En sais miettiä sua enää

Anonyymi-ap

Ootkohan siellä taas jonkun naisen kanssa...
Vietät viikonloppua niiden seurassa.
En sais miettiä sua enää, ku tulee vaan paha mieli.

38

534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä mieti ei se tääl oo

• Anonyymi00002

Tietääkö ne naiset toisistaan? Hyväksyykö ne sen, että on useampi kerralla?

• Anonyymi00006

Sivusta vastaan että se sanoo ettei sillä ole mitään kenenkään muun kanssa mutta palstalla puhuu samat asiat kuin kasvotusten mutta naiset menee sekaisin. Jäänyt kiinni monta kertaa mutta ei tunnusta mitään. Loputon määrä ontuvia selityksiä. Kun yhden kanssa tyrii niin jo samana päivänä on itkemässä toisen perään seläntakana tietenkin. Taudit leviää ja muiden kanssa muka ei ole ollut. Täysin kykenemätön ymmärtämään sitä kipua mitä aiheuttaa. Ei sitä miestä voi kovin vakavasti ottaa kun tietää ettei siitä ole mihinkään vakavaan eikä sitoutumaan. Mies itse asettaa käytöksellään itsensä asemaan jossa häneen voi suhtautua oman toimintansa mukaisesti.

• Anonyymi00029

Mitä parhainta onnea unelmatodellisuutesi rakentamiseen, naurettavan läpinäkyvä aloittajaäijä

• Anonyymi00003

En vietä. Kuka sulle on tommosta lasketellut?

• Anonyymi00004

Eipä sillä ole merkitystä... Tiedän, että niitä naisia on ja mulla on vaan paha mieli. En saa sitä mielestä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eipä sillä ole merkitystä... Tiedän, että niitä naisia on ja mulla on vaan paha mieli. En saa sitä mielestä.

On se julmaa kun eka pettää miestä. Ja sitten tajuaa että hyvän miehen vaihtoi pois. Varmasti sillä on naisia jo ollut, useampikin.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

On se julmaa kun eka pettää miestä. Ja sitten tajuaa että hyvän miehen vaihtoi pois. Varmasti sillä on naisia jo ollut, useampikin.

Miten meni aloittajaäijä tämäkin monologi noin niinku omasta mielestäs? Nolo olet

• Anonyymi00036
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos olisi hyvä mies niin miksi sillä olisi ollut useampia naisia? Kertoo päinvastaisesta.

• Anonyymi00005

Ei täällä naisia oo. 😳

• Anonyymi00018

Juu ei oo, eipä!🌞

• Anonyymi00007

Aattele et jos molemmat kärvistelee tuskissaan aatellen et toisella on joku ja kummatkin vaan tarvis toisensa. Elämän julmuus.

• Anonyymi00009

Mutta minä tiedän, että hänellä niitä naisia on. Eli ei ole vain luulo.

• Anonyymi00019

Ei tarvitse onneksi arvailla 😉

• Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta minä tiedän, että hänellä niitä naisia on. Eli ei ole vain luulo.

Varmasti on kämppäs täynnä naisia aloittajaäijä kun paat vaikka telkkarin auki

• Anonyymi00008

Samaa mietin siitä joka söi vain puolet antibiottikuurista. Jos nyt luet niin ymmärrät varmaan mihin kaikkiin asioihin toi tulee vaikuttamaan ja että mun kärsivällisyys loppuu nyt tähän.

• Anonyymi00024

Kuka niin pöllö on? Tulee antibioottiresistenssi. Kuurit syödään aina loppuun.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kuka niin pöllö on? Tulee antibioottiresistenssi. Kuurit syödään aina loppuun.

Jii mies ja haluaa vissiin jatkaa muiden tartuttamista.

• Anonyymi00010

Mikä kirjain miehellä?

• Anonyymi00014

En halua sanoa.

• Anonyymi00011

Kyllä. Elän haaremissa. Baibai

• Anonyymi00012

Kuka missä ja miten se muka suhun vaikuttas vaikka ois tai kuuluisa jos ette yhdessä ole

• Anonyymi00015

Kyllä se pahalta tuntuu, jos ite on ihastunut ja toinen ei. Vaikka ensin niin luulin, mutta ilmeisesti kaikki muut kelpaa ja minä en.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä se pahalta tuntuu, jos ite on ihastunut ja toinen ei. Vaikka ensin niin luulin, mutta ilmeisesti kaikki muut kelpaa ja minä en.

Kaikki muut kelpaa mutta sinä et, kyllä alkaa olla palstaäijä hyvin itseään toistavia nämä sinun ponnettomat yritykset nostaa itseäsi jalustalle simppelien ihmisten ylikulutettavaksi tirkistelymateriaaliksi

• Anonyymi00039

Jokaisella on oikeus tietää minkälaisessa kuviossa on mukana vaikka ei olisi seurustelusuhde kyseessä. Kyse on perus arvostamisesta ja avoimuudesta. Kuitenkin ne asiat vaikuttaa myös jokaiseen kuviossa olevaan.

• Anonyymi00016

Kulta, en biletä enää, en käy ravintoloissa, en seurustele…

• Anonyymi00017

Niin naiset vaan tulee sitte sun kotiin. Ei tarvi edes mennä mihinkään...

• Anonyymi00025

Haluisikkos seurustella 🤭😂

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ovista ja ikkunoista 🤭😜 anteeks, nyt lopetan tämän kettuilun 😆

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä kyllä hän hänet aina ,ei tarvitse tulla.Sinulle ei kuulu minun elämä enään.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Taas sarjassamme inasen liian hyvää ollakseen totta tjsp, aloittajaäijä

• Anonyymi00020

Olen palstalla täysin samanlainen kuin livenä.

• Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

No itsrppähän pelleilit kunnsulla on niinnpaskat aibot olisit tajunnu ja miettinyt seurauksia enää emme palaa missään muotoa ei edes juttelun merkeissä muistatko mitä tekstasit mulle viimeksi ja lopullisesti olisit miettinyt en anna enää anteeksi kun tuo sinun hölmöily jatkuu vsin joka kerta

• Anonyymi00034

Tyylikäs trademark, apäijä. Niin paskat aivot kyllä todellakin, jos ei osaa yhtään ynnäillä miten kaavamainen tämä äijä on aloituksestaan toiseen

• Anonyymi00028

Naiset nuo, kaiken suo.

• Anonyymi00035

Turha tuollaista on miettiä. Jos mies ei valitse sinua, niin joku toinen tekee kaikkensa, että saa olla kanssasi. Aikuinen ja tunne-elämältään terve ihminen ja tulet niin rakastetuksi 🙂

• Anonyymi00038

Ei mulla ole ketään, vielä. Tiedoksi. m>n

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      7042
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6323
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2512
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      66
      2206
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1519
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1512
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe