Tilanteesi on hallinnassa. :D
Hienoa nähdä että
34
367
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä tilanne?
- Anonyymi00002
Tämä tilanne. Istut sen päällä karmaa meditoiden läskin norsun selällä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ymmärrä; ei osu
- Anonyymi00006
No ei vai mitä tarkoistat?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ei vai mitä tarkoistat?
No tarkistelen tässä sihtiä, että jos ei osu tuohon läskiin norsuun.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
No tarkistelen tässä sihtiä, että jos ei osu tuohon läskiin norsuun.
No en ole läski ☺️
- Anonyymi00025
Anonyymi00002 kirjoitti:
No nyt en kyllä edes tunnista kuka edes olet ellet sitten itse ole se tumma tuhti täti ja hämmennät pakkaa. Viimeksi istunut Jii-miehen päällä eikä häntä kyllä voi läskiksi sanoa millään mittapuulla. Joo kyllä olen tänään meditoinut ja kuunnellut mantroja, mutta noi karma-aloitukset eivät ole multa. Mun elämänkatsomukset ei kuulu palstalle. Ihmettelen syytä näille sun viesteille kuka sitten oletkaan. Ilmeisen katkera ainakin joten koita ottaa vastuu tunteistasi ja tehdä niille jotain. Love&Peace 🫶💋
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
No nyt en kyllä edes tunnista kuka edes olet ellet sitten itse ole se tumma tuhti täti ja hämmennät pakkaa. Viimeksi istunut Jii-miehen päällä eikä häntä kyllä voi läskiksi sanoa millään mittapuulla. Joo kyllä olen tänään meditoinut ja kuunnellut mantroja, mutta noi karma-aloitukset eivät ole multa. Mun elämänkatsomukset ei kuulu palstalle. Ihmettelen syytä näille sun viesteille kuka sitten oletkaan. Ilmeisen katkera ainakin joten koita ottaa vastuu tunteistasi ja tehdä niille jotain. Love&Peace 🫶💋
Ja tämä oli siis sivusta
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vai niin, vai niin. Mitä se läski norsu edes symboloi?
- Anonyymi00005
Mulla ollu aina omat tilanteeni omassa hallinnassa ei toisessa en ole halunnu hallita yhtään mitään en pidä siitä mulla on omassa elämässäni kun ihan riittämiin asioita mitä mun pitää hallita
- Anonyymi00007
Oletko varma ettei tuo ole vain kontrollin menettämisen pelkoa lähtökohtaisesti?
- Anonyymi00008
Mikä sinulla sitten on kun täällä toiselle ilkut? Oliko kenties rakastunut sinuun ja särjit sydämen?
- Anonyymi00011
Tuo on yksi niistä kysymyksistä. Miten tää sanotaan. Otti ja tuota.
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo on yksi niistä kysymyksistä. Miten tää sanotaan. Otti ja tuota.
En itse ”ottanut” vaan minut ”otettiin” väkisin, ilman omaa tahtoa.
Ymmärrän, että olet ehkä loukkaantunut, olet ehkä ymmärtänyt väärin sen (?), mutta se ei ollut minun tahto vaan jonkun muun, kenen sitten lieneekään. Se joku muu haluaakin sinun ymmärtävän väärin, kuka sitten lieneekään.
Oikeasti olisin halunnut jäädä. Olisin halunnut sinut ja sinua. Meille jäi jotakin ikään kuin kesken…
En ole tänäänkään tehnyt mitään muuta kuin itkenyt koko päivän… Ja paleltaakin… Olen täällä peiton alla…
Kirjoitin sinulle jo valmiiksi, mutta en voi sitä lähettää…
Sinua vain haluan 😢❤️ - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
En itse ”ottanut” vaan minut ”otettiin” väkisin, ilman omaa tahtoa.
Ymmärrän, että olet ehkä loukkaantunut, olet ehkä ymmärtänyt väärin sen (?), mutta se ei ollut minun tahto vaan jonkun muun, kenen sitten lieneekään. Se joku muu haluaakin sinun ymmärtävän väärin, kuka sitten lieneekään.
Oikeasti olisin halunnut jäädä. Olisin halunnut sinut ja sinua. Meille jäi jotakin ikään kuin kesken…
En ole tänäänkään tehnyt mitään muuta kuin itkenyt koko päivän… Ja paleltaakin… Olen täällä peiton alla…
Kirjoitin sinulle jo valmiiksi, mutta en voi sitä lähettää…
Sinua vain haluan 😢❤️Hmm.. melko paljon ottia ja tuota tuossa. Otetaanpa uusiksi, siis: Mitä?
- Anonyymi00010
Hienoa että teillä myös
- Anonyymi00012
Sieg hail motherfucker
- Anonyymi00014
On toki. Hyvillä mielin peiton alla saunan jälkeen. Ei mua sun ilkkumisesi liikuta. Maailmassa nyt vaan on kusipäisiä ihmisiä. Ei voi mitään :)
- Anonyymi00018
Ja kyllä tuli hetken notkahdus vointiin. Itkin ja voin pahoin. Se meni ohi, kaikki menee aina ohi. Ei tarvi jäädä vellomaan.
- Anonyymi00015
Enpä nyt tiedä. Huomenna meen viimeistään päivystykseen.
- Anonyymi00016
Tämä ilmeisesti paljon mielessä. Rohkeutta. Ei siellä tarvitse pelätä.
- Anonyymi00017
Ihan levällään on :D
- Anonyymi00019
Pienin askelin.
- Anonyymi00022
Monni syö.
- Anonyymi00020
Ymmärrän miks oot aina päissäs.
- Anonyymi00021
Ymmärrätkö.
- Anonyymi00023
Ai Sinäkö se oot virallinen haltuunottaja? ;)
-sivusta- Anonyymi00024
Oliko se läski norsu tuossa se joka sai värähtelemään vai hallinta?
- Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oliko se läski norsu tuossa se joka sai värähtelemään vai hallinta?
Värähtelemään minkä?
- Anonyymi00029
Luit siis savumerkeistäni tilanteen.
- Anonyymi00032
Ei kun se lukee otsassasi.
- Anonyymi00031
Nää on niin kryptisiä.🍿
- Anonyymi00033
No sen jälkeen kun vapaa-kauppa sopimus ja TIPTT, niin moni poppari sisältänyt esim sitä.
- Anonyymi00034
Ei lähtenyt ns.lapasesta tällä kertaa xd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.815980Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3205412Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie484630Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133655Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12217Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362122Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011254- 7933
- 154814
- 52675