Itku tuli taas.
Oonkohan minä ihan masentunut vai mikä mua vaivaa, kun oon niin herkkä.
Kuuntelen musiikkia ja nuo sanat...
Mietin sua mies. Kaikkia niitä yhteisiä hetkiä, mitä meillä on joskus ollut.
Ja aloin taas miettimään, että mikä mussa on vikana, kun en sulle kelpaa. Huonoja puolia kyllä löytyy, että en ihmettele miksi ei...
Miksi se sattuu niin paljon?
Ajatus siitä, että joku muu saa olla sun lähellä ja minä en...
Voi pask....
Anonyymi-ap
6
293
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin taidan olla vähän masis. /sivusta
- Anonyymi00002
Tilanne on masentava .
Rikkoo niin kun ei olis tahtonut
Et asiat meni niinku ne meni
Mieli ja sydän kaipaa edelleen yhtä miestä
Mutta kaikki muu onki nii paskastin ettei
Oikein ulospääsyä ole näkyvissä eikä
Jaksaisi edes hengittää
Naiselta masentuneelta - Anonyymi00003
Unohtaisit sen jokaröörin rassaajan
- Anonyymi00004
Laman lapset kirjoittelee taas toksisia toisina
- Anonyymi00005
Kaipaus. Tule takaisin. m>n
- Anonyymi00006
Laita joku tunniste itsestäsi ja kaivatusta. Tämä sopii meihinkin tavallaan ja vähän ärsyttää. Kirjain hänestä ja sinusta, ikäero jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240