Palaan vielä

Anonyymi-ap

siihen tilanteeseen, kun menetin itselle mieluisan vakituisen työpaikan! Olin silloin aina töissä ollessa stressaantunut, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä työkaverit ja lasten vanhemmat esittivät, se oli sitä kautta rantain kerrontaa! Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä keneen se kaikki esitys liittyi. Tykkäsin todella paljon olla töissä siellä, mutta olin myös ahdistunut ja stressaantunut jo silloin sen takia, koska en neljään vuoteen ymmärtänyt yhtään mitään mistään kertomisesta ja siitä kuka oli kyseessä! Ja sellainen kauan jatkunut stressi ei voinut oilla vaikuttamatta työhön, koska jaksaminen ei ollut sillä tasolla, millä se olisi ollut ilman kautta rantain kerrontaa! Siksi olisi ollut välttämätäntä kysyä lupa minulta, että halusinko niin toimittavan! Joku mies yritti selittää minulle jotain siitä, mutta en ymmärtänyt mitään siitä mitä hän tarkoitti! Sekin varmasti liittyi kauan jatkuneeseen stressitilanteeseen! Meillä oli jonkin vertaa riitaa töissä ja se kaikki liittyi siihen minun ymärtämättömyyteeni, kun neljän vuoden aikana ymmärrykseni oli lähes olematonta! Siksi oli täysin väärin olla kysymättä minulta, mistä unelmoin ja mikä olisi juuri minun näköistä elämää. Silloin olisi käynyt selväksi, että pidin hyvin tärkeänä saada tehdä töitä vakituisesti juuri siinä työpaikassa ja myös se olisi tullut selväksi etten haaveile parisuhteesta! Onnellisuus tulee siitä, että pärjää omillaan ja siksi suurin haave oli saada vakituinen itselle hyvin mieluisa työpaikka. Toistan yhä uudelleen sen, että projektiin olisi pitänyt valita yhdyshenkilö, jonka kanssa olisi voinut keskustella ihan kaikesta. Mutta koska niin ei toimittu, minut heitettiin tuuliajolle selviämään miten sattuu, koska kukaan ei tuntunut välittävän siitä miten minä voin!!

1

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi ei.. taidan olla samanlaisessa tilanteessa. Koeta rauhoittua ja lepää paljon. Joillekin elämä tuo enemmän lunta tupaan kuin mitä jaksaa lykkiä. Väärinymmärtämistä vain raskauttavat lisää. Ei ole väärin silloin uupua ja luovuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      104
      2617
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1667
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1515
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1028
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      896
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe