Yksi hyvä rakastelu

Anonyymi-ap

korjaisi vaurioituneen mieleni. Sen jälkeen olet vapaa tekemään mitä haluat. Siirryn platoniseen elämään ja vastakohtaisiin ihmissuhteisiin.

44

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eiköhän se sulle anna!

• Anonyymi00005

Kerrohan sanansaattaja, että millä tavalla mahdoit lukea tämänkin palstaäijän avauksen?🥱

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kerrohan sanansaattaja, että millä tavalla mahdoit lukea tämänkin palstaäijän avauksen?🥱

Vasemmalta oikealle!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vasemmalta oikealle!

Olet hyvin vastenmielinen ja muita ihmisiä suppeasti sekä esineellistävästi tulkitseva tapaus. En pidä sinusta ihmisenä

• Anonyymi00020

Totta toikin aloitus otsikon osalta ja jatko lause sen perään. Moni mies ajattelee näin puutteen tuottamana. Looginen ajattelu toimii näin, miehille seksi on merkityksellisempi siinä mielessä, koska naiset harvemmin kokevat puutteita seksin suhteen.

He saavat yleensä haluamansa, jos halua on. Miehiltä se vaatii paljon enemmän, täytyy olla menestynyt, liikunnallinen, hauska, hyvä seuramies. Tällainen ajattelu synnyttää ymmärtämistä ja väärin ymmärtämistä, ymmärrän!?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Totta toikin aloitus otsikon osalta ja jatko lause sen perään. Moni mies ajattelee näin puutteen tuottamana. Looginen ajattelu toimii näin, miehille seksi on merkityksellisempi siinä mielessä, koska naiset harvemmin kokevat puutteita seksin suhteen.

He saavat yleensä haluamansa, jos halua on. Miehiltä se vaatii paljon enemmän, täytyy olla menestynyt, liikunnallinen, hauska, hyvä seuramies. Tällainen ajattelu synnyttää ymmärtämistä ja väärin ymmärtämistä, ymmärrän!?

Väärin ymmärsit

• Anonyymi00002

Oiskohan palstasetä nääs toi säpis vähän liian retroa jo, parikymppisillä voi löytyä vielä sentyyppistä idealismia. Oppia ikä kaikki ns. Case closed tämänki avauksen osalta

• Anonyymi00003

Pikkukallea kiukuttaa

• Anonyymi00004

Palstaäijä pienoinen. Emmehän halua että menet yhtään enempää sekaisin tuon rakastelun myötä... Praise the Lord.

• Anonyymi00007

Mun sydäntä ja tunteita se ei korjaisi!

• Anonyymi00008

Ja mitenkäs kuvittelit sen olevan mahdollista iteppä mitä luultavammin olet mielesi rikkonut

• Anonyymi00010

Kenelle menee?

• Anonyymi00011

Varmaan nääs kuule tämä tunteisiin vetoava palstamiehen kirje on osoitettu ihan kenelle tahansa naiselle jonka tunteisiin tälläinen lööperi vetoaa, jos arvon korpisovinisti ymmärtää mitä tarkoitan ti mihin tämä keskustelu on menossa mitä tulee tähän sentimentaaliseen hönkäykseen, minkä adaptoiminen voi viitata suureellisiin käsityksiin itsestään sukupuolittuneessa mielessä. Et usko kuinka vaikeaa oli kirjoittaa tämä näin neutraaliin muotoon

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Varmaan nääs kuule tämä tunteisiin vetoava palstamiehen kirje on osoitettu ihan kenelle tahansa naiselle jonka tunteisiin tälläinen lööperi vetoaa, jos arvon korpisovinisti ymmärtää mitä tarkoitan ti mihin tämä keskustelu on menossa mitä tulee tähän sentimentaaliseen hönkäykseen, minkä adaptoiminen voi viitata suureellisiin käsityksiin itsestään sukupuolittuneessa mielessä. Et usko kuinka vaikeaa oli kirjoittaa tämä näin neutraaliin muotoon

Tai enemmän tässä taidettiin jäädä roikkumaan ”vaurioituneeseen” mieleen mikä vasta kertookin omaa kieltään eikä niin hyvää

• Anonyymi00013

"Yksi hyvä" - kuinka monta kertaa sitten pitäis, että saataisiin aikaan se yksi hyvä...🙄 epäilen että tästä tulis loputon kierre:yksi hyvä.

• Anonyymi00014

Vähän liikaa olet nyt palstaämmä romantisoinut tuota arkista limojen vaihtoasi. Kyllä se elämä ilman tätäkin toimenpidettä aukeaa. Kohti valoa vain niin pääset sinäkin tuskastasi.

• Anonyymi00017

Onks sulla taas peruukki liian kireällä? Laitahan pari "Hei oon 11 vuotias tyttö ja ihastunut" aloitusta tulille kuollut äijä

• Anonyymi00015

Työnnä käsi letkun ympärille ja liikuta edes takaisin niin kauan, että päästä alkaa ruiskuta. Palomiehen neuvo kokelaalle.

• Anonyymi00016

Anna Jeesuksen pelastaa itsesi niin sielusi voi hyvin.

• Anonyymi00018

hetken huuma ei ole minulle kaikkien siitä seuraavien jälkiseuraksien arvoinen

• Anonyymi00019

Sinun tarpeethan ne tässä onkin aina ne keskeisemmät.

• Anonyymi00021

"Halusi kele vielä rakastellakin minun kanssa, miten itsekäs."

