Aivan liian.
Oltaisiin liian täydellisiä yhdessä
89
997
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oltaisiiin ihania ❤️❤️❤️
- Anonyymi00026
Miksi odottelemme sitten...
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
No niinpä mies
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei siihen olekaan mitään syytä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei siihen olekaan mitään syytä.
Niin no voisitko tehdä asialle jotain? k
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Anna lupa siihen. Tiedät miksi en voi!
- Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se soitto puolestasi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00027 kirjoitti:
No niinpä mies
Narsisti naisen uhkaus, se siinä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mikä uhkaus tuo muka oli, se vain oli toteamus surullisesta tilanteesta. ❤️
- Anonyymi00066
Anonyymi00043 kirjoitti:
Onpa mielenkiintoinen urheiluselostus palstasedän monologista. Täällä pyörii varsin surkuhupaisaa porukkaa, jopa naiset alentuu mokeltamaan tällaista
- Anonyymi00074
Anonyymi00066 kirjoitti:
Onpa mielenkiintoinen urheiluselostus palstasedän monologista. Täällä pyörii varsin surkuhupaisaa porukkaa, jopa naiset alentuu mokeltamaan tällaista
Narsisti_naisen_uhkaus. Tätähän on hyvä makustella loputtomiin esim sitä enemmän mitä vähemmän se istuu esim edelliseen tekstiin, mutta jotain sitä on katkerien stormattava
- Anonyymi00080
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ole mummo hiljaa ja vaikene!
- Anonyymi00081
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin no voisitko tehdä asialle jotain? k
Voin ja todella haluan!
- Anonyymi00082
Anonyymi00066 kirjoitti:
Lopeta länkkä tuo ianikinen monologisi. Ei tuota palstasetä traamaasi kukaan halua lukea joka ketjussa.
- Anonyymi00083
Anonyymi00043 kirjoitti:
Käytti ja vedätti virkavaltaa apunaan.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Käytti ja vedätti virkavaltaa apunaan.
Siinä varovaisuus.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Siinä varovaisuus.
Soitatti poliisilla perättömiä uhkauksia.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Soitatti poliisilla perättömiä uhkauksia.
Hän olisi jo luonani jos näitä virkavalta uhkauksia nartisti M ei olisi minuun kohdistanut.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Hän olisi jo luonani jos näitä virkavalta uhkauksia nartisti M ei olisi minuun kohdistanut.
Korjaan narsisti!
- Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
Korjaan narsisti!
Teen rikostutkinnan hänen toimistaan.
- Anonyymi00002
Me muutettais koko maailma paratiisiksi kun oltais yhdessä.
- Anonyymi00003
Siksi siihen pääsy ei helppoa olekaan
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siksi siihen pääsy ei helppoa olekaan
On se kun ei vastustele.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
On se kun ei vastustele.
Vastustelu on mun luonto
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vastustelu on mun luonto
Ei se ole sun todellinen luonto.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se ole sun todellinen luonto.
Ei voi tietää
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei voi tietää
Kyllä minä tiedän.🩷
- Anonyymi00018
Tiedät itsekin siis, ettei se ole.🩷
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tiedät itsekin siis, ettei se ole.🩷
Miksi luulet jonkun haluavan vastustella?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi luulet jonkun haluavan vastustella?
No esim. jos kokee, ettei kukaan voi oikeasti rakastaa tai tunne on niin vahva, että se tuntuu pelottavalta. Onhan näitä syitä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
No esim. jos kokee, ettei kukaan voi oikeasti rakastaa tai tunne on niin vahva, että se tuntuu pelottavalta. Onhan näitä syitä.
Rakkautta en epäile, koskaan ole epäillytkään. Tunteen vahvuudet taas ym..
- Anonyymi00067
Anonyymi00005 kirjoitti:
On se kun ei vastustele.
Aika latautunutta tekstiä, kuoma. Sivusta
- Anonyymi00004
Parempi kärvistellä erillään.
