https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6083e6b4-d07f-4234-bc02-cd66950ccc5f
Sitä Iltalehden toimittaja pohtii tässä kolumnissaan.
Tekikö Ville Merinen hallaa SDP:lle paljastuksillaan puolueensa kansanedustajiensa häiriköinnistä
11
146
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin saattoi käydä.
- Anonyymi00002
*
*
- SDP:n - itkulle ei ole loppua - Siina meni SDP:n tulevat Suuruuden-Päivät - !
- SDP:n - KÄHMIJÄT ja KIIMA-Miehet - Vei Voiton-Päivät - !
- SDP:n - ROMAHDUS - On Tosi-Asia - ! - sitä -VOLLOTTAA- jo SDP:n Tuppurainen
*
` - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
*
*
- SDP:n - itkulle ei ole loppua - Siina meni SDP:n tulevat Suuruuden-Päivät - !
- SDP:n - KÄHMIJÄT ja KIIMA-Miehet - Vei Voiton-Päivät - !
- SDP:n - ROMAHDUS - On Tosi-Asia - ! - sitä -VOLLOTTAA- jo SDP:n Tuppurainen
*
`- HÄÄÄÄÄÄH -HÄH -HÄH -HÄH -HÄÄÄÄÄH ja LääääH ja LääääH -
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
- HÄÄÄÄÄÄH -HÄH -HÄH -HÄH -HÄÄÄÄÄH ja LääääH ja LääääH -
Joko seraava gallup näyttää - SDP:lle - 18 % -kannatusta - ?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joko seraava gallup näyttää - SDP:lle - 18 % -kannatusta - ?
En usko että olisi 18 % , kyllä se on - 14,9 % = ( neljätoista pilkku yhdeksän % )
- Anonyymi00005
Vain demarit ahdistelee ja kiusaa.
- Anonyymi00007
Niin näyttää tekevän.
- Anonyymi00010
Ainakaan perussuomalaisten kansanedustajat eivät kiusaa avustajiaan, kun avustajat ovat omia poikia, puolisota, tyttöystäviä...
- Anonyymi00008
Kun poliittisesti kokematon psykoterapeutti tempaistaan yht'äkkiä keskelle politiikan karua ydintä, niin mitä muutakaan hän siellä näkisi kuin henkistä kärsimystä.
- Anonyymi00009
Dunja:
Tunnelmaan sopisi demaritutkijoiden paheksunta SDP:n menettelystä..
Johanna Vuorelma purki pettymystäänc2023 eduskuntavaalien jälkeen tulevalle
hallitukselle omituisilla väitteollään. Nyt olisi aika tuulettaa omaa pesää ja tulevaa
2027 hallitusta. Kanan etustajalla on kanan manaatti etuskunnassa.🐔🏛🟦🟨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211