"Ukrainan uusi puolustusministeri Myhailo Fedorov on saman tien antanut tiukkoja lausuntoja maansa asevoimien ongelmista.
Yksi keskeinen ongelma on miehistöpula.
– Kaksi miljoonaa ukrainalaista on etsintäkuulutettu liikekannallepanon välttelystä, ja lisäksi 200 000 sotilasta on luvattomasti poissa, hän sanoo."
"Kaksi miljoonaa ukrainalaista on etsintäkuulutettu liikekannallepanon välttelystä"
26
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä on nyt se kuuluisa Ukrainan rikkumaton puolustustahto? Ehkä se oli myytti alunperinkin? Eihän kukaan täyspäinen itseään tapata oligarkkien sodassa.
- Anonyymi00016
ovat suomessa...
ovat ainakin järjissään olevia,,,?... vai parempaa väkeä, jotka on sallittu lähtevän pois?
- Anonyymi00002
En kuolisi Aleksandra Stubbin puolesta. Enkä Jyrki Cock Käteisen. Suomi valloitetaan lasten rattailla.
- Anonyymi00003
Suomalaisille on syötetty Ukrainan sodasta täysin kaunisteltu falski tarina. Pelkkää siirappia. Sama juttu myös Suomen viime sodista.
- Anonyymi00023
Suomen prokakanda 80 vuotta sitten oli niin tehokasta, että merkittävä osa kansasta uskoo siihen vieläkin.
- Anonyymi00004
Reuters lainasi Yhdysvaltain presidenttiä Donald Trumpia , joka oli sanonut, että Ukrainan rauhanneuvottelut viivästyvät Kiovan ja Volodymyr Zelenskyin henkilökohtaisen kannan vuoksi.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' - Anonyymi00005
Kaikki UKRAINAN nasset lähtee kotiin älkää ottako lemmikkejä.
- Anonyymi00007
Tuskin natsihallinta pakenevat!
- Anonyymi00006
Trump haluaa eroon Zelenskyistä!
Suomen lopetettava Ukrainan tukeminen heti!🇺🇦☠️
- Anonyymi00013
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi00014
Zelenskyi on demokratian irvikuva, DiktaattoriNazi. Nyt alkanut jattaan taas loppua oppositiota jota vielä ei ole nujerrettu! Sekö on EU: arvojen mukaista?
Zelenskyi on sotarikollinen ja puhutaan että Huumeparoni ja tietusti tukirahojen kavaltaja.
- Anonyymi00008
Eikö yksi Zelenskyi riitäisi?
- Anonyymi00009
Suomesta voi tulla hakemaan täällä loisivat.
- Anonyymi00010
Täällä "käpykaartilaisia" hyysätään kuin arvovieraita. "Bisne-on-bisnes"-hallitus nyysii suomalaisilta kaiken, ainoastaan verot saa maksaa. Vaikuttaa, että nekin kaadetaan ihan muiden kuin suomalaisten hyväksi.
Ei tämä alennustilaan ajettu velkalätti enää nouse.- Anonyymi00011
Paljonko meillä on Putinille kuuluvia sotaa pakoilevia miehiä?
- Anonyymi00012
Nyt olisi purralla paikka häätää näitä!
- Anonyymi00015
Nekö ne suomalaisia vankiloita täyttää?
- Anonyymi00017
Samoin kävisi Suomenkin kohdalla Nato liittolaisien kutsun käydessä Pohjoiselle Atlantille josta Titanickin seuraksi lyhyt matka ja Yhdysvalloilla on kalustoa millä upottaa "ei toivotut tunkeiliat" tavalla jossa selvytyminen arpapeliä numeroista yksi 0-36. Mitäpä se Suomelle kuuluu vaikka eilen Valtonen mainitsi kutsun Nato liittolaisena olevan mahdollista alueriidan pahentuessa aseeliseen suuntaan.
- Anonyymi00018
Ovat tulleet bemareillaan marjanpoimijoiksi Suomeen.
- Anonyymi00019
Voi kun kaikki jokaisessa valtiossa toimisivat yhtä rohkeasti. Silloin kiukkuvauva-poliitikko saisi mennä yksinään sotimaan.
- Anonyymi00020
Purra on matujen suosija!
Persut häättää Suomalaiset kodeistaan, että matuille saadaan asuntoja. - Anonyymi00021
Onhan tää nyt ihan kamalaa! Nykyhallitus on Suomalais vastainen! Persut häättää Suomalaiset kodeistaan, että matuille saadaan asuntoja.
- Anonyymi00022
Kaikki nuo ovat soluttautuneet venäjälle. Kohta rytisee🙂
- Anonyymi00024
paljon noita ukroäijiä näkee kaupoilla molottamassa.
- Anonyymi00025
Purra ei palauta ketään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211