Rakastunut julkkikseen...

perhonen

Minä olen todella suuri Harry Potter-fani. Luen Potter-kirjoja ja katselen -leffoja tiuhaan tahtiin. Surffailen kaikenlaisilla Harry Potteriin liittyvillä nettisivuilla, ja tiedän vastauksia monimutkaisimpiinkin kysymyksiin.

Eräänä kauniina päivänä kuitenkin huomasin vaarallisen totuuden. Olen onnettomasti rakastunut Rupert Grintiin (Näyttelee Harry Potter-elokuvissa Ron Weasleyta). Tiedän että en millään voi tutustua häneen tai tavata häntä, sillä faneja on miljoonia. En tahdo edes ajatella häntä, mutta jotenkin hän leijailee selkeänä kuvana mielessäni.

Tahtoisin päästä eroon tästä suuresta tunteesta, sillä en osaa elää tämän kanssa. Vatsassani on ontto kolo. Olen surullinen, sillä tiedän etten voi saada häntä itselleni. En tiedä tahtoisinkokaan. Voin tutustua häneen vain unelmissani. Tahtoisin lähettää hänelle fanipostia, mutta tiedän sen olevan turhaa. Ei hän edes huomaisi kirjettäni. Innokkaimmat fanit lähettelevät hänelle rakkauskirjeitä päivittäin.

En tahdo olla rakastunut häneen! ...mutta olen silti. Se on kaamea totuus, mitä en tahdo ottaa vastaan. Kaikki muu katoaa ympäriltäni. En saa nukuttua, syötyä, tai tehtyä oikein mitään kunnolla. Iltaisin vain itken hänen vuokseen. Olen katkera, sillä minun ei kuuluisi kuluttaa elämääni tällaiseen. Yritän ottaa tämän asian mielenkiinnolla, leikkimielellä, huvittuneesti ja aivan tavallisena fanina, mutta en voi. Yritän silti. Haaveilen päivästä, jolloin osaan elää tämän asian kanssa hillitysti...

15

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sansku

vain tähän Ronald Wealeyhyn, et Rupert Grintiin. hän on vain näyttelijä...siis, 'rakastat' Ronin hahmoa...ja pääset siitä kyllä yli ennen pitkää (:

• perhonen

Olen tutkinut Rupertin taustoja... Olen rakastunut Rupertiin. Tiedän hänestä kaiken sen, mitä on tuotu julki. En voi tälle mitään. Ja kyllä, olen rakastunut myös J.K.Rowlingin luomaan hahmoon, Ron Weasleyhyn, mutta eri tavalla. Odotan innolla että pääsen lukemaan kun Ron ja Hermione menevät yhteen...

• Miss Darkness

Itse olin nuorempana (siinä 12-13 -vuotiaana) kovin rakastunut erääseen julkkikseen, haaveilin jopa meneväni naimisiin hänen kanssaan. Enää tyyppi ei kuitenkaan voisi vähempää kiinnostaa. Onhan se ihan söpö, mutta muuten ei sytytä millään tavalla. Silti tuo aika oli omalla tavallaan aika hauskaa.

Nuorena on ihan normaalia ihastua/rakastua julkkikseen, eikä siinä ole mitään pahaa. Siinä tavallaan harjoitellaan oikeaa ihastumista varten. Ota nyt vain tunteesta kaikki irti ja anna sen sitten kadota ajan myötä.

Luultavasti sinulle käy, kuten minullekin kävi... eli jossain vaiheessa tapaat "maailman ihanimman tavallisen pojan" ja unohdat Rupertin :)

Sun viestit on täysin typeriä. Ääliö.

• näin se menee

Jep, minä laskeskelin ala-asteella paljonko minulla ja Nick Carterilla on ikäeroa, että miten kummasti meitä katsotaan sitten kun astelemme alttarille =) Kuuluu asiaan, menee ohi.

• Bakako

olin ihastunut julkkikseen, yhden kirjan päähenkilöön jne., ihan tavallista =)

• oon.

Mä olin ihastunu piirroshahmoon...aika säälittävää...ottaen huomioon että mä ite en oo piirroshahmo..siit tulis jotain tosi outoo. Lapset olis varmaan hauskan näkösii.

• Enrique iglesias <3

Mä taas oo korviani myöte rakastunu Enrique Iglesiaksee... Tuntuu ihanalt myöntää ja en häpee sitä!

• HarryPotterfani11

Minä olen rakastunut Harry Potteriin. ❤

• Hauka.nuorten.seassa

Minä olin kovasti rakastunut Spice girls Emmaan. Hän on niin söpö ♥

• ota taikasauva ja pistä se poikittain perseeseen

• Lollipooopp

tiesitkö että harry potter saa kaksi jatko-osaa? Cursed Child,suom. kirottu lapsi. Kertoo Harryn pojasta Albuksesta jonka on vaikea kulkea isänsä jalan jäljissä.

Kirjat sijoittuvat 19v päähän viimeisimmästä kirjasta.

• ivalon

Meikäläinen on ihan villinä Donna Loganiin, toki myöskin Brooke käy sillon kun Donna en mä nää. Mutta sydämeni kuuluu Donnalle, siis nyt ja aina. Mutta ikävä kyllä tää ´´mun´´Donna lienee jo kaunareista kadonnut? Ja sekös mua nyt surettaa, niin että sydäntäni särkee. Kun mä näen tuon suloisen ja seksikkään ihanan pikku-donnan, niin mä kiihotun hetkessä hänen kauniista kasvoistaan, ja ihanan suurista rinnoistaan. Vaikka mä tiedän vallan hyvin, etten voi koskaan Donnaa omistaa, niin eihän se estä mun rakkauttani häntä kohtaan. Olen nähnyt jopa unta, että mä seurustelin Donnan kanssa, ja Myös Brooke oli tuossa mun unessain. Me oltiin kolmistaan jossain ihanalla mökillä ,(suomessa), ja mä sain halia&suukotella molempia. Arvatkaas että olinko mä surullinen, kun tuo mun ihana uneni tulikin päätepysäkille.

• Moixoxo

Kai sitten myös tiesit että rupert on jo aikuinen ja aika vanhakin... Kello käy ja ajat muuttuu

• Keskustelukin tosin on jo pian 12 vuotta vanha, että ei siinä mitään....
        Toivottavasti aloittajalla menee nyt paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe