Kun päästelet omaksi tai muiden iloksi sellaisia ponnistuspieruja (esim. ravintolassa
maittavan lounaan päätteeksi) niin tuleeko sinulla koskaan ikään kuin vaistomaisena refleksinä välittömästi myös sellainen voimakas ja äänekäs "AHHHHH..." -äänne? Vai oletko hiljainen tuhnuttelija ja tulet housuihisi kuin varas yöllä kenenkään huomaamatta, kunnes jäät itse teosta kiinni?
Meillä Punkalaitumella kaikki miehet ovat ahhh - ääntelijöitä ja käymmekin toisinaan kisaa siitä, kenellä on kaikista pahanhajuisin pieru ja kuuluvin ahahdus! Muita sääntöjä ei ole kuin että kalsareista ei saa lopputarkastulsessa ruskeita tahroja löytyä. Kisan häviäjä tarjoa paikallisessa baarissa kierroksen ja peli alkaa alusta! Mitään pubitikkaa emme täällä heitä, emmekä tietovisaa pelaile. Aktiviteettimme ovat käytännöllisempiä ja sivistyneempiä!
Minkälainen tuhnuttelija olet?
11
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nauru tulee aina.
Tuleehan niitä äänimaisemiltaan erilaisia: matalia, kimeitä ja Harley Davidsoneita (läpsyttäviä).
Useimmat ovat yksiosaisia ja räjähtävän pamauksen kuuloisia.
🦄- Anonyymi00002
❤️
- Anonyymi00003
Ärsyyntyykö kumppanisi tuosta riemusta?
Muori ärsyyntyy hymystäni.
Se on vaan todettava, että kun pahan hengen päästää pois, niin on parempi ja onnellisempi mies :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ärsyyntyykö kumppanisi tuosta riemusta?
Muori ärsyyntyy hymystäni.
Se on vaan todettava, että kun pahan hengen päästää pois, niin on parempi ja onnellisempi mies :))
-keinovaginamies-Ei ärsyynny. 😄
🦄 - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
❤️
Tämä oli ehkä yllättävin reaktio juuri tähän saumaan. 🤔😄
🦄 - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä oli ehkä yllättävin reaktio juuri tähän saumaan. 🤔😄
🦄Jos on leveet pakarat niin herkästi tulee just tuollainen Harley Davidson pieru
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos on leveet pakarat niin herkästi tulee just tuollainen Harley Davidson pieru
Juu, varsinkin jos makaa kyljellään sängyllä. 😄 Mutta se vaatii paljon, paljon ilmaa, joka tulee ulos kohtuullisella paineella. Davidsonit ovat harvinaisia. Olen muodostanut niitä ehkä alle 5 kpl.
🦄 - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juu, varsinkin jos makaa kyljellään sängyllä. 😄 Mutta se vaatii paljon, paljon ilmaa, joka tulee ulos kohtuullisella paineella. Davidsonit ovat harvinaisia. Olen muodostanut niitä ehkä alle 5 kpl.
🦄Mulla tuli yhteen aikaan tosi usein vähän sellaisia kuin joku merimusrsun tai hylkeen määkäsy. Nykyään on enemmän terävöitynyt, joten ilmeisesti en ole yhtä väljä enää nykyään
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla tuli yhteen aikaan tosi usein vähän sellaisia kuin joku merimusrsun tai hylkeen määkäsy. Nykyään on enemmän terävöitynyt, joten ilmeisesti en ole yhtä väljä enää nykyään
...tai tiedätkö, enemmän semmonen pikemminkin kuutti tai joku, ehkä Saimaan norppa tms.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
...tai tiedätkö, enemmän semmonen pikemminkin kuutti tai joku, ehkä Saimaan norppa tms.
Tuskan parahdus?
🦄
Minä piereskelen ihan pokkana, enkä päästele mitään peittäviä ääniä. Pieru on luonnollinen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23478Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723231"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin502756IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542578Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.892397Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭291300Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä211207- 951172
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3371053Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14946