Miten sinun rakkaus ja arvostus vaikuttaisi elämääni näin paljon?
Olisitko arvannut
17
375
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millä tavalla on vaikuttanut?
- Anonyymi00002
Ei toinen voi vaikuttaa, ainoastaan itse voi.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei toinen voi vaikuttaa, ainoastaan itse voi.
Esitin kysymyksen aloitukseen. En lähtenyt analysoimaan, kuinka paikkansa pitävä on, joten en ymmärrä kommenttiasi minulle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Esitin kysymyksen aloitukseen. En lähtenyt analysoimaan, kuinka paikkansa pitävä on, joten en ymmärrä kommenttiasi minulle.
No mutta kuule tunnustusta tai jotain onkiva kaveri kun tämä jolle vastasit on sama jamppa ku aloittajaäijä. Haha
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koko elämäkö sulla nojaa toiseen?
sivu - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Koko elämäkö sulla nojaa toiseen?
sivu🤣 Nyt oli kyllä niin väkisin väännetty yritys vttuilka, ettei huonommasta väliä.
- Anonyymi00004
En olisi arvannut, ja todellisuudessa en ole kyllä huomannutkaan, että olisi vaikuttanut.
Naiselta - Anonyymi00006
En kun et halua. Anohuutelet vaan.
- Anonyymi00008
Oletko sinä se yksi kiintiömoukista joka inisee usein palstaäijän sentimentaalisiin avauksiin asiasanoilla uliseminen ja huuteleminen? Annat erittäin viehättävän kuvan itsestäsi ihmisenä oikea lottovoitto naisille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko sinä se yksi kiintiömoukista joka inisee usein palstaäijän sentimentaalisiin avauksiin asiasanoilla uliseminen ja huuteleminen? Annat erittäin viehättävän kuvan itsestäsi ihmisenä oikea lottovoitto naisille.
Lisäys ja suhde tähän jostain niin ikikiitolliseen avaukseen tässä palstaäijän prööttäuksessä olisi niinku mikä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lisäys ja suhde tähän jostain niin ikikiitolliseen avaukseen tässä palstaäijän prööttäuksessä olisi niinku mikä?
tottakai olen naisille lottovoitto. tietäisitpä vaan.
- Anonyymi00007
En arvannut että nussisit muita enemmän kuin koskaan.
- Anonyymi00015
Lisääntyikö halut?
- Anonyymi00010
Toivottavaati positiivisella tavalla.
- Anonyymi00011
En olisi arvannut.
- Anonyymi00012
Minulla on taito saada ihmiset motivoitumaan, energistymään, niiden elämänlaatu paranee, alkavat löytämään ilon elämässään, alkavat nousemaan elämässään yhä parempiin paikkoihin. Siinä on myös varjopuoli. Ihmiset alkaa kilpailla, ylittävät voimavaransa, hyökkäävät minua vastaa, alkavat käyttäytyä kuin raivopäiset sudet, ja näkevät minut uhkana. Semmosta.
- Anonyymi00013
Ehkä olen ymmärtänyt, että olet rauhoittunut aika paljon. Mutta en tiedä kyllä sitä, että se minuun liittyisi millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1663034Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391856Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281839- 1911764
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211343Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741246Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja781170Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111026Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii168991- 20982