; Jos käyt osakekauppaa, ja jos käyt pientä päiväkauppaa myös kuten minä, ÄLÄ mene osuuspankkiin. Tässä mainittujen lisäksi viime kuukausien aikana ollut muutakin. Jatkuvasti toistuvaa hitautta, tahmeutta ja odottelua. Ei kovin nopeaa toimintaa. Edellisen, muistaakseni joulukuisen, mobiilisovelluksen päivityksestä alkaen muuttunut useasti erityisen hidastoimiseksi.

Kokemuksia muista välittäjistä? Onko kaikki yhtä kuraa käytettävyydeltään, vai onko joku toiminut kuin junan vessa? Mitään kuukausimaksullisia tai muuten raskaita kokonaiskustannuksia tuovia en voi ajatella koska oma toiminta pientä, mutta esim Nordnet voisi olla mahdollinen, vaan onko toiminut varmasti?
Vai muita ehdotuksia?

1

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei toimi täälläkään OP. Minä sentään välillä jo pääsin sinne tänään sisälle, mutta nyt kun pitäisi äkkiä saada toimari tehtyä, niin ei: "kirjautuminen mobiiliavaimella ei onnistu juuri nyt", eikä pääse siis edes kirjautumaan pankkiin sisään! Ja kello jo 16.03, ja edelleen siis ongelmapesäke tuo Osuuspankki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1094
    2. 68
      1004
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      952
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      885
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      32
      664
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38