Että melkein jo maistan sun tuoksusi makuna suussani.
Eilen toivoin että olisit napannut mut kainaloosi, kun vierekkäin seistiin ja yhtä videota katsottiin. Sun tuoksu sekoittaa mut ja sun silmät jotka ovat hellät sekä hyväksyvät. Elämää kokeneet ja määrätietoiset, mutta lempeät. Iloiset mutta harkitsevat.
Tänään toivoin että olisit tullut ja painanut minut selkä seinää vasten. Hengittänyt kaulaani. Antanut parran sänkesi tuntua mun poskellani.
Miten helkkari olen päätynyt tähän tilanteeseen että ihastuin sinuun näin vahvasti. Mä olen ollut vasta pikkuruinen taapero kun sä olet jo käynyt bileissä ja polkenut mopoa käyntiin. Sinulla on mies huumaava voima minua kohtaan. Kiellettyä tuntea näin, kyllä. Olet toisen oma. Minä olen myös. Tunteeni ei kysynyt lupaa ja et sinäkään kun iskit tajuntaani. Mä haluan sua ihan kamalan paljon.
Sä olet niin mun makuuni
Anonyymi-ap
2
592
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi spämmäät tätä samaa tänne? Onko kaivattusi vajukki, joka ei ymmärrä yhdellä sanomisella?
- Anonyymi00002
Kerro lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671