Olet parasta tässä maailmassa. Voi vain toivoa, että tapahtuu ihme ja polkumme kietoutuvat toisiinsa hyvällä tavalla. Olet elämäni aurinko.
A-nainen, sinulle viestiä
17
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitä kaikkien A - naisten puolesta tästä kauniista viestistä ☀️
- Anonyymi00002
Vähä ihana viesti jollekulle
A naiselle jonnekkin ❤️
Ei minulle kuitenkaan vaikka
nimeni alkaa A lla - Anonyymi00003
Olipa kaunista! <3
- Anonyymi00004
Kyllä ne polut vielä kohtaavat 💘
- Anonyymi00005
Niinkö luulet?
No, toivotaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinkö luulet?
No, toivotaan.Mä tiedän sen...
- Anonyymi00006
No mikäs A-naisessa säväytti ja missä olette kohdanneet? Oletko tosissasi vai millä mielellä liikkeellä kun tällaiselle anonyymipalstalle viestiä laitat. Ei taida noilla vinkeillä vielä oikeaan A naiseen viestisi osua.
- Anonyymi00013
Ei sitä tiedä vaikka ois aikoja sitten löytynyt..kun samanlaisia olla komistukseni, piristykseni. Nyt jo paranemaan kun luin tämän
- Anonyymi00008
❤️ olen varma, että kohtaavat
- Anonyymi00009
Pelkkää lätinää eikä mitään tapahtumia. Ei kukaan jaksa odottaa turhaa
- Anonyymi00017
No ehkä tämä ei ollut sinulle kun taidat olla aika lyhytjännitteiden muutenkin ja negatiivinen niin tuskin nyt kukaan sinulle yleensä mitään kaipausviestejä sitten laittaa että ole yksinäsi vaan.
- Anonyymi00011
A-ihanalle sylikaupalla lämpöä täältä. Mieli askartele siellä sinun luona.
- Anonyymi00012
Mun mieli sun luona❤️
- Anonyymi00016
C hepa chepa chepa
- Anonyymi00018
Sulla tietenkin epäilemättä....
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sulla tietenkin epäilemättä....
Lyrica aciryL
- Anonyymi00020
Nyt on kyllä tosi rastasta luettavaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887