Lämmin kiitos varauksestanne 2
henkilölle ravintolaan Ravintola Tuhto, Tampere-talo.
Odotamme innolla vierailuanne torstaina 22 tammikuuta 2026, klo 18:00.
Varaus
Tuhto on kaupunkilaisten ja Tampere-talon vierailijoiden ihastuttava kohtaamispaikka.
Voit pistäytyä kahville Muumimuseovierailun yhteydessä, nauttia päivittäin vaihtuvasta lounastarjonnasta, tai istahtaa illallisen äärelle pidemmäksikin aikaa.
Tampere -talon tapahtumakalenterin löydät täältä.
Kerrottehan meille varauksen yhteydessä tai saavuttuanne mahdollisista aikatauluistanne, allergioista sekä erityisruokavalioista, jotta voimme ne parhaamme mukaan huomioida ja toteuttaa!
Tavataan pian!
Suunnitelmien muuttuessa;
Tästä voit päivittää varauksesi henkilömäärää tai ajankohtaa
Tästä voit peruuttaa varauksesi
Ystävällisin terveisin, Tuhton väki
TUHTO
FOOD WINE CAFE
Heh heh kyllä naurattaa
7
96
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin vai vain eduskunnassa on häirintää
Hyvin keksitty Tiina Grönlund Tissari uhkaa ihmisiä vale kaupunginvaltuuston uhkaaja kokoomus- Anonyymi00002
Miksi mtv 3 toimittajat sit on hiljaa varkaus haukut ja valeet syrjintä Tissarista häh
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi mtv 3 toimittajat sit on hiljaa varkaus haukut ja valeet syrjintä Tissarista häh
Niin kakkapökä et vastaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin kakkapökä et vastaa
On se kyllä kaunis sää Liisa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se kyllä kaunis sää Liisa
Mette Mannonen honkkeliprinsessa
Liisa ei ole - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mette Mannonen honkkeliprinsessa
Liisa ei oleGrönlund on kaupunginvaltuuston kameli
Muistatteko Päiviönsaaren koulun Sinikka lipi
Lipsasen Grönlund on sen kadonnut sisko - Anonyymi00008
Erkki Urko historian Urho Kekkonen
Autio
Tehtaan ala-aste
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181