Mies, olin liian vaatelias

Anonyymi-ap

Teen sen tahallani, haluan nähdä miten reagoit.
Onko sinussa miestä laittamaan rajat temppuilulleni. En tiedä miksi toimin näin. Nyt kun tein tilanteen liian hankalaksi sulle ja ilmoitit omat rajasi, olen korviani myöten rakastunut. Teit sen niin kun toivoin, tarpeeksi pehmeästi ja tarpeeksi päättäväisesti. Mulla on tarve testata tunteiden aitous ja tunteesi voimakkuus. Haluan olla varma ja mitä varmempi olen sitä syvemmin olen rakastunut. Heitän romukoppaan ne typerät mielikuvat ja pelleilyt. Pidät itses kuosissa ja selkeässä linjassa. Olen hulluna sun päättäväisyyteen. En ota yhteyttä, sä otat jos otat.

42

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei oo

• Anonyymi00002

En ota. Temppuile keskenäs. ;)))).

• Anonyymi00003

Ei multa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei multa.

Multa tuli.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Multa tuli.

Are you about to wake up on reality sport

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Multa tuli.

Joko saa tookmannilta multaa kukille?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Joko saa tookmannilta multaa kukille?

Älä saa vaan lähde niin kovin tuonne ulkomaailmaan, vaan homehdu kämpilläs tai äippäs piharakennuksessa ja fantasioi että oot koko maan kärkimies ja kaikki on todella hyvin

• Anonyymi00004

Vapaissa Naisissa tosi paljon erikoista temppuilua! Omalla kohdalla , ollaan niin rakastuneita, sitten kadotaan muutamaksi viikoksi, millään ei saa yhteyttä! Palataan takaisin, ei selitetä käytöstä mitenkään! Viimeisin tapaus, selvisi Nainen pyöritti viittä miestä yhtäaikaa!

• Anonyymi00020

Vai niinkö teki, aloittajaäijä- miksei seitsemää samantien kuten lumikin omat pikku kääpiöt? Monta aakkoskirjainta jo siinä

• Anonyymi00005

Kukaan ei ota yhteyttä jälkikäteen pelaileviin ihmisiin. Joten voisin veikata että pilasit kaiken sinun ja hänen välillä, peleillä/testailuilla.

• Anonyymi00014

Wishfull thinking bois. Lähinnä naisten osalta.

• Anonyymi00018

Oletko havainnut palstaäijän surrealistisiin fantasioihin avautuva päänaukoja, että nämä trollaavan latvakäröäijän aloitukset ei ns vastaa koskaan niin mitään todellisuuteen perustuvaa seikkaa? Tuskin, mutta on täysin selvää,että olet purkamassa naissukupuoleen liittyviä antipatioita inisemällä lähes yhtä sekavia ku apmies

• Anonyymi00045
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oletko havainnut palstaäijän surrealistisiin fantasioihin avautuva päänaukoja, että nämä trollaavan latvakäröäijän aloitukset ei ns vastaa koskaan niin mitään todellisuuteen perustuvaa seikkaa? Tuskin, mutta on täysin selvää,että olet purkamassa naissukupuoleen liittyviä antipatioita inisemällä lähes yhtä sekavia ku apmies

Aika hyvin tulkitset, kun viestissä puhuttiin ihmisistä. Eikä mitään mainintaa sukupuolista. Taisit juuri itse leimaantua joksikin. 🤣

• Anonyymi00006

Mies on rajojen asettaja, rakastaja, huolehtija, vartija ja tappaja.
      Näin lyhyesti.

• Anonyymi00027

Äläpäs leena liikoja höntyile siellä

• Anonyymi00040

Aika moni mies ei selviä edes omasta elämästä.

Jokaisella on
        ja sille annetaan mahdollisuus harjoitella ja asettaa ne omat rajansa.

Olipa romantisoituja stereotypioita.

• Anonyymi00007

Sä teet sen sen vuoksi
      Ettet halua myöntää miehelle tai itsellesi
      Olevasi Epävakaa! Tai kaksisuuntainen .
      Sekun karkoitaa normaalit ihmiset hankalana luonnehäiriönä pois !
      Hoida pää kuntoon nainen
      Sitte vasta ihmissuhteisiin

Sivusta

• Anonyymi00022

Ei nämä sinun naisvihamieliset johdannot ole kyllä kovin kummoisia, aloittajaäijä mutta hitaita riittää jopa kanssas tanssimiseen ns

• Anonyymi00008

Sun asias mitä mietit, en kusekaan tuollaisten tyyppien suuntaan. Loukkaamisellakin on rajansa.

• Anonyymi00009

Ei multa.

• Anonyymi00010

Ohi. Hän ei ole tuollainen testailija.

• Anonyymi00011

Oot aivan ihana tiesitkö sitä.

• Anonyymi00012

Testaile yksinäsi. Etsin vähemmän oikukkaan.

• Anonyymi00013

Oletko kuitenkin huomannut toisten laitteilla keikkuva setäsekava että ei teistä pääse siltikään eroon vaikka laittaisi koko arsenaalin kehiin.

• Anonyymi00015

Otan.

• Anonyymi00017

Joskus mulla tulee niin suuri myötähäpeä ja myös hävettää olla samaa sukupuolta aloittajan kanssa 🙄
      Toivottavasti olette samasta puusta veistettyjä, lapsellisia ja kilpailevia. Toivon myös, että joskus ymmärrät mitä rakkaus oikeasti on.

• Anonyymi00021

Haluatko tietää millaista häpeää koetaan maailmanlaajuisesti sun kaltaisia kohtaan? Ei sillä ettetkö tietäisi turpaan elämässään aina saanut ja naisia mustamaalaava lorulate.

