Nyt usein sieltä vaatetta ostaneena olen huomannut selvän homeen hajun. Eipä enää voi sielläkään asioida kun on altistunut niin ei kestä enää terveys. Olen kuullut useamman valittavan samaa. Harmi kun vanha paikka piti vaihtaa.
Miilu haisee homeelle
18
739
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vanha tavara haisee vanhalle.
- Anonyymi00016
Toki voi tavaratkin haista mutta kyllä se liike tila on se joka haisee ihan jo eteisssä tulee haju. Kyllä varmasti kylältä löytyisi terve rakennus isommalla tilalla niin saataisiin pitää oma kierrätys.
- Anonyymi00002
Sehän on tarkoituskin lopettaa,kuutamokeikat sanoo että vääristää kilpailua,ite laittavat sitten rättikaupan pystyyn.Samahan kävi miilun polttopuun teko homalle.
- Anonyymi00010
Kateellisen huutelua
- Anonyymi00017UUSI
”Kuutamokeikat sanoo” Mitä nekään nyt pystyy toisesta yrittäjästä sanoon? Kahtosivat omaa pärstäänsä peiliin sieltä saattaa näkyä yhensortin vääristelijät.
- Anonyymi00003
Tottakai se haisee kun esim Tiimarin vielä toimiessa koko katto oli vuotanut kuin seula. Sama koskee koko Sampolan rakennusta. Vedeltiin vähän maalia pintaan kun vesivahinko oli hetken kuivatettu. Näin teki eräs nyt jo vanha yrittjä ET...... tai hän antoi ohjeet
- Anonyymi00009
No se selittää hajut useammassa tilassa ja selittää myös rapistuneen ulkonäön 😷🤮
- Anonyymi00004
Ei yksin tuo Sampola .. vaan kautta linjan nuo peruskoulun aikana rakennetut mörskät .. niin kauan kun pilliklubia ja holkki-saimaata oli myynnissä , tekaisivat timpurit piirrustusta askin kanteen ja niin harjakatto sekä räystäät , tähän ilmastoon sopivat rakenteet olivat joka torpassa ... vaan kun sellofaani ja paperiaski tulivat muotiin , miten siihen piirrät , pakko ottaa aski malliksi ...
- Anonyymi00005
Miilu meni pilalle! Takasin entiseen paikkaan!
- Anonyymi00011
NORDEX wind power tiloissa, eli ei onnaa. Vuokrattu vihreälle siirtymälle.
- Anonyymi00006
Se entinen paikka vasta haisikin. Kun oven aukasi niin hirveä homeen haju pölähti vastaan.
- Anonyymi00007
Miten ois kolehdin keruu jotta saatais uus rakennus miilulle. Joku tekee halvemmalla mutta kuitenkin hyvän rakennuksen.
- Anonyymi00008
Joutaa kiinni koko paikka. Eikä mitään miilua ollenkaan.
- Anonyymi00012
Olettako panneet merkille, että piIIu haisee sillille?
Itse levitän suuseksiä antaessani piIIunhuulia tulitikuilla niin ei likastu sormet.- Anonyymi00013
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi00014
Jaa no mikäpä siinä van en kyllä suostuisi moiseen. Saisit mennä tulitikkuinesi muualle . Tiesitkö että ne kädet voi pestä ja sen pillun myös?
- Anonyymi00015
Eikös se eräällä naisella eduskunnassa ollut rintapielessä pinssi, jossa luki:?
V...u haisee hyvälle.
- Anonyymi00018UUSI
Minä olin eilen haistelemassa miilussa naisten haarakiiloja😍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887