Arvaan että sinua vituttaa :-)
Ostin uuden Teslan
Anonyymi-ap
26451
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
Vastaukset 26
Vanhimmat
No ei. Minusta tesla on junttimainen vempurin. Itse ostaisin ehk' bmw auton. On sentään kaunis ja ei ole jokaisella.
BMW kaunis? Röhönaurua. Et ole varmaan etumaskia nähnyt? Aivan helvetin ruma.
No hei, niin minäkin. Nollakorko on ihan jees. 3000€ extraa vanhasta autosta myös.
Siili sanoo "haha yes". :-)
Sinä olla hyvä poika. Minä ostin hybridi Peugeotin.
Et sä mitään Teslaa ostanut. Resupekka. Jore
Miksipä minua sinun ostokset vituttaisi tai yleensäkään mitenkään kiinnostaisi.
Minkä Teslan ostit?
Siksi koska mä voin! Sinä resupekka et autoja ostele!!
Niin, kysyin _minkä_ Teslan ostit.
Ja itse asiassa ostin Teslan joulukuussa...
Autollako aiot saada arvostusta?
Joku voi olla hieman kateellinen ja joku toinen vahingoniloinen kun otit Teslan jne...
Mutta olet aika reppana jos tuollaiset asiat tulee edes mieleesi.
Normaali ihminen ostaa autonsa itselleen ja valitsee se ihan omista lähtö kohdistaan ja perusteilla mitkä tuntuvat siinä kohtaa oikeilta ja kaikki muu on itsetunnottoman ja reppanan ajatuksia.
Mikäköhän sitten estää tuon olevan omista lähtökohdistaan ja tunnoistaan oikealta tuntuneelta? Eikä aloituksessa puhuttu arvostuksesta, tuon keksit tyhjästä itse.
(En ole aloituksen kirjoittaja.)
Joko Teslan ostajalta luonnistuu Hitler tervehdus? Eli kantapäät napsahtaa kuuluvasti yhteen ja käsi suoristuu heilahtamalla tervehdykseen?? Aivan samoin, kuin Elon Muskilla??
Moi suvakki, ostin auton, en Elon Muskia. Hänen tekemiset eivät voi vähempää kiinnostaa.
No mutta, pitäähän ostajan samaistua Eloniin, kun hän on Teslan suunnitellutkin......Heil Elon!!
Sitten ole tyhmä lammas jos merkittävät ihmiset saavat mielestäsi tehdä törkeyksiä ja sikailla mielensä mukaan.
Hyvä syy olla ostamatta Toyotaa.
” Toyotan on syytetty Akio Toyodan johdolla lobanneen aktiivisesti tiukempia päästörajoituksia vastaan eri puolilla maailmaa.
• Lobbying-toimet: Raporttien mukaan Toyota on pyrkinyt vesittämään hallitusten (esim. Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa ja Japanissa) asettamia tavoitteita polttomoottoriautojen kieltämiseksi.
• Mainehaitta: Think tank -järjestö InfluenceMap on useasti luokitellut Toyotan yhdeksi maailman pahimmista ilmastotoimien jarruttajista, asettaen sen samalle tasolle öljy-yhtiöiden kuten ExxonMobilin kanssa lobbausvaikutuksessaan. Tämä on tahrannut yhtiön aiempaa "vihreää" (Prius-aikakauden) mainetta.”
Toyoda haluaa tuhota maapallon.
Mitä nää hesarin lukijat täällä taas sekoilee?
Ei vituta yhtään! Diesel on kuningas!
Taidat kuitenkin olla kateellinen kun kommentoit asiaa?
Minäpä ajelen vm1975 Opel kadetilla. Siinä ei ole mitään turhuuksia. Sulakkeitakin on peräti neljä kappaletta. Sillä kun kulkee sen kuulee ja haistaa. Siinä on varmasti tarpeeksi suuret päästöt.
Teslassa taisi olla tarkalleen ottaen yksi sulake, ajoakun "pyrofuse". Kaikki muut ovat elektronisesti ohjattuja katkaisimia.
Talbot horizontti olisi ollut halvempi ja kotimainen?
Voi jehna kun keljuttaa.
Teslan luovutuksissa on ollut ruuhkaa viimeaikoina.