• Anonyymi00023

No kuuleppa tökerösti omia aloituksia spinnaava setämies samat sanat jos on niin pystyyn kelottunut, että tähän lähtee. -TT

• Anonyymi00024

Ja taas saatiin yksi tarina siitä miten ei ollut yhtään miehessä todellista miestä korjaamaan suhdetta. Ei vienyt väärän miehen sylistä valkealla (tai mustallakaan) ratsullaan.

• Anonyymi00025

Tuli hyvät naurut, häpeät kaikkia kirjoituksia täällä. Oletko koskaan miettinyt mistä alituinen häpeäsi johtuu. Kasvatuksessa käytetty syyllistämistä ja kehoitettu häpeämään tekojasi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tuli hyvät naurut, häpeät kaikkia kirjoituksia täällä. Oletko koskaan miettinyt mistä alituinen häpeäsi johtuu. Kasvatuksessa käytetty syyllistämistä ja kehoitettu häpeämään tekojasi.

Niin ja tartuit kommenttiini, mutta et nää aloituksessa mitään vikaa? Ap kertoo itse olleensa tarkoituksella hankala ja testailleensa toista... Se ei siis herättänyt sinussa mitään ajatuksia?
        Kommenttisi kertoo kyllä enemmän sinusta, kuin minusta. Toki tiedän jo sinut ja tapasi kirjoittaa, sekä lietsoa.
        Kyllä tiedän häpeästä paljonkin, sinä sen sijaan, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi, vaan tapasi mukaan nostat kirjoitustyylillesi itseäsi tai yrität nostaa, sanomatta itseasiassa yhtään mitään järkevää.
        Koita ottaa joku muu "uhri" päivääsi, koska minua ei tyhjät sanomisesi hetkauta.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niin ja tartuit kommenttiini, mutta et nää aloituksessa mitään vikaa? Ap kertoo itse olleensa tarkoituksella hankala ja testailleensa toista... Se ei siis herättänyt sinussa mitään ajatuksia?
        Kommenttisi kertoo kyllä enemmän sinusta, kuin minusta. Toki tiedän jo sinut ja tapasi kirjoittaa, sekä lietsoa.
        Kyllä tiedän häpeästä paljonkin, sinä sen sijaan, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi, vaan tapasi mukaan nostat kirjoitustyylillesi itseäsi tai yrität nostaa, sanomatta itseasiassa yhtään mitään järkevää.
        Koita ottaa joku muu "uhri" päivääsi, koska minua ei tyhjät sanomisesi hetkauta.

Kyllä näissä sekoiluissasi palstaäijä monikin näkee vikaa ja paljon. Otat informaationrippeitä sieltä täältä ja tulet tänne, ja muualle, esittämään naiset sellaisessa valossa mikä palvelee omia tarkoitusperiäsi.

Koita nyt hyvä mies päästä siitä poikuudestasi edes, ennen kuin on myöhäistä.

• Anonyymi00032

Ei hyvää päivää. Ihmiset on kyllä SEKAISIN %))

• Anonyymi00034

Kohta ihmettelet, kun miehen kiinnostus lopahti. Se johtuu yleensä tuollaisista temppuiluista ja testailuista. Joko sinä otat yhteyttä, tai olet ilman.

• Anonyymi00035

Juuri näin menee.

• Anonyymi00036

HEVONSONTAA.

"Onko sinussa miestä laittamaan rajat temppuilulleni."

En ole isäsi.

Vaikutat isättömältä pennulta kuten iso osa milleniaali tyttötäti pennuista on.

Etsivät isähahmoa ja toisaalta ronttia munakasta renttua joka laittaa heidät kuriin kun teinielämä vielä kesken.

Toinen vaihtoehto on sellainen nasaali nasevan tätimäisen virka-asenteen miehiä kohtaan omaksuminen.

Ai että, tosi hyvää matskua siinä ikäryhmässä.

• Anonyymi00037

Tuollaisella testaamisella ja temppuilulla ei saa aikaan mitään hyvää ap.
      Ehkä siksi kirjoitat täällä etkä tosielämässä.

• Anonyymi00038

Jos kyseessä on oikeasti päättäväinen mies ja sinä olet so joka leikin aloitti niin sinä olet se joka joutuu yhteyttä ottamaan

• Anonyymi00039

Olet kammottava. Mitä sä kaipaat? Isä/ äitihahmoa ”laittamaan rajat sun temppuilulle”?

Olen nähnyt niiin monta miestä/ naista jotka tulevat
      lähipiiriin ja odottavat, kuinka minä asetan rajat
      ”niiden temppuilulle”.

HELVETIN RASKASTA JA
      OSOITTAA, ETTEI IHMINEN OLE AIKUISTUNUT.

Muistan ihmisiä, jotka pettyivät kun
      ”en asettanut rajoja niiden temppuilulle”
      KOKIVAT SEN HYLKÄYKSENÄ

Lähes sairasta.

Odotan, että ihminen osaa ihan itte käyttäytyä
      ja kunnioittaa toisen rajoja.
      Eikä tule ruinaamaan ”laita mut kuosiin”.

• Anonyymi00042

Et ole pikkutyttö enää. En pitkään katsele pikkutytön kiukkuilua.

• Anonyymi00043

Liian vaateliaat jää yksin kun ei mikään riitä. Manipuloiminen on ehkä tyhmintä mitä ihmiset tekevät.

• Anonyymi00044

Juu, hyvä testaa kuka kestäis k usipäisyyttäni ja sit ihmetellä kun on yksin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe