rakastunut suhun? Se varmaan näkyy ulos aika helposti?
Milloin huomasit nainen, että olen
40
722
Vastaukset
- Anonyymi00001
En mä tiedä vieläkään, toki se olisi toivottavaa.
- Anonyymi00002
Vuosia sitten
- Anonyymi00003
Sun äänessä, katseessa ja siinä miten innostut kun huomaat jonkun merkin tai että tykkään susta. Menet aina silloin jollekin tietylle taajuudelle. Saat paljon itsevarmuutta.
- Anonyymi00008
❤️
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
❤️
Ja sun toinen silmä heijastaa vähän eritavalla. Muutenkin vähän...miten sen nyt sanoisi insane ❤️ pusuja.
- Anonyymi00004
Silloin kun sanoit siitä.
- Anonyymi00029
Mullekin hän tavallaan ilmaisi asian ja sitten taas toisaalta ehkä ei.
- Anonyymi00005
Sillon kun suutuit kun en ymmärrä että sulla on tunteita
- Anonyymi00006
Jaa, olin varma että mulla oli taas post-it lappu takapuolessa kun pälyilit..
- Anonyymi00007
Sitä on vaikea selittää. Huomasin alusta asti sun kiinnostuksen, mutta en tiedä koska rakastuit. Kaikki meidän kohtaamiset on olleet mulle merkityksellisiä. Eilen ajattelin, että haluaisin palata siihen hetkeen, kun olit keittänyt kahvia täyden pannullisen, ja oltiin kahden siellä vaan ja juteltiin yli puolituntia. Myöhästyin tunnilta. ❤️
- Anonyymi00036
❤️
- Anonyymi00009
Kiva, kun kaikki palstalaiset on niin varmoja, että heihin on rakastuttu. Ite en kyllä täällä kävis sellaisessa tilanteessa.
- Anonyymi00016
Täällä on kuules aika paljon introvertteja, ketkä ei välttämättä ole niin lahjakkaita verbaalisesti, kuin ekstrovertit. Kumpi itse olet?
- Anonyymi00010
Oliko se viime kesänä..? 🤔 Vai taidanko taas vain kuvitella 😌
- Anonyymi00011
Niin osaatkin. Ja hyvää ruokaa. Parempaa kuin minä teen.
- Anonyymi00012
En oo huomannut
- Anonyymi00013
on siitä jo yli kaksi vuotta aikaa
- Anonyymi00014
Huomasin tosi nopeasti. Olen aika hyvä lukemaan ihmistä.
- Anonyymi00015
Joulukuu 2024.
- Anonyymi00035
Pystyisin tarkistamaan tarkan päivämäärän.
- Anonyymi00017
Kevät- kesä 2025. Huomasit saman minustakin....😊
- Anonyymi00024
😊❤️
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
😊❤️
Apua.. 🫣🥰
- Anonyymi00027
Kuinka kauan oot ollu muhun ihastunut nainen?
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuinka kauan oot ollu muhun ihastunut nainen?
Vastaan kun laitat sun ekan kirjaimesi😌
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vastaan kun laitat sun ekan kirjaimesi😌
Sanotaan, vaikka että molempien nimien alkukirjaimet on aakkosten ekassa puoliskossa...
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sanotaan, vaikka että molempien nimien alkukirjaimet on aakkosten ekassa puoliskossa...
Ei osunut 😒
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
No vähä tarkemmin?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
No vähä tarkemmin?
Meidän nimikirjaimet löytyy vitamiineista.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Meidän nimikirjaimet löytyy vitamiineista.
Todennäköisyys tähän on jotain 5%.
- Anonyymi00019
En mä oo varma vieläkään, mitä hän tuntee, mutta jotakin. Huomasin, että hän oli hermostunut seurassani erinäisistä asioista.
- Anonyymi00020
en enää tiedä luulin näkeväni jotain kun katsoit minua silloin niin mutta taisikin olla jotain muuta kun ystävällistä
- Anonyymi00021
Oli ihastuneen katse.
- Anonyymi00022
En ole huomannut koskaan tai luulin silloin joskus aikaa sitten mutta sainkin sen johdosta näpeilleni, en koskaan enää luota ajatuksiini tunteista jos se liittyy häneen.
- Anonyymi00023
Ei rakastunut mutta kiinnostunut… Miksi kaikista vaihtoehdoista juuri minä?
- Anonyymi00025
Ei hän huomannut ei musta näe sitäkään päältä silmistä tai mistään sen erityisemmin mä kerron sen omalla tavallani kenties se oli se syy miksi hän kiintyi enemmän mistä tiedän hän katsoi haikailevasti (kaihoisasti) mitä pelästyi luultavasti sitä että kenties että pilasi mahdollisuutensa turhaa ei mua ole kukaan koskaan niin paljon tai sillä päättäväisyydellä halunnut kuin hän
- Anonyymi00028
Sivusta kommentoin: Se on totta että kun jotain päätän, se pitää. Varsinkin asioissa mitkä tunnen sydämessäni. Ja ei, kumpikaan ei toisistaan huomaa, kukaan ei. Paitsi se yksi katse kerran. Kylmät ja kuumat väreet samaan aikaan ≈
- Anonyymi00030
Miten pilasi mahdollisuutensa?
- Anonyymi00032
Ei kiinnosta.
- Anonyymi00034
Huomasin että saattaa olla kiinnostunut, kun reagoi siihen että minä reagoin johonkin…vaikken reagoinut hänen takiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980