Noh, tulipa kirjoitettua raflaava otsikko. Ei suinkaan kaikki, mutta 99 % porukasta voi pilata kaikkien maineen.
Demarit ahdistelijoita?
29
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
KAIKEN voi tehdä reilummin. 😂
- Anonyymi00002
Eiköhän tuo kannatus romahda gallupeissa.
- Anonyymi00003
Näitä perseenpuristelijoita on ihan joka ryhmässä ja piolueessa. Demareiden edustaja vain avasi suunsa.
- Anonyymi00005
Nykyisessä eduskunnassa toistaiseksi vain sosialisteissa.
- Anonyymi00004
Kun katsoo täysistuntoja, on helppo uskoa, että demarit ovat agressiivisia päälle käyviä ja toisia kiusaavia henkilöitä. Se näyttää olevan demarien dna:ssa toisten kiusaaminen. Mitään hyvää he eivät näe toisissa ihmisissä mutta itseään kehuvat koko ajan.
- Anonyymi00006
Sairaita nämä vassarit. Ainahan ne on muita kiusanneet, varsinkin oman maan kansalaisia.
- Anonyymi00007
Perseet ne vasta ovatkin. Niilläkin "pahimmat" "erotetaan" puolueesta. Laitanko esimerkkejä?🤣
- Anonyymi00012
Teukka tässä terve 🙋♂️
- Anonyymi00008
Jos olisi kyse persuista, persut olisivat jo uhriutuneet ja väittäneet, että media on tarkoituksella aloittanut mustamaalaamisen vaikuttaakseen 2027 vaaleihin.
Kun Jussi Halla-ahon kahdeksan vuoden salasuhde ja avioton lapsi paljastui, Halla-ho sanoi TV-haastattelussa, että paljastus oli tehty tarkoituksena vahingoittaa hänen vaalikampanjaansa.- Anonyymi00009
Nythän asian toikin esille demari, eikä tässä ole median mustamaalamisen kanssa mitään tekemistä. Nimet esille vaan reilusti!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nythän asian toikin esille demari, eikä tässä ole median mustamaalamisen kanssa mitään tekemistä. Nimet esille vaan reilusti!
Kylläpä nyt on kipee paikka Persuille🤣
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei mitään syytä olla kipee, päinvastoin 🤣🤣
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mä oon Kokoomuksen äänestäjä, en persu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä oon Kokoomuksen äänestäjä, en persu.
Ja sitä mieltä, että mikäli näitä on myös Kokoomuksessa, niin nimet vaan julki.
- Anonyymi00015
Me demarit halutaan lisääntyä.
- Anonyymi00016
Vaikka väkisin 🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vaikka väkisin 🤣
Väkisinkö pitää putkosesta mainita 🤔
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Väkisinkö pitää putkosesta mainita 🤔
Ottiko Putkonen väkisin? No ei todellakaan
- Anonyymi00018
Olen Prspuolueesta ja voin tehdä mitä haluan
- Anonyymi00019
Sosialistin vasen käsi veronmaksajan taskulla ja oikea avustajan reidellä.
- Anonyymi00020
Totta 😂
- Anonyymi00023
Paskasakki demarit tipahtaa kuin teeri osalta.
- Anonyymi00024
Osalta putoo kijaimetkin.
- Anonyymi00025
Aina oon äänestäny demareita ja aion äänestää jatkossakin.
- Anonyymi00026
Tallukka ja maanpetturi siis.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tallukka ja maanpetturi siis.
Perseet pettää aina! Saatte ootella ääntäni💩
- Anonyymi00027
Voisiko Iisalmen punatukkademari ahdistella minua?
- Anonyymi00029
Voi voi kun ei voi -mariini-
- Anonyymi00031
MeToo pitää romuttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887