On metka harrastus tämä paneeli harrastus. Pian on 1kwh vuorokaudessa ja suunta senkun kasvaa. Pimeä aika onkin aika lyhyt. Tämä on todettu omilla paneeleilla omin silmin omilta näyttöruuduilta tiedonkeruuna. Hyvä mieli tulee aurinkovoimasta. Pikku laajennuksia vielä teen ja sähköverkosta irtoaa kiinteistö. Huvila jo on ollut jonkin aikaa ja olo hyvä ! Ei verkkoa ei perusmaksuja kiitos nyky teknologian.
Päivä pidentynyt ja tuotto hitusen kasvanut
12
231
Vastaukset
- Anonyymi00003
Jo huhtikuussa voi saada 1 kilowattitunnin vuorokaudessa mutta vain jonakin päivänä.
- Anonyymi00004
Luit väärin. Tammikuussa voi jo 1kWh saada vuorokaudessa. Ei toki esim 3kw piikki tehon paneelikentällä joka päivä.Huhtikuussa on jo isosti sähköä! Suosittelen vahvasti omaa vaikka vain yhden ison paneelin ja säätimen ja akun lifepo4 hankintaa niin on mukava harrastus ja helppo. Hintaa nostaa jos alkaa esim induktiolevyllä harrastamaan ruuanlaittoa. On tervehenkinen harrastus aurinkosähkö. Nyt on harmaa sää vallitsevana ja tuotto sen mukainen alhainen mutta sähköä tulee nytkin muutamia watteja. Valoisa aika lisääntyy nyt jo hyvin vuorokaudessa. Totuus on ihmeellisen vaikea asia hyväksyä monelle. Suhteellinen järjen käyttö on myös vaikeaa monelle. Arkisten tapahtuminen ei myös monelle mene tiedoksi vaikka todisteet esittää. Elämme hullua aikaa,onneksi sähkönkin voi nyt tehdä itse tapaamatta mielensä pahoittajia ja koirat pitää loitolla hyvin ne!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luit väärin. Tammikuussa voi jo 1kWh saada vuorokaudessa. Ei toki esim 3kw piikki tehon paneelikentällä joka päivä.Huhtikuussa on jo isosti sähköä! Suosittelen vahvasti omaa vaikka vain yhden ison paneelin ja säätimen ja akun lifepo4 hankintaa niin on mukava harrastus ja helppo. Hintaa nostaa jos alkaa esim induktiolevyllä harrastamaan ruuanlaittoa. On tervehenkinen harrastus aurinkosähkö. Nyt on harmaa sää vallitsevana ja tuotto sen mukainen alhainen mutta sähköä tulee nytkin muutamia watteja. Valoisa aika lisääntyy nyt jo hyvin vuorokaudessa. Totuus on ihmeellisen vaikea asia hyväksyä monelle. Suhteellinen järjen käyttö on myös vaikeaa monelle. Arkisten tapahtuminen ei myös monelle mene tiedoksi vaikka todisteet esittää. Elämme hullua aikaa,onneksi sähkönkin voi nyt tehdä itse tapaamatta mielensä pahoittajia ja koirat pitää loitolla hyvin ne!
Aurinkosähkö sopii vaikka talon lämmitykseen tammikuussa, tosin huonelämpötilasta pitää vähän tinkiä, joka päivä ei saa +20 astetta.
- Anonyymi00015
1kwh on vähewmmän kuin invertteri kukutaa jotain 0,15 e
- Anonyymi00006
Näin kävi jo nyt klo 12:21 eli 1kWh täynnä.
- Anonyymi00007
Eli muuntuu jo nyt jotain 4kw lämpötehoksi ilmalämpöpumpussa ,on kiva harrastus aurinkopaneelit. Kateellisia on paljon tekstistä päätellen heh he. Nautin siitäkin ilosta!
- Anonyymi00008
Meilläkin on paneelit, mutta talvella niiden kanssa en jaksa pelleillä. Jos tuotto on 1 kWh/päivä, niin se tarkoittaa max. 15 senttiä.
Invertterikin on nollilla, laitan sen päälle joskus maaliskuun loppupuolella = sitten, kun paneelien päällä ei ole enää lunta. - Anonyymi00009
Ja hilkulla on 1kWh jo nyt vaikka näin hämärä päivä eli on auringon voima alkanut jo kasvaa. Joo pietnähän tämä on mutta kuitenkin mukavaa taas mennä kesää kohti. Lunta ei ole yhtään paneeleilla tällä kiinteistöllä.
- Anonyymi00010
1,7kWh vuorokauden saldo. Ra voimaa. 7kw lämmitys energiaa , mukavaa.
- Anonyymi00011
Power of sun yhtiöllä omistajana N.L. Tämä kaveri on käyttänyt huumeita Raumalla, sekä käyttänyt hyväksi pientä tyttöä. Miksi ei mitään?
- Anonyymi00016
Tietenkin 15 000 e paneelisen lainan kuoletus
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393