- Anonyymi00006
Ei todellakaan ole. Meidän pitää pelastaa maailma yhdessä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Meidän pitää pelastaa maailma yhdessä.
Hänellä on muita bisneksiä. En minä ole hänelle tärkeä.
- Anonyymi00073
Anonyymi00060 kirjoitti:
Hänellä on muita bisneksiä. En minä ole hänelle tärkeä.
Joko aloittajaäijä lisäät pian esim ”itsepähän pelleilit jne” tekstin tähän saagaasi tai mahdollisesti myös nk hakkaussaagan kun menee usko tähän unelmaan minkä yleisöllesi loit?
- Anonyymi00078
Anonyymi00073 kirjoitti:
Joko aloittajaäijä lisäät pian esim ”itsepähän pelleilit jne” tekstin tähän saagaasi tai mahdollisesti myös nk hakkaussaagan kun menee usko tähän unelmaan minkä yleisöllesi loit?
Hei rakas luulija, ei kaikki ole siltä äijältä. Silti kannattaa varautua hippusella suolaa 😉
- Anonyymi00008
Oltais niin söpöjä ällöimeliä rakkaudentäyttämiä mussukoita ettei kukaan kestäis meitä selvinpäin 5 minuuttia pitempään.
- Anonyymi00011
Se ei olis meidän ongelma.
- Anonyymi00010
Voi taivas teitä joitakin ihmisiä! Kaikkea sitä ihmiset keksiikin tekosyyksi sille ettei voi olla yhteydessä ja yhdessä toisen ihmisen kanssa mut tuollaista tekosyytä en oo vielä kuulukkaan.
- Anonyymi00014
Ego on semmoinen, ennen kuin sen kesyttää ratsukseen.
- Anonyymi00015
Hahahahaha!
- Anonyymi00019
Voi kuule.
- Anonyymi00068
Onpahan jotain tunnemaailmaa mihin eläytyä kun kommentoitte tämän palstaäijän eli aloittajan lapsekkaita tekstejä
- Anonyymi00012
Oltaisiin ❤️❤️🩷🩷
Tään on vanhemmalle miehelle - Anonyymi00020
Kuule. Sinä tulet kuitenkin olemaan vielä parisuhteessa jonkun kanssa. Haluatko tosissasi sen olevan kukaan muu kuin minä?
- Anonyymi00022
Rehellisesti en osaa kuvitella siihen ketään muuta
- Anonyymi00023
En minä olisi enää kenenkään kanssa muutenkaan. Se olisi vain korvike. Ei reilua sillekään. sivu
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rehellisesti en osaa kuvitella siihen ketään muuta
En minäkään osaa kuvitella muuta kuin hänet.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
En minäkään osaa kuvitella muuta kuin hänet.
Kenet?
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kenet?
Ei sitä voi sanoa täällä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei sitä voi sanoa täällä.
Annan luvan sanoa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Annan luvan sanoa.
t.
- Anonyymi00055
Anonyymi00046 kirjoitti:
t.
Ei ole. Älä änkeä siihen. Minä en sano.
- Anonyymi00072
Anonyymi00041 kirjoitti:
Annan luvan sanoa.
Buhahaha
- Anonyymi00032
Ollaan match made in heaven.
