https://yle.fi/a/74-20204637
Onko tässä mitään järkeä. Ja miksi ei lain kohtuullisuuspykälä toimi? Miksi siitä ei edes kerrota.
ulosotto ja köyhät
6
390
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
"Suomessa päätyi viime vuonna ulosottoon noin 507 000 sosiaali- ja terveyspalvelujen sekä varhaiskasvatuksen asiakasmaksua, kertoo sotealan järjestöjä edustava Soste."
Voiko luku olla todella noin iso. Hyvinvointivaltio on pahoinvoinnin mallimaa.- Anonyymi00003
Suomi maailman onnelisin. Itsepetosta koko homma. Sosiaali ja terveyskeskusmaksut ei kuulu ulosottoon. Perintä on järjestettävä muulla tavalla köyhät ja kipeät eivät ansaitse tätä
- Anonyymi00002
Ja miksi Helsingissä ei ole terveyskeskus maksuja,ei ole tasa arvoista vs muu suomi.
- Anonyymi00004
Samaa olen ihmetellyt. Etelän isossa kasvukeskuksessa on muutoinkin paremmat palvelut kuin muualla maassa. Tuttu hoiti iholuomisyyninkin ilmaiseksi leikkaukset mukaan lukien. Omalla sotealueella ei edes huolita lääkäriin sydänongelmista.
- Anonyymi00005
Eduskunnan oikeusasiamies tietää ettei hyvin tässä maassa mene.
https://yle.fi/a/74-20203558- Anonyymi00006
"Suomalaiset ovat jälleen innostuneet kantelemaan viranomaisten toiminnasta. Eduskunnan oikeusasiamiehen saamien kanteluiden määrä nousi viime vuonna jälleen yli seitsemään tuhanteen hiljaisemman vuoden 2024 jälkeen."
Hieman outo sanavalinta tuo "innostuneet". Eiköhän kanteluun ole ihan syytä ja hätää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271900Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45692- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 52544
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30476- 48467
- 38450
- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437