Mä olen vaan niin v*tun sekaisin taas vaihteeksi ja kaikki menee vituilleen, niin se on vaan helppo syyttää elämässään sitä jota eniten koskaan rakastaa. Syyttää sen tekemistä valinnoista, kun ne ei mene oman mielen mukaan ja et valinnut mua. Mä vaan en voi sille mitään että mä tahtoisin olla sun naisystäväs. Mut kun mä olen vääränlainen ja sä et voi seurustella "ns. sellaisen kanssa". Ja ymmärrän kun maailma on paha, niin sun lapsias kiusattais ja varmaan sun isäskin olis, että poika on pilalla. Mutta eikö se kerro niistä ihmisist jos mitään pahaa ei kellekään tee? Ja sitten vielä, niin ei sitä tarvitsisi kertoa kenellekään. Vaatimuksena vain olisi, että oisit mun, jos sitä seksiä kerta multa eniten haluat, niin en mä voi hyväksyä sitä että nussit muita ja olet velvollisuudesta naisen kansa, että muut ois tyytyväisiä (sinusta viis). Mä asuisin kuule mielelläni sua lähellä että voitais nähdä ja rakastaa usein. Vaikka salassakin ja parhaat ystäväsi kyllä ymmärtäis sua. Mut sit sä menit viel sen muijan hommaamaan, en kyllä ymmärrä miksi ja miksi sä heti sen kans teit lapsen? Arvaa sattuiko se? Näin vielä unta ennen kun kerroit siitä, että siin oli sinä, 2 sun lasta ja minä jonka sylissä oli vauva ja se vauva sanoi mulle "äiti" ja se hymyili ja sil oli niin kauniit silmät. Se tuntui niin hyvältä ja sitten heräsin. Ja ei mennyt kauaa kun kerroit, että sulle on tulossa lyhyesti tunteman naisystävän kanssa lapsi. Ja se tuntui puukolta sydämeen. Mä olin kertonut sulle myös et rupesin portoksi, tein sen vihasta kun kuulin et olit alkanut seukkaa ton uuden lapsen äidin kanssa. Mä olin niin vihainen. Olit tutkarina 5 viikkoa ja et selittänyt taaskaan mitään, aina sanoit et soitat jne. sitten olit muka tutkarina 5 viikkoa ja pam, yks-kaks seukkaatkin. Mä en tiedä rakastatko sä sitä, mutta ei se kovin lupaavalta näytä että oli sitä valmis pettään heti kun vauva oli muutaman kk. ikäinen. Vai etkö sä tosiaan pidä mua tarpeeksi naisena, et olit perustellut itelles, että ei se haittaa jos mun kaa pettää kunhan ei kenen tahansa naisen kanssa sitä tee. Jos sä ajattelet silleet, niin se satuttaa mua, koska mä en tunne itseäni miksikään muuksi kuin naiseksi vaikka olenkin erilainen. Ja mä tiedän että tykkäät musta just sen takia. Ja älä pelkää, että mä haluaisin sulta sitä, vaan haluan sulta vaan sitä. jos ymmärrät. Ja paljon haluankin, en keltään muulta haluais. Jos se mun porttous satutti sua, niin ymmärrät miten paljon mua satutti nuo sun tekosi. Siitä huolimatta rakastan sua ja mä en voi oikeasti ottaa suhun yhteyttä, äsken kyl meinasin, mut se ei ole soveliasta siltikään. Kulta... Jos sä rakastat mua ja haluat selvittää tän asian, niin laita mulle whatsapissa viesti lähiaikoina. Koska 5 vuotta on kulunut ihan kohta ja haluan kuulla susta jo ennen synttäreitäni, mielellään tässä kuussa. Sä et ymmärrä mten paljon se merkitsisi. Ja mikäli et rakasta jotakin, niin ole kiltti ja tee mitä miehen kuuluu tehdä, e on lopulta kaikille parempi. Min tunnen sydämessäni kun näet tämän viestin ja vaikka et näe että olen wa paikalla, niin odotan välittömästi jonkinlaista reaktiota ja tahdon saada sinulta tällä viikolla selvitystä. Olet mies, en minä. Ja minä rakastan sinua. Anteeksi kovasti, mutta tämä on ainoa mahdollisuus tässä ajassa ja paikassa.
Ja anteeksi että olen ollut niin kohtuuton sinua kohtaan, mutta olen oinas. Sinun kuuluisi tasoittaa minua etten hölmöile.
Rakkaudella,
Sonja
Samir, anteeksi tuosta yhdestä viestiketjusta ja viimeaikaisista vihan tunteista sua kohtaan
Anonyymi-ap
2
70
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä geitä ämmiä riivaa? Matumbot kohtelee huinodti ja silti rakastetaan ja annetaan kaikki anteeksi ja jatkuvasti uusia mahdollisuuksia. Kohta taas sonja kävelee mustan silmän kanssa kanssa kun mies on puolustanut kunniaansa 7 vaimonsa edessä.
- Anonyymi00002
Tunnen nämä tyypit. S-mies on tuomittu s*ksuaalirikoksesta. Sonja on taas kaverin kaveri ja aikamoinen h*ratsu ja r*ma.
Sivusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-358323Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1016334Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1184488Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain694428- 1564367
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.672936- 1652136
- 652028
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1491923- 481745