- Anonyymi00051
Joo 🤗
- Anonyymi00061
Tältä se minustakin tuntuu 🫶
Tää viesti tarkoitettu J-naiselle, hän tietää sen kyllä😊
- Anonyymi00034
Olette pupusia yhdessä 😘
- Anonyymi00035
Mä luulen, että hän kyllästyisi muhun pian. Mulla on liikaa mielipiteitä, enkä mä pelkää kertoa niitä. Häntä hävettäisi myös joskus tämä muiden seurassa. Sit mulla on myös mun omat harrastukset, jotka häntä ei kiinnostaisi. Automatkoilla me ei löydettäisiin yhteistä kuunneltavaa ja kumpaakaan ei kiinnosta samat sarjat tai elokuvat kuin toista. En tiedä, mitä mä oikein oon kuvitellut. 😅
- Anonyymi00045
Just kun ennakkoon miettii valmiiksi, niin oikealle tilanteille ei jää happea. Esim, tuo ”minulla on liikaa mielipiteitä”. Väitän minulla on enemmän ja sanon mielipiteeni aivan missä tahansa paikassa, aivan suoraan, joku voisi huutaa: ”Hullu terroristi”. Automatkoilla voisi näkyä tummat aurinkolasit päässä istuva, ihmeen rauhallinen tyyppi. Herra jumala, erilaisuus on hyvä, samanlaisuus on hyvä, intensiivisyys molemmilla, voi hitsi kun olisi upeeta. Eikö muka mitään harrastusta keksittäisiyhdessä, aika huonoa luovuutta olisi, ei edes intensiivistä tangoa.
- Anonyymi00047
Paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Katso somesta, mistä tykkäämme ja seuraamme. Mä tykkään vähän kaikesta musasta ja leffoista, niin varmasti löytyisi yhteisiä.
Ei haittaa voimakkaat mielipiteet. - Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Katso somesta, mistä tykkäämme ja seuraamme. Mä tykkään vähän kaikesta musasta ja leffoista, niin varmasti löytyisi yhteisiä.
Ei haittaa voimakkaat mielipiteet.Ymmärrän nopeasti ihmisen persoonaa ja luonnetta. Voimakkaat mielipiteet johtuvat itsenäisestä ajattelusta, en ole ympäristön paineille altis.
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
Just kun ennakkoon miettii valmiiksi, niin oikealle tilanteille ei jää happea. Esim, tuo ”minulla on liikaa mielipiteitä”. Väitän minulla on enemmän ja sanon mielipiteeni aivan missä tahansa paikassa, aivan suoraan, joku voisi huutaa: ”Hullu terroristi”. Automatkoilla voisi näkyä tummat aurinkolasit päässä istuva, ihmeen rauhallinen tyyppi. Herra jumala, erilaisuus on hyvä, samanlaisuus on hyvä, intensiivisyys molemmilla, voi hitsi kun olisi upeeta. Eikö muka mitään harrastusta keksittäisiyhdessä, aika huonoa luovuutta olisi, ei edes intensiivistä tangoa.
Kirjoititpa hyvin!
- Anonyymi00058
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kirjoititpa hyvin!
Kiitos, ehkä kirjoitan hieman paremmin kuin kiihdyn, tunteet antaa nostetta. Olen aina miettinyt tuota erilaisuus -ajattelua. Ihan kuin esim. valkokaulustyöläinen ja esiintyvä taiteilija ei sopisi yhteen. Tämä ”tavallinen” työntekijä voisi osata esim. laulaa ja tanssia oikein hyvin ja esiintyvä taiteilija voisi olla hyvä vaikka shakissa. Tarkoitan, että se mitä ihminen tekee sillä hetkellä, ei määritä henkilön persoonaa ja luonnetta.
- Anonyymi00062
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei haittaa voimakkaat mielipiteet.Tässä on monta kommenttia, mutta niissä kaikissa on jotakin, mikä ei osu meihin tai häneen. Älkää kiihtykö turhasta.
21:00 (n) - Anonyymi00065
Äläpäs nyt ihminen siellä vaan luulottele menemään! Ehkä et tunne häntä vielä kovin hyvin? Kandeisko kenties ottaa selvää? ;)
- Anonyymi00071
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mitä helskatin soopaa tämä nyt on, aloittajaäijä/palstasetä😆
- Anonyymi00075
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tässä on monta kommenttia, mutta niissä kaikissa on jotakin, mikä ei osu meihin tai häneen. Älkää kiihtykö turhasta.
