Olin valinnut paikaksi läheisen lintutornin, sillä olin todennut sen olevan tarpeeksi rauhallinen vaikka keskellä päivää. Olin käynyt exäni kanssa puuhailemassa siellä aiemmin kyseisenä kesänä eikä meitä sillä kerralla kukaan tullut yllättämään tai häiritsemään. Tiesin siellä liikkuvan myös muita ihmisiä välillä, mutta tornista näki ja kuuli tarpeeksi pitkälle, että hommat olisi kerennyt stoppaamaan mikäli joku olisi lähistölle tullut.
Näytin Irenelle suunnan ja ohjasin hänet kävelemään edelläni polkua pitkin. Hän katsoi minua hiukan hämmentynyt ilme kasvoillaan, mutta hienosti hän totteli. Hänen urheilullinen ja kiinteä perse keinui seksikkäästi askelten tahdissa – pienet farkkushortsit ja tiukka toppi korostivat hänen seksikästä vartaloaantäydellisesti. Irene keinutti persettään askeltaen pitkospuita pitkin syvemmälle metsään. Pääsimme lintutornin juurelle, jossa käskin Ireneä kavuta portaat ylös. Irene katsoi jännittyneenä taaksensa, mutta totteli taas kiltisti ja alkoi kavuta portaita ylös. Ihailin jälleen sitä kuinka hänen perseensä keinui edessäni ja tuo näky kiihotti minua erittäin paljon. Päästyämme ylös ohjasin hänet tornin reunalle katselemaan järvelle aukeavia maisemia, painauduin häneen kiinni ja puristin häntä perseestä tiukasti. Aloin puristella ja kouria Irenen persettä kyselemättä. Kerroin hänelle korvaan kuiskaten kuinka haluan ottaa hänet ja kuinka hän saa näyttää minulle millainen pikkunarttu hän onkaan. Kerroin myös, kuinka janoan kaivaa hänen tuhman narttunsa esiin sillä hän näyttää niin kiltiltä ja viattomalta. Huomasin hänen suupielissään ujoa hymyä, mutta samalla jännittyneisyyttä. "Eihän tänne varmasti tuu ketään, mitä jos tulee? Mua vähän jännittää" Irene sanoi hyvin hiljaisella äänellä. Rauhoittelin häntä ja sanoin, että kuulemme sekä näämme mikäli joku muu tänne tulee.
Tarinan voit lukea kokonaisuudessaan täältä:
https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/01/tasta-kaikki-alkoi-tarina-nro-1.html?m=1
Lintutornissa
Anonyymi-ap
1
2557
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2172890Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1712546Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321082- 681038
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831035Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait276994Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka332971Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20919Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778