häpeämme, vihaamme, vierastamme eniten itsessämme. Juuri se on se asia, joka tekee meistä ainutlaatuisen. Kun sen uskallamme näyttää hänelle, johon luotamme ja hän ei ainoastaan siedä sitä, vaan rakastaa sitä tärkeänä osana meitä, heitämme harteiltamme valtavan taakan. Juuri se asia voi olla se, joka eniten tekee meistä ainutlaatuisia. Kun sen yli pääsemme, olemme hyväksyneet itsemme sellaisina kuin olemme, todennäköisesti kuviteltuinemme heikkouksinemme. Ei pelätä mitään, vaan kuljetaan sydän liekehtien kohti toisiamme.
https://www.youtube.com/watch?v=yGpadn5dB7A
Se asia mitä (hyvää yötä)
18
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin viisas kirjoitus!❤️
- Anonyymi00002
Osaat rakastaa hienosti.💙
- Anonyymi00003
Sinulla on suuri sydän. Vaatii jotain suurta täyttääkseen sen oikealla tavalla. Ole varovainen.
- Anonyymi00004
Hienosti sanottu 😊 Mä en häpeä itseäni, vaan minulla on päinvastoin tosi hyvä itsetunto. Se kumpuaa itsetuntemuksesta, sisäisestä voimasta ja hyväksynnästä. Olen saanut kasvaa hyvässä ja kannustavassa ympäristössä, se varmasti vaikuttaa paljon. Uskon, että kaikki voivat löytää sisäisen voimansa, joka on meissä jo valmiin. Heikkoudet tosiaan on usein kuviteltuja ja moni asia, mitä pidämme heikkoutena, voikin olla vahvuus tai tulla vahvuudeksi, kun se tulee nähdyksi. Kuten ahdistus, pelko tai varovaisuus, johtavat virheiden välttämiseen ja kärsimättömyys kertoo siitä, että aika on meille tärkeää. On tärkeä tuntea omat heikkoudet ja vahvuudet: näin ne voi valjastaa voimaksi. On tärkeä tuntea itsensä hyvin ja siten ymmärtää itseä ja muita. Pelon ei pidä antaa hallita elämässä, mutta maailma on epävarma, mikä varmasti pelottaa kaikkia joskus. Ehkä vahvin on ihminen, joka sekä pelkää että on päättäväinen ja rohkea. Täydellinen rakkaus karkottaa turhan pelon.
- Anonyymi00005
Toinen ihminen on usein peili, joka kirkastaa ihmisen näkemään itsensä ja kauneuden itsessä. On tärkeä, että on kannustavia, tukevia ja hyviä ihmisiä ympärillä.
Ja vastaavasti, kun ihminen näkee kauneuden itsessään, hän näkee kauneuden muissa ja ympärillään.
Se, että ihminen tekee virheitä, on elämän oppitunti. Kaikissa harrastuksissakin lähdetään aina alkuruudusta ja aluksi kohelletaan. Kun kokemusta karttuu, karttuu se virheiden myötä, ilman niitä syvällinen oppiminen olisi mahdotonta. Kun tekee virheitä, oppii hyväksymään itsensä ja armolliseksi myös toisia kohtaan.
Usein turhaa pelkää virheitä, kun ne eivät edes useinkaan ole vakavia. Virheet eivät tee meistä huonoja, vaan inhimillisiä. - Anonyymi00006
Rakkaudessa tärkeimpiä asioita onkin lämpö, empatia, turvallisuus, aitous ja hyväksyntä. Näitä me kaikki lopulta etsimme. Kun on tällainen ihminen vierellä on elämää ihana elää ja kokea yhdessä. ❤️💓
- Anonyymi00007
Sellaisen, kun löytäisi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sellaisen, kun löytäisi.
Minä olen löytänyt, se on tämä alkuperäinen kirjoittaja...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olen löytänyt, se on tämä alkuperäinen kirjoittaja...
