Tuo jätkähän on ihan Adolf. Nyt olisi korkea aika lopettaa Stubbin golffinpeluu ja kaikki muu tuon hyypiön kanssa ja EU:n ryhtyä olemaan EU.
Kylmästi kaikki kauppasuhteet jäihin ja jokaisesta maasta täyspataljoona Grönlantiin.
Trumpin tuontitullit.
6
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kertakaikkisesti nyt euroopan rajat kiinni.
Pari lumikenkäilijää tallustaa naapurin puolelle pikku pätkän niin rajavartiat on jo ottamassa kiinni, mutta etelässä mamua pukkaa päivittän venekaupalla ja passittomat mamut pääsee ujuttautumaan koko euroopan läpi junttilaan asti.
Kaikki mamut joilla ei ole aihetta olla euroopassa, vex vex vaan ja heti.
Euroopassa on korkea aika ryhtyä pärjäämään kaikin puolin ilman mitään muiden maiden sidonnaisuuksia.
Natot sun muut näyttää olevan pelkkää huuhaata.
Thaimaa pärjää Thaimaana myös ilman Trumppia mikäli pakkotilanne syntyy.
Mitä arvelette tapahtuvan jos Trumppi ryhtyy tahtomaan Ahvenanmaata tai Phukettia?
Meidän perhe tuskin edes piipahtaa enää Junttilassa.
> § <- Anonyymi00004
Kuka nyt Affenanmaata tahtoisi? Eihän se kelpaa edes ruåttalaisille, ja tuskin edes Putinalle.
- Anonyymi00005
Kun Trumppi valittiin pressaksi, hän sanoi että pitää usan kansalaisten puolelta ja ajaa aina maan etua, ja hän on pitänyt sanansa, somalit on palautetaan kotimaahansa, jos ei ole työlupaa, ja niin se kuuluu ollakin... By NumBalll.
- Anonyymi00007
"meidän perhe" käyttää kelarahaa yhtä paljon kuin mamut. Paitsi ei ole mitään "meidän perhettä", on vain kyrvånsyylå.
- Anonyymi00002
Resu Posso tuskin edes piipahtaa enää Thaimaassa.
- Anonyymi00003
Huumeessa taidat kirjoittaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202710Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262142Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o292064Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581728Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121262Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181259- 551110
- 651099
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41075