En ole koskaan oikein tykästynyt hapankaaliin, ehkä en osaa vaan laittaa sitä: ne valmistuotteet, hapankaalisalaatit joita olen ostanut ovat kyll melkoisen elämyksellisiä mun makuhermooni.
Mutt periaatteessa hapankaalituotteet ja valmisteet kelpaa kyllä, kunhan sais vaan tehtyä kunnollista.
ne Salaatitkin tuoksuttaa jääkaapin viikonverran, =) kun ei viitsi poiskaan heittää kun kerran kaupasta ne kantaa.
hapanKaali
7
82
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teetkö mitään muuta kuin syöt ?
- Anonyymi00002
Riippuu kaalistakin.
Käsittääkseni tuoreesta kaalista tulee maukkainta, snadisti makeeta. Vanhemmitenhan kaalin maku muuttuu tietenkin. Lisäks hyvä laittaa pikkasen porkkanaa, sekin makeuttaa.
Mä en viiti tehdä ite. Kaupan hapankaaleissakin eroja, mutta tähän aikaan vuodesta kaikki ihan ok. Mä ostan noita rasioita. Säilyketölkeissä tahtoo olla liika pehmeetä ja mautonta.
En siis viitsi tehdä hapankaalia, halpaa ja hyvää saa kaupastakin. Mutta nyt suunnitellut tehdä pikkelöityä punasipipulia. Eihän se tosin ole hapatta.malla tehtyä, mutta makumaailmaltaan aika samankaltaista, kuin hapankaalikin.
=DW=Mä just männeellä viikolla tein PUNA __kaalista sellaisen paistoksen. siihen tuli limee ja korianterii, se oli namia. Toki toi punasipuli on ihan mainio =) nättimaku suussa =)
- Anonyymi00003UUSI
Hapankaali, punakaali.
- Anonyymi00004UUSI
Keitetty kukkakaali on maukasta ja terveellistäkin, hapankaalia en muista syöneeni koskaan.
- Anonyymi00005UUSI
Jos minulla on hapankaalia ja muutama nakki, niin teen sellaisen nopean keiton, johon tulee ruskistettuja nakinpaloja, kasvis- tai lihalientä ja hapankaalia. Saatan laittaa siihen myös sipulia. Leivän kanssa ääntä kohti...
- Anonyymi00006UUSI
Pari kertaa elämäni aikana joutunut hapankaalia maistamaan ja kotiin ei ole tarvinnut ostaa niin kamalan makuista syötävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2607189Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on373758PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23298Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663071Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1072758Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven102656IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-432404Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.482180- 651908
- 961811