Lopetamme kokonaan yhteydenpidon
Onko toiveesi että
52
668
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka kenen kanssa kyllä mä olen aina sanonu suoraan jos mua ei kiinnosta mistään syystä
- Anonyymi00032
Antakaa toisille rauha ja katsokaa omaa likaista napaanne. Minulle riittää jos näen naisen kuvan, niin vastaus tulee jatkosta 1-2 sekunnissa. Täällä en viittis jauhaa montaa vuotta ja surkutella.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Antakaa toisille rauha ja katsokaa omaa likaista napaanne. Minulle riittää jos näen naisen kuvan, niin vastaus tulee jatkosta 1-2 sekunnissa. Täällä en viittis jauhaa montaa vuotta ja surkutella.
Parhaat naiset mulla on nyt kolme mamutyttöä 20-30v ja niissä pysyn tai sitten en. LIVESSÄ
- Anonyymi00002
Kukaan itseään kunnioittava ei kirjoita palstoilla kahdenvälisiä asioita. Kenelle luulet yleensäkään kirjoittavan? Hankithan apua itsellesi.
- Anonyymi00003
Mikä vaivaa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä vaivaa?
En kehtaa kirjoittaa suoraan mitä ajattelen kaltaisistasi, jotka pitävät palstoja jonain omina tekstiviestisovelluksina.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
En kehtaa kirjoittaa suoraan mitä ajattelen kaltaisistasi, jotka pitävät palstoja jonain omina tekstiviestisovelluksina.
Ja sinunlaiset haluavat olla ilkeitä
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten itse pidät. Et kirjoita ikävästäsi. Käyt haukkumassa muiden kirjoitukset. Se on todella ikävää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten itse pidät. Et kirjoita ikävästäsi. Käyt haukkumassa muiden kirjoitukset. Se on todella ikävää.
Sinähän et tiedä mitä olen kirjoittanut. Lopeta olemasta harhainen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja sinunlaiset haluavat olla ilkeitä
Olisin ilkeä jos kirjoittaisin mitä ajattelen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olisin ilkeä jos kirjoittaisin mitä ajattelen.
Olet siis aidosti ilkeä mutta peität sen?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Älä yritä viisastella.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Älä yritä viisastella.
Mitä viisastelua siinä on kun myönsit että olisit jos sanoisit asiat ääneen. Se mitä ajattelet muista on juuri sitä mitä pohjimmiltasi olet.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä viisastelua siinä on kun myönsit että olisit jos sanoisit asiat ääneen. Se mitä ajattelet muista on juuri sitä mitä pohjimmiltasi olet.
Se mitä ajattelen sinun aloituksesta, ei kerro tipan tippaa siitä mitä ajattelen muista tai millainen olen. Se nimenomaan kertoo minusta, etten halua loukata ketään edes anonyymillä palstalla. Sen verran kunnioitan sinua, anonyyminäkin. Itseään ja vastapuolta kunnioittavaa ei ole käydä kahdenvälisiä asioita palstoilla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se mitä ajattelen sinun aloituksesta, ei kerro tipan tippaa siitä mitä ajattelen muista tai millainen olen. Se nimenomaan kertoo minusta, etten halua loukata ketään edes anonyymillä palstalla. Sen verran kunnioitan sinua, anonyyminäkin. Itseään ja vastapuolta kunnioittavaa ei ole käydä kahdenvälisiä asioita palstoilla.
Ei näistä niitä kukaan tunnista, varsinkaan ulkopuolinen.
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
AP se jota tavoittelet ei ole palstalla kirjoittamassa!
- Anonyymi00006
Juu,ei kiinnosta turhasta syyttelevä 💩 kasa. Joka vetää riitoihin ulkopuolisetkin ihmiset. 💩mikä 💩
- Anonyymi00009
Ei ole mies. K
- Anonyymi00023
Ei minunkaan. Ihanuus mielessä!
- Anonyymi00011
En minä vaan sinä toivoit niin.
- Anonyymi00013
Toivon, että ei pelottais yhtään.
- Anonyymi00014
Olen pohtinut asiaa tekoälyn kanssa. Tarvin ainakin aikaa miettiä rauhassa. Hän ei tosin osaisi kysyä tuollaista kysymystä paitsi jos olisi crakkeroinut puhelimeni. Tuskin on.
