Aaaah. Haluan lapsia ja sitoutua. Rakastan ja mennään yhteen. Muutetaan ja perustetaan perhe. Oli super nähdä😎 vee
Jiille.....
23
328
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
😬😬😬
- Anonyymi00011UUSI
Tunnistitko kenties tämän allekirjoittaneen ”veen”, minkä tämä trollaava setämies kiinnitti tähän avaukseensa vai mitä tämä teennäinen emoji-ilmeily on olevinaan?
- Anonyymi00002UUSI
"Sul täytyy olla su per r voi mia".
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä vaikka näin toiv aloittajaäijä- siemenesi arvo nousi jo ihan tällä lätinällä varmasti ainakin omassa pienessä mielessä kun miettii tätä tapaa keskustella reproduktiosta tavalla tai toisella. Onko tämä liian gringeä, lukijat? Hyvä, niin on tarkoituskin
- Anonyymi00019UUSI
Kellä kummalla
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä vaikka näin toiv aloittajaäijä- siemenesi arvo nousi jo ihan tällä lätinällä varmasti ainakin omassa pienessä mielessä kun miettii tätä tapaa keskustella reproduktiosta tavalla tai toisella. Onko tämä liian gringeä, lukijat? Hyvä, niin on tarkoituskin
Jaa mielenkiintoinen näkökulma tuo siemenen arvo millä se määritellään
- Anonyymi00003UUSI
Kiitos että pidät harhaa elossa🏅
- Anonyymi00012UUSI
No en ny ihan niinkään sanoisi mitä tulee tämän väsyneen äijän pariin vaihtuvan nimikirjaimen 🥱performaatioon, hönöset
- Anonyymi00004UUSI
Mie toivon myös😉
Jiimies- Anonyymi00017UUSI
Tällaisen murteen omaavalla Jiillä on jo pari lasta ja vaimo 😉
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tällaisen murteen omaavalla Jiillä on jo pari lasta ja vaimo 😉
Vaimoa ei ole koskaan ollu lapsia saattaa toki olla useampikin kun vain pari sitä kuinkako monta ni en tiedä onko siitä täyttä varmuutta kellään ehkä hyvällä tuurilla toivottavasti ainakin että sisarukset ainakin tietävät toistensa olemassa olosta
- Anonyymi00005UUSI
No ehkä tuota ei ole viksua päättää noin nopeasti jos et tunne häntä yhtään yhteen muuton kanssa on ainakin syytä ehkä jarrutella odotusaika on kuitenkin noin yhdeksän kuukautta nopealla yhteen muutolla saattaa monesti joutua pettymään on helpompiakin tapoja oppia tietämään millainen toinen oikeasti on se miksi mä olen tehnyt muhun tutustumisesta vaikeaa tai jopa lähes mahdotonta on se että kun mut tuntee ei välttämättä halua olla missään tekemisissä mun kanssa johtuu toki monesti siitä millaisia kavereita olen aikuisiällä itselleni saanut nekin kun useimmat saattaa olla toinen toistaan vaarallisempia
- Anonyymi00006UUSI
Älä sinä tule tänne varoittelemaan kun näet asiat uhkana omien traumojesi takia. AIat voi mennä hyvin
- Anonyymi00015UUSI
Muista aloittajaäijä välimerkit ja kappalejako, niin elämys on entistä parempi
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä sinä tule tänne varoittelemaan kun näet asiat uhkana omien traumojesi takia. AIat voi mennä hyvin
Mitä sinä paskahousu lässytät pelkäätkö että sulla jää mahdollisuudet olemattomiin kun joku varoittelee tyttöjä ja naisia siitä millaisia miehiä on jopa hyvä vältellä kotikonnuilla no olen jopa parhaani mukaan yrittäny pitää huolen siitä että tietyt henkilöt tietää ketä/keitä varoa ja miksi kuinka rajat niiden Jumalan lahjojen naisen saantia miksi siksi että useimmista heistä ei ole minkäänlaiseksi isäksi lapselle edes
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Muista aloittajaäijä välimerkit ja kappalejako, niin elämys on entistä parempi
Ikäväksesi en ole aloittaja mu sua suosittelisin kasvattamaan munat että ehkä jopa joskus kasvat sieltä viis vuotiaan kakaran tasolta johonkin edes soveltuvaksi
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin ja mitkä alat voi mennä ja minne vai oliko kirjoitusvirhe uhkasitko jalkani katkaista koskas haluat tulla kokeilemaan onnistuuko
- Anonyymi00007UUSI
Not gona happeneed.
- Anonyymi00013UUSI
You sort of had like one job to write your slurr right, champ
- Anonyymi00009UUSI
Jos oli veeralta niin 💍 olen valmis😍♥️
- Anonyymi00010UUSI
💘❤️💍😍🫃
- Anonyymi00014UUSI
Aivan, aloittajaäijä Veera ja pupu tupu hupu ja lupu jne, jännää mm yläkouluikäisille ikäkausisopivana provona m
- Anonyymi00018UUSI
Jani kuittaa ❤️🍒🍒🍒🍒
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1184481Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693264"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043144Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392591Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282292- 1071553
- 491086
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3141030- 49832
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin53647