Eikös se teidän mielestä ollut niin ettei kartturi saa ikinä vaihtaa? Ja taas on karttureita vaihtunut! Voi voi voi..
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Koko elämän loppuun asti pitää saman kans ajaa. Ei todellakaan saisi vaihtaa kartturia,vaikka mikä olis!
- Anonyymi00002
Mitäs voivottelet ?? Montako kartturia itse olet vaihtanut ?
Arvaan, et yhtään kun ei ole ollut sitä ensimmäistäkään.- Anonyymi00003
Sama kartturi ollut 30 vuotta. Ei niitä saa vaihtaa koska juntit suuttu..
- Anonyymi00005
Mihin tarvitsen kartturia.....?🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Eihän nyt kartturia saa vaihtaa, byäääää byäääää!
- Anonyymi00006
Enni takaisin kippariksi niin pysyy nollakin paremmin tiellä.
- Anonyymi00007
Tuskin, sitäpaitsi se on Lapin kartturi.....
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuskin, sitäpaitsi se on Lapin kartturi.....
Ei viitsi Enni enää leuhkaa nollaa opettaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei viitsi Enni enää leuhkaa nollaa opettaa.
Ai sinua.....?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai sinua.....?
Pajarista tietenkin. Oletko vajakki?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pajarista tietenkin. Oletko vajakki?
Onko se tyttelin alter ego :D
- Anonyymi00009
Ihan hirveetä kun kartturia vaihdetaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66819- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23799Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36568VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
- 70443
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu110427