21:00 (n)Tämä itsesi nostaminen maailmankaikkeuden keskiöön muka toisella kertojaäänellä on palstaäijä ihan sitä ihtiään, eli vahvasti narsistinen tendenssi ja nautit ajatuksesta miten lukijat kokee tämän loputtoman skeidan minkä repertuaari ei kovinkaan uusiudu
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Tämä itsesi nostaminen maailmankaikkeuden keskiöön muka toisella kertojaäänellä on palstaäijä ihan sitä ihtiään, eli vahvasti narsistinen tendenssi ja nautit ajatuksesta miten lukijat kokee tämän loputtoman skeidan minkä repertuaari ei kovinkaan uusiudu
Ps ”tässä on monta kommenttia” , niinkin näitä itsekirjoitettuja monologeja voi toki luonnehtia
- Anonyymi00036
Oltaisiin taivaassa tehty tulitikku
- Anonyymi00039
Reps. Kops.
- Anonyymi00042
sano muuta 🦭🦭
- Anonyymi00044
Soul mates!
- Anonyymi00054
Näin mä luulen!
- Anonyymi00048
… ❤️
- Anonyymi00053
Mitä kirjainta Ap kaipaa??
- Anonyymi00056
Ei se kaipaa kirjainta, vaan ihmistä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei se kaipaa kirjainta, vaan ihmistä.
No jokin merkki, tunniste?
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
No jokin merkki, tunniste?
Miksi et lähesty kohdettasi oikeassa elämässä? Miksi leikit täällä?
- Anonyymi00070
Anonyymi00059 kirjoitti:
Miksi et lähesty kohdettasi oikeassa elämässä? Miksi leikit täällä?
Mistä syystä sinä itse leikit täällä vuodesta toiseen jotain välimiestä tai vastaavaa suhteessa tilanteeseen mitä ei ole olemassakaan kitisten tälle palstaäijän internethologrammille samaa vihamielistä monotoniaas? T naiselta sivusta
- Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
Mistä syystä sinä itse leikit täällä vuodesta toiseen jotain välimiestä tai vastaavaa suhteessa tilanteeseen mitä ei ole olemassakaan kitisten tälle palstaäijän internethologrammille samaa vihamielistä monotoniaas? T naiselta sivusta
Jatkan, kysyn vaan millainen ihmistyyppi kuvittelee voivansa ikäänkuin kutistaa toisen ihmisen tällaiseen suppeaan lokeroon ja yrittää kävellä yli misogyynisten ja vastenmielisten tunkkaisten ajatusapparaattiensa kera? Narsistisia tendenssejä omaava seksistinen pelle
- Anonyymi00063
Eipäis olla
Sinä tavoitteet jännitystä,tuhoa ja seikkailua . Kuljet kohti kaaosta ja pimeää mies
Minä tasapainoa ja mielenrauhaa
Varmuutta ja turvaa ja rakkautta
Ja kuljen kohti valoa
Sinä olet kuin kaiken polttava tuli
Minä taas pohjoisen hyinen tuuli joka jäädyttää kaiken mihin koskee ...
Sinä olet kuin pimeeys .. ilmaiset kaiken kuin musta aukko
Ja minä olen kuin valo ... Kaukainen tähti
Naiselta suvusta- Anonyymi00069
Montako meriselitystä arvon aloittajaäijä meinaat rustailla eri naisten puolesta ”miksi emme voi olla yhdessä”😆
- Anonyymi00064
Pelottais olla täydellisyydessä, niinkö yhtä palloa vaan ja kaikki sen pallon ulkopuolellaki.
- Anonyymi00079
Oltais upea pari.
- Anonyymi00089
Niin oltaisiin mutta harmi ettei se ole mahdollista muuta kuin salaisesti ❤️
- Anonyymi00091
Jaa ketkä kovin sulla on suuret luulot itsestäsi jos jotenkin luulet olevasi täydellinen
- Anonyymi00092
kiva alotus... yhen tietyn kans vois olla tosi taiallista yhdessä oloa...
kiva ja näyttävä pari...
J<3L
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1342728- 2312107
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1861880- 501857
Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261690Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421505Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä621380- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo306992Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65865