samanlaisia ja erilaisia. Sellainen täydellinen rakkauden yhtälö. Heti ensi kohtaamisesta asti olen ajatellut, että onpa upea nainen. ❤️
Ollaan nainen juuri sopivasti
26
912
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minkälainen hän on? Miten samanlainen? Missä erinomainen?
- Anonyymi00002
Siis erilainen?
- Anonyymi00003
Mä ajttelen yhdestä miehestä ihan samalla lailla. ja I <3 Y Hän saa mut syttymään.
- Anonyymi00004
Niin ollaan. Olen jo pitkään ajatellut että meidät olis tarkoitettu yhteen jos vaan olisin keelvannut sulle. Mutta sulla onkin jo joku muu.
- Anonyymi00006
Ei mulla ole ketään muuta
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei mulla ole ketään muuta
Eikös sulla uusi vaimoke ole siellä talossasi, näin olen ymmärtänyt.
- Anonyymi00005
Minä vuonna tapasitte?
- Anonyymi00007
Muutama vuosi sitten
- Anonyymi00009
Ap, mikset ole sanonut sitä hänelle?
- Anonyymi00010
No niinhän sä olet antanut ymmärtää
- Anonyymi00011
Oho🧡💞💞💞💞
- Anonyymi00012
Onpa kauniisti sanottu jollekin.
- Anonyymi00013
Miksei nähdä jo?
- Anonyymi00014
Samat sanat takas. Oot upea!❤️😘
- Anonyymi00016
Miten usein näette toisianne? Ehkä useammin olisi hyvä?
- Anonyymi00015
Samat ajatukset miehestä. Monta kertaa miettinyt,että kun ulkopuoliset näkee meidät samassa paikassa,ne ajattelee meidän olevan pari. Kunpa joku kysyisi,niin olis edes joku sysäys sun syliin 😍
- Anonyymi00017
Ajattelisipa hän näin. Mut mä luulen, et ne meidän erot on liian suurta hänen mielestään. Paljon meissä on kyllä samaakin.
- Anonyymi00018
Elämä on tyhjää ilman sinua.
- Anonyymi00019
Voi sua
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi sua
❤️❤️❤️❤️ - sivusta ☺️
- Anonyymi00020
Tarvitsee ja tahdon nähdä sinua mies. Ollaan täydelliset, vain asia jonka kuuluu olla, tunnen sen. ❤️ olet rakas. Haluan nähdä sinua.
Naiselta k. - Anonyymi00022
Sitä suuremmalla syyllä, ei voi hyväksyä. Eikä sen kyllä enää väliäkään.
- Anonyymi00023
Mä luulin näin, mutta en oo enää varma. Tajusin yksi päivä, että en muista, onko hän koskaan saanut mua nauramaan? Mä haluan, että mies saa mut nauramaan. 🤔
- Anonyymi00024
Kai sinulla on peili kotona tuota varten? 🤭
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kai sinulla on peili kotona tuota varten? 🤭
Ei. Peilistä mä katselen kuvaani, joka kelpaa mulle ja ihan tarpeeksi hyvin miehillekin.
- Anonyymi00026
Ollaan niin ihana KUNNIATON PASKA PARI 🥰😘💋💋💋
Äsken söin jäätelöä ja olin niin törkeä sekä brutaali, että en voinut vastuusta millään vaan NUOLIN vielä kipon pohjalta sulaneet jäätelöt niin, kuin lapsena.
Jotka lapsuus jutut vaan on niin IHANIA, että niitä EI VAIN VOI LOPETTAA VAIKKA OLIS MITEN VANHA JA AIKUINEN.
Monen mielestä lapsena opitut asiat ovat LAPSELLISIA, mutta EN KYLLÄ SEN TAKIA LOPETA HENGITTÄMISTÄ VAIKKA SE ON YKSI ENSIMMÄISIÄ LAPSELLISIA ASIOITA JOITA LAPSENA LAPSELLISUUKSISSA OPIN…
Pikku pullukka vaimo rakkaasi täällä taas viisastelee 🥰😘💋💋💋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1022314- 2221940
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761762Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1011326- 381240
- 1221118
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27784290kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180691Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli47675Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo51670