Kun teit mut näkyväksi, kauniiksi, arvostit ja ihaillut enemmän kuin kukaan ja lopulta rakastuin. Sillä oli valtava merkitys koska luulin etten kelpaa kuin näennäisesti ihmisille.
Sitten kaikki tämä pettymys, vetäytyminen, kaiken tyhjäksi tekeminen
On se ristiriitaista
16
317
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiselta miehelle?
- Anonyymi00005
No eikö tämäkin palstaäijän sentimentaalinen kirjelmä ole aika ilmeinen
- Anonyymi00002
Olen paljon vapaampi ihmissuhteissani nykyään . Kiitos siitä kulta
- Anonyymi00003
Kannattaa mennä eteenpäin…ottaa se hyvä, mitä ln saanut ja jatkaa matkaa :)
- Anonyymi00006
Narsistin oma pikka vinkki kolmonen ja hymyä perään voi kun olet ovela
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Narsistin oma pikka vinkki kolmonen ja hymyä perään voi kun olet ovela
Höpö höpö.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Höpö höpö.
Kerrotko että mikä visio sai sinut ulkopuolisen taas jankuttamaan tätä samaa tähän yksinpuhujamiehen, eli aapeen monologiin?
- Anonyymi00004
Mihkään vetäytynyt tilanne on vaikee ja sen tietää oikee
- Anonyymi00007
On hyvä tuntea ensin itse itsensä arvokkaaksi ja olla odottamatta että kelpaa missään muodossa ja sitten vasta tutustua toiseen ilman odotuksia siitä että toinen täydentää sut. Vinkki vinkki naiselta naiselle
- Anonyymi00008
Eli kukaan ei sinua huoli ja olit lennossa ja annoit pimppaa kun joku vesseli kehui pari sanaa. Nyt se jätti sinut ja sinä haet hänen hyväksyntää? mikä pointti?
- Anonyymi00009
😂😂😂
- Anonyymi00013
On aika ilmeistä, omiin aloituksiisi erikoisesti vastaileva aloittajaäijä, että siitä puhe mistä puute. Onhan tämä tavallaan viihteellistä, että itse aloitus on jotain sekavaa dadaa, välillä ns positiivista välillä tällaista aloituksen kaltaista suttuista kiertokirjettä mihin vastailet itse varsin vihamielisesti ja tyynnyt ehkä n vartiksi kunnes sama toistuu uudestaan, ja elämänkoululaiset nautiskelee osallistumalla mm kolmen emojin taktiikalla kun verbaaliset taidot on muuten vähän mitä on
- Anonyymi00017
Kikkeliä minä tarjosin van ei kelvannut. En oo muistanu tänä vuonna pestä sitä. Sen verran pieni että sen olemassaoloa huomaa itsekkään.
- Anonyymi00011
Ei multa. Se oli ihan okei. Nyt on kaikki hyvin.
M-nainen - Anonyymi00014
Omien valintojesi kautta olet tuossa tilassa.
- Anonyymi00015
Oletko aikeissa ns vuorisaarnata jokaisen palstaäijän takaturauksen läpi kronologisessa järjestyksessä? Naiselta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980