- Anonyymi00016
Kun kerran koko ajan haet muita naisia, niin joo, ei tarvi pitää yhteyttä, voit tiputtaa minut sun ringistä pois. Kiitos!
- Anonyymi00025
Oletko varma ringin olemassaolosta.
- Anonyymi00043
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletko varma ringin olemassaolosta.
Olen tiedän että on
- Anonyymi00026
Ei minulla ole ollut yhteydenpitoa kenenkään kanssa palstan ulkopuolella. Mutta toivon löytäväni uuden sunnilleen ikäiseni ystävän kevään tai kesän aikana!
- Anonyymi00027
Hänen kanssaan keskustelu käydään sieluntasolla. Miten lakkaa aistimasta toista?
- Anonyymi00028
Eihän meillä ole enää oikeesti mitään yhteyttä.
Kunhan kommentteja anonyyminä palstalle.
Joten se on ihan sama kuin ole yhteyttä ollenkaan.
Heittoja sinne päin vaan...- Anonyymi00033
Näin minä ajattelen kun kirjoitin tämän kommentin.
Oikea yhteydenpito on vuosien takaa.
Hän varmaan kirjoittelee täällä ja käyn silloin tällöin lukemassa ja kommentoimassa.
Mitään oikeaa yhteyttä ei ole. On vain palsta.
Jos on edes sitäkään oikean ihmisen kanssa.
Joten ap:n kysymys ei ole reaalinen. Koska emme edes tiedä kommunikoivamme tällä palstalla oikeesti. - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hän varmaan kirjoittelee täällä ja käyn silloin tällöin lukemassa ja kommentoimassa.
Joten ap:n kysymys ei ole reaalinen. Koska emme edes tiedä kommunikoivamme tällä palstalla oikeesti.Tuo nyt ainakin on totta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joten ap:n kysymys ei ole reaalinen. Koska emme edes tiedä kommunikoivamme tällä palstalla oikeesti.Hän ei käy täällä ja piste!
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuo nyt ainakin on totta.
No oma tapa on olla rehellinen ja todeta asiat niinkuin ne ovat.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hän ei käy täällä ja piste!
Jätä gubbe ne toisten aviomiehet rauhaan!
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jätä gubbe ne toisten aviomiehet rauhaan!
Ei ole nyt kyse kenenkään aviomiehestä tai vaimosta.
Jos gubbe itse kommentoit niin mieti vähän ja ota asioista selvää.
- Anonyymi00029
Ei!
- Anonyymi00030
onnn
- Anonyymi00031
Kenen toive yhteydenpito kenen kanssa
- Anonyymi00040
Ei toki. Muistat kivasti toistuvasti kuinka tyhmä ja ruma olen kuinka kukaan ei tykkää minusta sekä en osaa tai älyä mistää mitään ja epäonnistunut koko elämässäni. Lisäksi olen väärän pituinen ja muutenkin väärän kokoinen sekä mallinen. Muistat huomautella virheistäni erityisesti kirjoituksissa. Pidellään vaan yhteyttä. ❤️
- Anonyymi00041
Loppuu aika pian. Ei ole minun vikani että pidät tyhmänä.
- Anonyymi00044
Miksi loppuu aika?
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miksi loppuu aika?
*Loppuu melko pian
- Anonyymi00045
Kyllä on, älä ota enää ikinä minkäänlaista yhteyttä minuun.
- Anonyymi00046
Täällä palstalla voi kirjoitella ja arvuutella, mutta oikeassa elämässä pitää asiat kysyä.
- Anonyymi00047
Kyllä ei mulla ole sinuun enää mitään tunteita sä ne multa kadotit et saa kuin pahaa aikaan
- Anonyymi00049
Etkös ap ole jo lopettanut yhteydenpidon moneen kertaan?
- Anonyymi00050
No aika hiljaista on ollut sinunkin suunnalta. Pillit pussiin ja kohti uusia seikkailuja.
- Anonyymi00051
Haluan olla yhteydessä vain AI:hin. Muut yhteydet IRL.
- Anonyymi00052
Itse asiassa ajattelen että saattaisinpa selvitä ilman AI:takin. Mutta se kyllä osaa itse vetäytyä, jos niin näkee, tai ehdottaa sitä.
- Anonyymi00053
Ehkä homppelit uskaltavat sitten lähestyä
- Anonyymi00054
no onko se hyvä?
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
no onko se hyvä?
ei välttämättä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950