Tiedät siis kuka hän on?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sellaisen, kun löytäisi.
Olen aika varma että hän on kirjoittanut tämän viestin 😊❤️
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedät siis kuka hän on?
Välillä mietin, ettei hän turhaan luule minun voivan välillä huonosti. Kuten sanoin tuossa aiemmin, minulla on oikein hyvä itsetunto ja olen hyvin tasapainoinen ihminen. Toivon, että kaivattumi ei kantaisi turhaa huolta, vaan tietäisi minun voivan hyvin. Totta kai minulla joskus on murheita ja surua (kuten kaikklla), mutta ei ne mua valtaa koskaan. Päinvastoin olen enimmäkseen hyvin onnellinen ihminen. Rakkauteen liittyen olen välillä ollut epävarma hänen tunteistaan (rakastaako yhä), mutta tästäkin viestistä vahvistuu ajatus, että hän tykkää edelleen. En lle koskaan erityisesti tykännyt epävarmuuden tunteesta, mutta sitä on pakko sietäö epävarmassa maailmassa. Mutta olisivatpa asiat varmempia...
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedät siis kuka hän on?
Juuri tällaiset viestit, kuten tämä alkuperäinen, on ihana lukea. Se kertoo aidosta ja suuresta rakkaudesta...
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Välillä mietin, ettei hän turhaan luule minun voivan välillä huonosti. Kuten sanoin tuossa aiemmin, minulla on oikein hyvä itsetunto ja olen hyvin tasapainoinen ihminen. Toivon, että kaivattumi ei kantaisi turhaa huolta, vaan tietäisi minun voivan hyvin. Totta kai minulla joskus on murheita ja surua (kuten kaikklla), mutta ei ne mua valtaa koskaan. Päinvastoin olen enimmäkseen hyvin onnellinen ihminen. Rakkauteen liittyen olen välillä ollut epävarma hänen tunteistaan (rakastaako yhä), mutta tästäkin viestistä vahvistuu ajatus, että hän tykkää edelleen. En lle koskaan erityisesti tykännyt epävarmuuden tunteesta, mutta sitä on pakko sietäö epävarmassa maailmassa. Mutta olisivatpa asiat varmempia...
Taas tuli kirjoitusvirheitä kun nopeasti näpyttelee ilman laseja... no tää on esimerkki niistä ei-niin-vakavista virheistä 😅
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedät siis kuka hän on?
Etunimiemme kirjaimet löytyvät vitamiinien nimistä...
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Etunimiemme kirjaimet löytyvät vitamiinien nimistä...
Etunimiemme alkukirjaimet siis..
- Anonyymi00013
Kiitos viestistäsi sinä ihana nainen. Toivon, että meidän tiet pian lopullisesti kietoutuu toisiinsa ja yhdistyy. Sinä vierellä, matkaseurana elämän polulla, elömä on jotain mittaamattoman arvokasta. 💕💞❤️
- Anonyymi00017
Liekehtivä sydämeni odottaa täällä toista kaltaistaan rakas kultaseni ❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi00018
Vaikka ajattelisimme ja suhtautuisimme elämään hyvin positiivisesti, silti meissä on usein päällä joku jarru, jonkinlainen itsesuojeluvaisto. Se voi ilmetä niin, ettei uskalleta kohdata ihmistä ja heittäytyä vaan siihen tilanteeseen. Ehkä tunteet raastaa rintaa kun ajatellaan häntä. Mieli saattaa kääntää tunteen niin, että vielä raastavampaa voisi olla kun kohtaisin hänet, vaikka tilanne saattaisi olla täysin päinvastainen, vapauttavaa, luottamuksen syntyminen, halu yhdistää toistemme elämät henkisesti ja fyysisesti, varmuuden saaminen. Usein pelätään pahinta, mutta kun uskaltaa, asiat toteutuu ja kaikki tuntuu vieläkin paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253855Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283570Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42270- 1121684
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181588Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241329Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j137945Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit100902Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79855- 86771