Onko sinun vaikea vai helppo myöntää virheesi?
Osaatko pyytää anteeksi tarvittaessa?
Jos et, niin mikä siihen vaikuttaa?
Virheistä
20
262
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos olen tehnyt tietämättäni tai tahallisesti niin usein on helppo myöntää ja sitten kaduttaa hirveästi jos on kohdellut kurjasti tai loukannut toista. Anteeksi pyytäminen pitää tulla rehellisesti ja sydämestä niin silloin se on hyvä asia, se voi myös puhdistaa ja saada möykyn rinnasta pois.
Ihmiset tekevät virheitä, kukaan ei ole virheetön, paitsi nykyinen hallitus omasta mielestään😀- Anonyymi00008UUSI
Heh tarkoitat varmaan taloyhtiön hallitusta
- Anonyymi00002UUSI
Ei minun tarvitse pyytää, olenhan huijari prinsessa..😆
- Anonyymi00004UUSI
Tottakai. Virheet kuuluu elävän elämään. Vähän joskus kirpaisee, mutta pakko nöyrtyä, jos aikoo päästä eteenpäin. Ja helpottaahan se
- Anonyymi00005UUSI
Vähän riippuu. Monesti pyydän anteeksi vaikka koen että toinen on se joka loukannut alunperin minua. Haluan kait pitää rauhaa yllä.
- Anonyymi00006UUSI
Mielummin noin 😊
- Anonyymi00007UUSI
Ei mun o vaikea pyytää anteeksi vältän tekemästä mitään sellasta mitä pitäs pyytää anteeksi ja anteeksi pyyntö on turha jos edes sama toistuu helpompaa pahoitella jos ei ole aivan varma ettei tee samaa uudestaan
- Anonyymi00012UUSI
Oletko kykenemätön olemaan toistamatta samoja virheitä siis?
- Anonyymi00009UUSI
Olen herkästi anteeksi pyytävä. Häneltäkin olen pariin kertaan pyytänyt anteeksi että rikoin kerran hänen rajojaan. Mitään vastausta en ole kyllä saanut anteeksipyyntöön. Oletan, että asia on ok. Ainakaan itse en ole vanhojen muistelija.
Naiselta- Anonyymi00011UUSI
Pyysitkö ihan oikeassa elämässä anteeksi vai täällä?
- Anonyymi00013UUSI
VOi voi kannattaako pyydellä anteeksi jos ei kuitenkaan tarkoita sanomaansa. Eikö olisi parempi pitää nuppi kiinni
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pyysitkö ihan oikeassa elämässä anteeksi vai täällä?
Oikeassa elämässä ja täällä lukuisia kertoja.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
VOi voi kannattaako pyydellä anteeksi jos ei kuitenkaan tarkoita sanomaansa. Eikö olisi parempi pitää nuppi kiinni
Tietenkin tarkoitin sitä. En huvikseen pyytele anteeksi.
- Anonyymi00010UUSI
Mun on aika helppoa myöntää virheeni, kun sellaisen olen tehnyt.
Osaan pyytää anteeksi tarvittaessa ja jopa silloinkin, kun ei tarvitsisi. - Anonyymi00014UUSI
On helppo pyytää anteeksi jos huomaan tehneeni virheen.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole ja En osaa
Voi mennä tosi kauan .
Narsku vanhempani ei opettanut kyseistä taitoa.
Naiselta- Anonyymi00018UUSI
Onko heillä diagnosoitu narsismi, vai viljeletkö huviksesi termiä koska se on palstoilla muotia?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko heillä diagnosoitu narsismi, vai viljeletkö huviksesi termiä koska se on palstoilla muotia?
Mulla ja vanhemmillani on diaknoosi
Yritän oikeastaan vältellä termin käyttöä juuri tuon muoti ilmaisun vuoksi mikä ärsyttää myös minua iseäni .
Ihmiset on usein ihan ulkona mitä häiriö on oikeasti .
- Anonyymi00019UUSI
On helppo myöntää virheeni ja pyytää anteeksi
- Anonyymi00021UUSI
Kyllä kyllä kyllä ja kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2296720Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on243391PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23248Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a653008Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,982698Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52593IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-352318Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.382074- 471783
- 841716