• Anonyymi00022

Ai, vielä pitäisi palkita ksipäisestä käytöksestä 🤣 jmalauta, en ihmettele yhtään miksi oler/olette sinkkuja.

• Anonyymi00023

Vai säälipano auttaa.

• Anonyymi00024

Joskus ihan parasta. :D sivusta

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joskus ihan parasta. :D sivusta

Huolestuttavaa, että olet saanut säälistä ja jopa nauttinut siitä. Saakeli nnoloa edes myöntää.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Huolestuttavaa, että olet saanut säälistä ja jopa nauttinut siitä. Saakeli nnoloa edes myöntää.

Noh noh pojat ei tapalla.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Noh noh pojat ei tapalla.

No sinä tuskin erotat miestä naisesta edes irl.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No sinä tuskin erotat miestä naisesta edes irl.

Onko joku sanonut sulle noin ehkä oot sitte androgyyni . Oon pahoillani. 🫩

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kerjääjä pyytää tarpeeseensa, hyvä ihminen armahtaa ja antaa vaikka säälistä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Onko joku sanonut sulle noin ehkä oot sitte androgyyni . Oon pahoillani. 🫩

Siinä sulla onkin vähän lisähaastetta, jos yrität nekin erottaa omaksi ryhmäkseen. Ei se mitään, ymmärrän että sulla on enemmän haasteita kuin muilla. Eikä kerta homoksi tee!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Siinä sulla onkin vähän lisähaastetta, jos yrität nekin erottaa omaksi ryhmäkseen. Ei se mitään, ymmärrän että sulla on enemmän haasteita kuin muilla. Eikä kerta homoksi tee!

Ei ole tarvetta kyllä tuollaiseen. On varmaan paljonkin enemmän kuin muilla. Kiitos tiedosta. Ole rauhassa homo. Olen hetero nainen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kerjääjä pyytää tarpeeseensa, hyvä ihminen armahtaa ja antaa vaikka säälistä.

😂😂😂

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei ole tarvetta kyllä tuollaiseen. On varmaan paljonkin enemmän kuin muilla. Kiitos tiedosta. Ole rauhassa homo. Olen hetero nainen.

No voi kuule, kun minäkin olen hetero nainen.
        Ei himoissa ole mitään vikaa. Kasva sinäkin jo aikuiseksi ja suvaitsevaksi.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No voi kuule, kun minäkin olen hetero nainen.
        Ei himoissa ole mitään vikaa. Kasva sinäkin jo aikuiseksi ja suvaitsevaksi.

Ai minä. Sinähän täällä hyökit kimppuun kuin joku raivohullu. Kukaan ole mitään tuollaista väittänytkään.

• Anonyymi00037

En tiedä mistä vedit koko homokortin pöytään 😂

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En tiedä mistä vedit koko homokortin pöytään 😂

Tässä nyt on vähän haastavaa tuo juonenkäänteiden seuraaminen 🤣

• Anonyymi00030

Missä.Oliko paikkakuntalainen?

• Anonyymi00040

Älä selitä
      Sä oot kuukausia pannu kaikkia muita kun
      Mua . Mun näkemiseen ei löutunut
      Aikaa eikä mahdolisuuksia
      Vittu mitä paskaa sä mies puhut kellon ympäri
      Ei sua pidä arvostaa
      Mulle parempi mies muualla
      Sä pelaat pelejäsi
      Pelee nyt sitten vain

• Anonyymi00041

Olen samalla kannalla kuin toinen kirjoittaja tässä ketjussa.
      Olet hyvin vastenmielinen mies monella tapaa etkä ole sellainen mies kenet kohdatessa seksuaalliset halut heräävät.
      Olet taitava manipuloimaan kanssaihmisiä.
      Miten sinä yleensä selviäisit arjesta naisen kanssa ja mistään velvotteista, toiveista jota suhteessa yleensä edellytetään.
      Pääsi vaikutta jotenkin sekavalta kaiken aikaa!
      Et taida käsittää paljoakaan siitä, että miten elämässä on tapana toimia.
      Kohtaamiset saapumiset ja menemiset ihmisten kesken ovat normaalia toimintaa.
      Irti päästäminen, tilan antaminen ja vapauden tarpeen ymmärtäminen ovat nämäkin normaaleja asioita ihmisten elämässä.
      Normaalia ei ole taas sellainen, että jäät toiseen sinulle vieraaseen ihmiseen kiinni kuin ämpärillinen tervaa. Kysymys sinulla ei ole kiintymyksestä, kaipauksesta, rakkaudesta!
      Vaan sairaudesta pakkomielle, joka jyllää tyhmässä päässäsi.
      Ei täällä elämässä voi aivan kaikkea haluamaansa saada!
      Etkä ole oikeutettu edes saamaan, koska käytöksesi poikkeaa suuresti siihen huonompaan suuntaan.
      Joten koetappas mennä eteenpäin ja vaihtaa kirjoittelusi aiheita.
      Koska et sinä täällä ole estämässä kenenkään toisen ihmisen menemisiä ja tulemisia mihinkään suuntaan.

• Anonyymi00042

Voi kun saisi edes yhden kerran rakastella…

• Anonyymi00043

Mitä siellä aivoissa silloin tapahtuisi, alkuräjähdys varmaan?

• Anonyymi00044

Mulla on jo toinen

• Anonyymi00045

Mitä täällä ikävöit? Uusi ei ole kiinnostava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe