Joku toinen sopii

Anonyymi-ap

Sinulle paremmin. Sen alan ymmärtää.

27

450

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Selkee eikä haittaa.

• Anonyymi00002

Eikä yhtään voi tietää kenelle?

• Anonyymi00003

Sivusta: ei tarvi välittää niistä missä ei ole tunnisteita. Joku vaan kiusaa täällä ja nauraa kun niin moni hairahtuu ja kirjoittaa rakastavansa.

• Anonyymi00004

Minun olisi hyvä kun yksi nainen pitäisi kädestä ja olisi kanssani kun on paha mieli. Mutta ei tässä maailman tilanteessa taida olla meidän mahdollista kohdata, enkä tiedä huijaanko vain itseäni haaveilemalla, että hän välittäisi ja ymmärtäisi.

• Anonyymi00013

Olen usein lukenut kommenttejasi ja rehellisesti sanoen kuulostat siltä, kuin etsisit itsellesi äitiä etkä kumppania.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olen usein lukenut kommenttejasi ja rehellisesti sanoen kuulostat siltä, kuin etsisit itsellesi äitiä etkä kumppania.

Anteeksi kun en ole tunnekylmä "aikuinen", joka ei kaipaa rakkautta, lämpöä, läheisyyttä, hyväksyntää jne. Ihmettelen että mitä psykopaattien päässä liikkuu, ja ehkä se on juuri tuota mitä sinä ilmaiset.

• Anonyymi00018

Selvität vain asian.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Anteeksi kun en ole tunnekylmä "aikuinen", joka ei kaipaa rakkautta, lämpöä, läheisyyttä, hyväksyntää jne. Ihmettelen että mitä psykopaattien päässä liikkuu, ja ehkä se on juuri tuota mitä sinä ilmaiset.

Tarkoitan sitä, kun koko ajan itket, että et pysty tekemään sitä etkä tätä, vaan olet niin saamaton, että tarvitset naisen tekemään ne puolestasi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tarkoitan sitä, kun koko ajan itket, että et pysty tekemään sitä etkä tätä, vaan olet niin saamaton, että tarvitset naisen tekemään ne puolestasi.

En itke. Tilanne vaan on mahdoton. Se on tosiasia. Meidän on naisen kanssa mahdoton kohdata tällä hetkellä. En ymmärrä kun pitää aina kuvitella että jokainen tilanne on täydellinen ja että on vain ihmisestä itsestään kiinni mitä tapahtuu. Ei yksikään ihminen Suomessa mahtanut sodalle mitään kun se alkoi. Silti se saneli kaikkien elämää. Tällä hetkellä yksikään ihminen Suomessa, ei mahda mitään tällä somesta johtuvalle sosiaalisten rakenteiden heikkenemiselle. En mahda mitään sille että elämäni ei yhdisty tällä hetkellä mitenkään hänen kanssaan. Kuvittelet että olen joku salainen ihailija joka näkee kaivattunsa joka päivä. No en ole.

• Anonyymi00005

Höpöhöpö, sovitaan ettei mahdu ja sillä 🧅

• Anonyymi00006

Ei sovi!

• Anonyymi00007

Ehkä ollaan liiankin samanlaisia.

• Anonyymi00008

minusta ei kukaan välitä.

• Anonyymi00009

Hyvä että tajusit.

• Anonyymi00010

Hei, mä oon samaa mieltä!

• Anonyymi00011

Sillä ei ole väliä, sillä ei ole mitään väliä ja se ei ole niin minun mielestäni.

• Anonyymi00012

Jos ei lue edes että miehelle vai naiselle niin en noteeraa.

• Anonyymi00014

Ihan sama kunhan et tee rötöksiä ja valehtele niin muilla asioilla ei väliä

• Anonyymi00015

mulle sopii vain sellainen jonka olen tavannut oikeassa elämässä, ei netissä.

• Anonyymi00017

Kenelle mutta kenties hyvä että tiedostat tämän itse

• Anonyymi00019

Ihanko vttu totta 🤣

• Anonyymi00020

🤣

• Anonyymi00021

Lopeta höpötys ja tuo väärin ymmärtäminen!

• Anonyymi00023

se on totta, olet mulle unelmaa mutta maailma on totta.

• Anonyymi00024

Mitä totta se maailma on?

• Anonyymi00026

Miten sen ymmärrät jos ymmärrät?

• Anonyymi00027

Joo, sopivaa odotellen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe