Etsi vaan uusi, niin mäkin.
En usko että rakastit.
30
314
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Häntä miestä rakadtin, ja rakastan edelleen 😊🩷. En vaan aio tehdä asialle mitään.
- Anonyymi00002UUSI
Sitten otat jonkun toisen miehen. Jep jep.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jeppejeppe
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jeppejeppe
Jepujee.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei oo pakko ottaa yhtään ketään, onneksi. Ja jos se olis mahdollista, valitsisin hänet uudelleen.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei oo pakko ottaa yhtään ketään, onneksi. Ja jos se olis mahdollista, valitsisin hänet uudelleen.
Jaaha.
- Anonyymi00004UUSI
"Etsi vaan se toinen sanat" on lyriikka Tapani Kansan kappaleesta "Äidin pikkupoika", jossa laulaja kehottaa naista etsimään "sen toisen miehen", kun hänen oma viehätysvoimansa on vähentynyt, ja tässä kontekstissa lauseen lopussa oleva "toinen" viittaa juuri siihen mieheen.
Kappale: "Äidin pikkupoika"
Esittäjä: Tapani Kansa
Lauseen merkitys: "Etsi vaan se toinen mies" – kehotus etsiä joku toinen kumppani, koska aiempi ei enää toimi. - Anonyymi00007UUSI
Sähkärinä tiedän mikä on jakorasia...
- Anonyymi00009UUSI
Auts.
- Anonyymi00011UUSI
No olis ihme, jos et tietäisi. Taitaa olla vähimmäisvaatimuksia.
- Anonyymi00012UUSI
Ei kiinnosta etsiä. Ala-arvoista ottaa vaan joku jonkun tilalle.
- Anonyymi00013UUSI
Kuka ketä ei löydy etsimällä vaikka kuinka yrittäisin olen kai joskus yrittänyt sitäkin eikä auta vaikka kuinka itse yrittäisi rakastaa jos ei tunne ole molemmin puoleinen niin yleensä toinen joutuu aina tyytymään siihen mitä saa jos haluaa yhdessä olla ja henkilökohtaisesti en usko että toista pystyy rakastamaan edes jos ei tätä tunne vihaa toista kohtaan on helppo tuntea vaikka tätä ei välttämättä edes tuntisi yleensä olen suositellut luottamaan ensivaikutelmaan minkä on ihmisestä saanut niin ei erehdy monesti jos toinen ei esitä muuta kuin mitä on oikeasti rooli suoritus mikä useinkaan ei kestä vuotta kauempaa vaikka kuinka yrittäisivät kun miksi esittävät monesti niin miehet kuin naisetkin "koska olemalla oma itsensä on mahdotonta saada edes seuraa" olisiko syytä miettiä tällöin että itsessä on jotain vikaa
- Anonyymi00014UUSI
Rakastan ja aina. Teen kaiken sen eteen, että ollaan ❤️ naiselta
- Anonyymi00028UUSI
🫶🫶🫶
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
🫶🫶🫶
❤️❤️❤️&❤️❤️❤️
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
🫶🫶🫶
Rakastan häntä todella, hänen täytyy se nähdä, mutta ei tiedä miten paljon.
- Anonyymi00015UUSI
en naisista kiihotu voimme olla ystäviä haluisin sitä hyvin paljon.❤️
- Anonyymi00017UUSI
Kukaan muu ei kelpaa?
- Anonyymi00021UUSI
Valehtelet itsellesi jos täällä kirjoittelet moisia, tiedät sen varmasti
- Anonyymi00016UUSI
Ole uskomatta. Olet nyt kaivattuni halusit tai et.
- Anonyymi00018UUSI
Niinpä näytit heti tekevän etsintää - onnea sulle! Kun mä en ollutkaan helppo. Mutta ymmärrän että sun piti kokeilla myös mua.
- Anonyymi00020UUSI
Ootte kai te sekasi, ziiiizömös
- Anonyymi00022UUSI
Mä en aio enää koskaan roikkua jossain asiassa tai tunteessa joka ei anna mitään takaisin. Enkä
" vinkua" ja anella tunteita toiselta. Jos joku on oikea niin silloin kaikki tulee luonnostaan ja tunteet ovat molemminpuolin.- Anonyymi00024UUSI
Ajattelen täsmälleen samoin. Elämässä paljon hyvää, mihin voi keskittyä. Mielekästä tekemistä ja toimivia ihmissuhteita.
- Anonyymi00023UUSI
Etsivä ei tieltä eksy ja kaivo ei kurkottamalla kuuseksi muutu.... Mitäääh.
- Anonyymi00025UUSI
Kyllä uskot ja tiedät. Olin ihan sekaisin ihastumisesta ja rakastumisesta.
- Anonyymi00026UUSI
Kuin hänelle
- Anonyymi00027UUSI
Eti se homo
Niinku joskus sulle jo sanoin mies
Sä tarvit miehen et naista
Naiselta !- Anonyymi00030UUSI
Aivopesetkö miestä homoksi? Jotekin toi sun juttu kuulostaa aika karmivalta.
- Anonyymi00031UUSI
Joo, en rakastanut. Mutta varmasti tiedät, miksi en pystynyt rakastumaan tuollaiseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23498Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a963324"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin522818IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-552621Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922445Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭381634Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä221279- 961238
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3401108Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll161003