Harjoitteleva pikku trolli. Olen nyt saanut tarpeekseni näistä sinun ylipainoa ja ylipäätään ulkonäköä koskevista nettinylkytyksistä. Tiesitkö sinä kastemadon kehitysasteella oleva nilviäinen, että maailmalla nettikiusaaminen on johtanut itsemurhiin. Kokeile googlata, jos osaat käyttää hakupalveluja.
Naiset, etenkin nuoret naiset, ovat yhä kasvavien ulkonäköpaineiden ja maalittamisen kohteena. Jos olet ennakkoluuloistani huolimatta yli 9- vuotiaan tasolla, mieti tätä vaihtoehtoa: ulkonäkö on perintötekijöiden ja ympäristötekijöiden summa. Lihavuus ei pääsääntöisesti ole valinta, vaan jonkin edellä mainitun tekijän seuraus. Samoin iho- ongelmat.
Jos ja kun sinulla on selvästi vaikeuksia luoda toimivia vuorovaikutussuhteita toiseen sukupuoleen ja ylipäätään ihmisiin, kokeile tarkastella omaa käytöstäsi ja ulkonäköäsi yhtä kriittisesti ja katso, johtaako se toisenlaisiin toimintatapoihin kuin anonyymillä palstalla nillittämiseen. Saatat yllättyä.
Nettikiusaamisesta saa tietoa mm. täältä: https://www.mll.fi/vanhemmille/tukea-perheen-huoliin-ja-kriiseihin/kiusaaminen/kiusaaminen_netissa/
Kuulehan sinä naisia maalittava
40
485
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lihavuus on aina itse aiheutettu, kukaan muu ei suuhusi tunge yhtään mitään. Laihduta sinäkin itsesi ihmisten mittoihin, itsetuntosi ja terveytesi paranee ja muiden verotus kevenee.
- Anonyymi00002
Minkä verran maksat veroja vuodessa?
- Anonyymi00003
Tuosta voit katsoa vähän osviittaa, jos nyt ylipäätään olet tuloverovelvollinen: https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/tulot/ansiotulot/
- Anonyymi00004
Tyypillinen läskivihaajan kommentti
Näitä on netti täynnä . - Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vassari sosialisti heti tunkemassa kätensä toisten taskuille "minkä verran veroja maksat".
Mitä jos menisit itse töihin, ottaisit vastuun omasta toimeentulosta ja kropan lihomisesta. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vassari sosialisti heti tunkemassa kätensä toisten taskuille "minkä verran veroja maksat".
Mitä jos menisit itse töihin, ottaisit vastuun omasta toimeentulosta ja kropan lihomisesta.Kylläpä kesti miettiä vastaus. Osasitko käyttää tekoälyä, vaikka tiukkaa teki?
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kylläpä kesti miettiä vastaus. Osasitko käyttää tekoälyä, vaikka tiukkaa teki?
Minulla on muukin elämä, kuin tämä palsta, toisin kuin sinulla. Siksi vastaus viipyy, koita kestää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minulla on muukin elämä, kuin tämä palsta, toisin kuin sinulla. Siksi vastaus viipyy, koita kestää.
Kävit välillä vauva- palstalla antamassa laihdutusvinkkejä? Vai annatko vinkkejä myös elämänhallintaan? Vaikea uskoa, että trollilla on muukin elämä. Suosittelen perehtymään suomen kielioppiin. Voin antaa vinkkejä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00002 kirjoitti:
eI TUKIPUMMIT VEROJA MAKSA.
- Anonyymi00005
Trolli mies on itse ylipainoinen naisvihaaja.
- Anonyymi00009
Joo sinänsä mielenkiintoista et ei ne hyvännäköiset normaalipainoiset ihanat miehet täällä naisia hauku. Vaan just ne rumat, läskit, tyhmät idiootti miehet. Mistähän se johtuis….?🤔
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo sinänsä mielenkiintoista et ei ne hyvännäköiset normaalipainoiset ihanat miehet täällä naisia hauku. Vaan just ne rumat, läskit, tyhmät idiootti miehet. Mistähän se johtuis….?🤔
Hallitsemattomaan miesvihaan auttaa terapia ja rauhoittava lääkitys. Hakeudu hoitoon.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se johtuu teidän mielikuvituksestanne.
- Anonyymi00006
😑😶🙄😑
- Anonyymi00007
Minua myös ottaa päähän tuo trolli. Todella rasittava. Määkii täällä jatkuvasti.
- Anonyymi00008
Sillä on paha olla. Erityisesti, kun saa maistaa omaa lääkettään. Sillä voi olla mielenterveysongelmia ja muitakin sosio-ekonomisia ongelmia. Ei pitäisi tylyttää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sillä on paha olla. Erityisesti, kun saa maistaa omaa lääkettään. Sillä voi olla mielenterveysongelmia ja muitakin sosio-ekonomisia ongelmia. Ei pitäisi tylyttää.
No varmasti on ongelmia sehän nyt on kaikille täällä selvää. Mut pitäs sen naisia haukkuvan miehen itsekin ymmärtää ett ongelmat ovat hänessä itsessään ei niissä naisissa joita täällä haukkuu.
Jotain kasvamista ihmisenä pitäis tapahtua ett elämänsä helpottuis. Sitä se vaatii muuten koko elämä valuu hukkaan suomi24:lla.
- Anonyymi00011
Kuka tämän pikku runkun muka ottaa tosissaan?
- Anonyymi00012
Transitilla ajaminen pahentaa mielenterveys ongelmia ja saa ihmisen voimaan pahoin.Mutta kohta helpottanee ja hän pääsee pehmustettuun huoneeseen missä ei kuuluu Transitin moottorin hiljalleen paheneva kolina.
- Anonyymi00016
Videon kans 550€/IS. ;)
- Anonyymi00017
Kyllähän lihavuus on pääsääntöisesti valinta. Toisessa vaakakupissa on tonneittain herkkuja ja löhöilyä, toisessa pienempinä annoksina monipuolista ruokaa, vähemmän herkkuja ja liikuntaa.
Itsekuria se toki vaatii.- Anonyymi00020
Totta. Usein, ei aina. Katsos minä voin kiittää geenejä siitä, mitä minulla on. Sinä taas voit kiittää siitä, mitä sinulta puuttuu. Pidän enemmän omasta tilanteestani.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Totta. Usein, ei aina. Katsos minä voin kiittää geenejä siitä, mitä minulla on. Sinä taas voit kiittää siitä, mitä sinulta puuttuu. Pidän enemmän omasta tilanteestani.
Ja mikä tilanne? Voit syödä, kuin hevonen ja löhöillä, kuin sika ja et lihoa?
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja mikä tilanne? Voit syödä, kuin hevonen ja löhöillä, kuin sika ja et lihoa?
Et tainnut ymmärtää. Minäpä selitän. Tilanteeni on hyvä verrattuna sinuun. Minulla on se, mikä sinulta puuttuu.
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää. Minäpä selitän. Tilanteeni on hyvä verrattuna sinuun. Minulla on se, mikä sinulta puuttuu.
No mitä sinulla on? Läskiä?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
No mitä sinulla on? Läskiä?
Kaikki muut tietävät, mitä sinulta puuttuu. Se on tavallaan armollista. Eikö totta?
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kaikki muut tietävät, mitä sinulta puuttuu. Se on tavallaan armollista. Eikö totta?
Kryptinen vittuilija?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kryptinen vittuilija?
Voit miettiä ihan rauhassa. Jos joskus välähtää, voit joko tehdä asialle jotain, mutta paljoa ei ole tehtävissä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Voit miettiä ihan rauhassa. Jos joskus välähtää, voit joko tehdä asialle jotain, mutta paljoa ei ole tehtävissä.
…tai jatkaa ikävä-palstalla tätä täysin tyhjänpäiväistä mölinää, joka on lähinnä omiaan aiheuttamaan myötähäpeää kanssaihmisissä sukupuoleen katsomatta.
- Anonyymi00018
Laihduta sinäkin läski.
- Anonyymi00019
Uuh, kyllä sä olet selvästi TOSI fiksu. Ai että. Ihan itse osasit…kyllä äitisi on varmasti sinusta ylpee.
- Anonyymi00024
Jännää kyl kui ainakin isoin osa on sitä mieltä että se tyyppi olis mies eikä nainen.
Mä olen sitä mieltä että ainakin se joku "eräs" naisia haukkuva ja kiusaava on myös ihan itsekin nainen. Tosin hän ei kohdistakaan sitä omaa toimintaansa tarkoituksella kaikkiin naisiin vaan johonkin "tiettyyn" naiseen. Ja täällä siitä onkin saanut kärsiä nainen joka ei edes ole se keneksi tuo joku "eräs" nainen luulee sen naisen olevan. Tämäkin toiminta käsittääkseni johtuu miehestä. Miehestä jota tämä kärsivä nainen ei edes tunne. - Anonyymi00025
Itsestäni tuntuu et katkeaa päästä verisuoni tuon jutuille. Tunnen ja tiedän niin monta naista jotka joutuneet kuulemaan tuollaista pskaa vuosia. Pistää vihaksi. Osa vakavasti sairaita. Suomessa opetaan naisille pitää olla iloinen ettei ole fyysisesti saanut turpaan vaan pahoinpitely ollut vaan henkistä.
- Anonyymi00029
"Naiset, etenkin nuoret naiset, ovat yhä kasvavien ulkonäköpaineiden ja maalittamisen kohteena. "
LÄSKEYS EI OLE ULKONÄKÖPAINA.
Se on TERVEYSPAINE.
Se on LAISKUUTTA. - Anonyymi00031
Homous
- Anonyymi00035
Ei ole ongelma. Ottaen huomioon miten heteronormatiivinen yhteiskunta on yhä, Suomessa on yllättävän paljon naisvihaa.
- Anonyymi00032
Nuoret suomalaisnaiset ovat Euroopan lihavimpia ja siitä on heitä muistutettava, muuten he luulevat, että ylipaino on normaalia ja hyväksyttävää.
- Anonyymi00036
Laitahan linkki Eurostatin tai OECD:n tilastoihin. Saadaan vähän faktaa tämän tyhjänpäiväisen jorinan sijasta. Malliesimerkki siitä, miten trolli kuvittelee, että mielipide on sama asia kuin faktatieto.
- Anonyymi00037
Oikeesti. Nyt suominaiset vähän ryhtiliikettä tohon asiaan!
- Anonyymi00039
Eivät ole lihavimpia, mutta kärkeä hätistelevät, sekä miehet, että naiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1926576Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065483Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243441Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2643399Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862418Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32135Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191826Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471784Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val521751- 981386