hyvyys, miksi minulta ei kysytty mitään ennen kuin kiusaamisprojekti aloitettiin? Missä on ne luvatut palkkarahat, jotka menetin kun olin kauhuissani monen ajan ymmärtämättä siitä mitään mitä ympärilläni tapahtui. Kuin muut olisivat puhuneet vierasta kieltä!
Missä on ihmisten
3
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko se todella liikaa vaadittu, kun halusin pärjätä omillani? Tulen varmaan olemaan jollain tavalla kauhuissani loppuelämäni ajan! En pysty ymmärtämään sitä, miksi minua kiusattiin niin kauan eikä osattu kysyä omaa mielipidettä siitä, mikä olisi ollut juuri minulle tärkeää!!
- Anonyymi00002
Sisältäni kuolin joka ikinen kerta kun työrauhaani häirittiin, koska muut luulivat olevansa oikeassa ja minä väärässä siitä mikä olisi minulle parasta elämää! Ja se jatkuva ymmärtämättömyys siitä, että olin aivan varmasti ymmärtänyt aivan kaiken jo useita vuosia sitten. Ja eikun aina vaan joku akka tuli töissä ns. kertomaan jotain sellaista minkä jo tiesin! Olin sisäisesti raivoissani monen vuoden ajan joka ikisessä vieraassa työpaikassa, koska se oli tarkoituksellisesti järjestetty, että minun oli kierrettävä eri työpaikoissa, jotta muut saisivat avata suunsa minulle jotain kertoakseen! Ja se oli sitä samaa lässytystä joka helvetin työpaikoissa, ihan kuin olisin ollut vähä-älyinen! Missä oli kunnioitus minua kohtaan, sitä ei ollut missään!
Keskustele ChatGPT:lle. Se ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989