Youtube videoissa suomenkielinen tekstitys, onko joku säätö väärin mitä ei ole huomannut? vinkkejä kaivataan
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Katso videon asetuksista
- Anonyymi00002
Millä kielellä sen sitten pitäisi olla? Suomeksi ne on, jos ne on käännetty suomeksi. Videon asetuksista voi muuttaa tekstityksen asetuksia.
- Anonyymi00003
sSis jokainen video tulee tekstitettynä suomeksi, suomalaisetkin
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
sSis jokainen video tulee tekstitettynä suomeksi, suomalaisetkin
Ota tekstitys pois siitä videon kuvakkeesta missä on neliön sisällä viivoja.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ota tekstitys pois siitä videon kuvakkeesta missä on neliön sisällä viivoja.
Tai sitten jos on puhe tekstiksi toiminto päällä, niin paina laitteen volume-painiketta ja paina neliön muotoista kuvaketta siinä volume-palkin alapuolella. Silloin tablet ei muunna puhetta tekstiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603