Täällä on ainakin 2 mun exää. Pullaa mussuttava mustalainen. Skitsofreeninen kissa ämmä. Vitun awake valas (kai). Nuoruuden ystäviä ehkä.
Mitä te teette täällä? Miten on ajautuneet, no en järkeviksi sano kai montaa mutta, jos 10% on järkeviä ni eihän se oo ees kauheen vähän.
Onhan teillä nyt jotenkin päässä vikaa. Toivotan onnea.
Tää mesta on ihan seko.
51
459
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihin kategoriaan sä kuulut.🤥
- Anonyymi00003
Johonkin siihen väliin omaan arvioni mukaan.
Tällä otteella tätä sontaa täältä ei kyllä tule puuttumaan. Ei kukaan muu edes voisi saada aikaan tällaista kissankiemura laatikkoa. ❤️ - Anonyymi00029
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tällä otteella tätä sontaa täältä ei kyllä tule puuttumaan. Ei kukaan muu edes voisi saada aikaan tällaista kissankiemura laatikkoa. ❤️Eli oletko KTM? YTM et voi mitenkään olla tuon alun kuvauksen perusteella. Kallistuisin ATM:ään, mutta itsekuvasi antaa korkeamman käsityksen itsellesi.
- Anonyymi00051
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tällä otteella tätä sontaa täältä ei kyllä tule puuttumaan. Ei kukaan muu edes voisi saada aikaan tällaista kissankiemura laatikkoa. ❤️Aloituksesta päätellen äo:si on nolla.
- Anonyymi00002
Sulla on hyvä naismaku. Oisko antaa vinkkejä.
- Anonyymi00004
:DDD
- Anonyymi00006
Vähän vaikea. Oon kuitenkin aika varma, että mun naismakua värittää ainakin kaksi pääpiirrettä, ellei kolme.
- Anonyymi00030
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vähän vaikea. Oon kuitenkin aika varma, että mun naismakua värittää ainakin kaksi pääpiirrettä, ellei kolme.
Kaksi pääpiirrettä eli takalisto ja meloonit
- Anonyymi00043
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kaksi pääpiirrettä eli takalisto ja meloonit
tyypillinen mies
- Anonyymi00005
Villiveikkaus eivät sua ainakaan kaipaa. Sekä pikkusen voisit myös omaa mielenterveyttä miettiä jos tuttuja tänne kuvittelet.
- Anonyymi00008
Mitä hel.. siis mähän kutsun niitä tänne kohta lisää.
Voin kaivaa tuolt mustan kolmion puolelta kans, et menee tää jo viihteest. - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voin kaivaa tuolt mustan kolmion puolelta kans, et menee tää jo viihteest.No entä sitten. Ihan vapaasti.Itse en ole ainakaan exäsi. Mulla ei oo noin huono miesmaku.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
No entä sitten. Ihan vapaasti.Itse en ole ainakaan exäsi. Mulla ei oo noin huono miesmaku.
No mut hei. Sentään sä oot täällä. Siitä oon ylpeä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
No mut hei. Sentään sä oot täällä. Siitä oon ylpeä.
Ole vaan. Tollaset exien haukkujat on jotain katkeria stalkkereita väkivaltaisia suhteessa ja narsisteja. Näitä on nähty.
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voin kaivaa tuolt mustan kolmion puolelta kans, et menee tää jo viihteest.Sulla alkaa olla vauvoja jo koululuokallinen. Miten ajattelit selviytyä elatusmaksuista?
- Anonyymi00007
Sinua ap lähestyvät vain tuollaiset naiset. Kertoisikohan se enemmän sinusta itsestäsi kuin niiden naisten ongelmista 🤔
- Anonyymi00012
Joskus nuorena halusin vähä pimps??!!
- Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joskus nuorena halusin vähä pimps??!!
Nuorena se on vitsa käännettävä. Lapsia on sitten jo vähän isompiakin
- Anonyymi00009
Pitäkää miitti ja oikee kunnon bileet pystyyn.
- Anonyymi00041
Bileissä vauvat rääkyy niin, että väkisinkin hymy vääntyy vinoon
- Anonyymi00010
Voisi kyllä välillä miettii järjellä et mitä just sä teet s24
Sulla kun on oikea elämä hyvää ja kunnossa !
ja miksi keräät
Älykkäänä miehenä vain hulluja ympärillesi ?
Missä on vika sinussa joka tulee korjata ?
Terveisin "uneton valas"- Anonyymi00014
Njoo.. totta tuokin.
- Anonyymi00011
Sun viestissä ei oikeastaan ole mitään sellaista, mikä antaisi sulle minkäänlaista oikeutta arvioida tai haukkua muita ihmisiä. Pelkkä äänekäs halveksunta ei ole mielipide eikä älykkyyden osoitus , vaan se on lähinnä merkki siitä, ettei sulla ole keinoja käsitellä omaa pahaa oloas muuten.
On aika ironista julistaa muita “vikaisiksi”, kun oma teksti koostuu lähinnä leimaamisesta ja täysin perusteettomista oletuksista. Se kertoo enemmän kirjoittajasta kuin kohteista. Jos 10 % järkeä riittää sun mielestä, niin tässä viestissä ei valitettavasti sitäkään näy.- Anonyymi00018
AP on todella semmoinen pikkumaisesti käyttäytyvä muiden halveksia
Oikea pikku John !
Aina ollut . Käytös ei ole yli 10 vuodessa kehittynyt.
Mitälie jälkeenjääntiä teinien ja 20
Ja pikkulasten uhmaikään koko vouhotus.
Nainen sivusta - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oikea pikku John !
Nainen sivustaTodella siis, todella julkeasti sanottu internetissä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
Todella siis, todella julkeasti sanottu internetissä.
Nees runkulle siitä helpottuu olikin mies!
- Anonyymi00050
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oikea pikku John !
Nainen sivustaJopa sinä aloittaja, eli palstasetä osaat kuvailla itsestäsi erittäin eksaktia anamneesia ”vähän” hölmöille eläytyjille
- Anonyymi00016
Aattelin vaa kertoo et on tää aika huitsin hulppee paikka.
- Anonyymi00017
Olet oikeassa. Tämä on. Sexyimmät mimmit pörrää täällä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet oikeassa. Tämä on. Sexyimmät mimmit pörrää täällä!
Jaha. Sekoämmä. Mutta siis joo.. en kiistä en kiistä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jaha. Sekoämmä. Mutta siis joo.. en kiistä en kiistä.
Tuu juttelemaan kolmosten elareista tuonne eiliseen ketjuun
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuu juttelemaan kolmosten elareista tuonne eiliseen ketjuun
En tule.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
En tule.
Tule tule. Minne se vinohuulitunniste tippui?
- Anonyymi00020
Tiedossa on, että joku entinen on ollut täällä, mutta ei kyllä kiinnosta vähääkään
- Anonyymi00023
Mun yhel eksäl sit taas on aika muhCeet.
- Anonyymi00025
Taitaa kiinnostaa. Se nääs vetää teikäläisen tänne
Tuo kaipuu siis. Et ole päässyt siitä mimmistä yli. - Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Taitaa kiinnostaa. Se nääs vetää teikäläisen tänne
Tuo kaipuu siis. Et ole päässyt siitä mimmistä yli.Ai siitä? Todellakin oon.
Ei meillä ollut mitään tunnepohjaista. - Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ai siitä? Todellakin oon.
Ei meillä ollut mitään tunnepohjaista.Noin paljon oli niitä tunteita. Olet jäänyt palstan ikuiseksi vangiksi. Vangitut hänen kauneuteen. Haluaisit painaa pääsi hänen meloneilleennä, tissiposki
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Noin paljon oli niitä tunteita. Olet jäänyt palstan ikuiseksi vangiksi. Vangitut hänen kauneuteen. Haluaisit painaa pääsi hänen meloneilleennä, tissiposki
Ei se tissimissi oo täällä. Eli järkevä. Maailma ajoi meidät erlleen ja galaksien kierto tuhosi rakkauden munkkeihin.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei se tissimissi oo täällä. Eli järkevä. Maailma ajoi meidät erlleen ja galaksien kierto tuhosi rakkauden munkkeihin.
Tissimissi tässä hei 🍉🍉Nyt ei löytynyt isompia
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
🍒No moi 😏
- Anonyymi00049
Anonyymi00038 kirjoitti:
G70
- Anonyymi00055
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ai siitä? Todellakin oon.
Ei meillä ollut mitään tunnepohjaista.Kovasti vaan tuntuu kiinnostavan 😁
- Anonyymi00056
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ajattele miten onnekas olet, kun olet saanut olla tissimissin kanssa. Harmi, kun teillä ei toiminnut. Ootko varma, ettei munkit ole vaihtuneet killuttimiin 🤣😂🤣
- Anonyymi00036
Olet siis :/ -mies vailla tunnistetta. Me kaikki tunnistamme sinut
- Anonyymi00046
Ei kyl kuulosta sille joka on se oikea :) tyyppi.
- Anonyymi00044
Saattaa olla mistäs luulet varmuudella tietäväsi
- Anonyymi00045
Sillä tais kissi viedä kielen
- Anonyymi00047
Pusi pusi
- Anonyymi00048
” Skitsofreeninen kissa ämmä” Eihän näille sinun stooreille voi ku nauraa hupi-ukko mutta kaikkein totisimmat palstafundamentalistit ei pysty siihenkään kun
- Anonyymi00052
Miten aloittaja olet itse tänne eksynyt? Narsisti?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887