Hän on varattu. Olemme yhdessä kaiken vapaa-ajan mikä mahdollista. Parisuhde parisuhteen sisällä. Hän ei voi erota. Ehkä ei halua. Hän on aiemminkin rakastunut toiseen mutta ei eronnut. En usko mitään. Miten suhteesta eroon? Sydäntä särkee.
Rakastan häntä
42
390
Vastaukset
- Anonyymi00003
Valitset itsesi. Älä riko toisten parisuhdetta. Ikinä.
- Anonyymi00006
Muista aloittajaäijä alustaa itse ja innostaa näitä yksinkertaisia sosiokulttuurisesti
- Anonyymi00008
Ei sitä parisuhdetta yksinään pysty rikkomaan.
- Anonyymi00013
92% parisuhteista on rikki valmiiksi jos osapuolet rakastuvat muihin.
Tuskin on sinun ukkosi, hengitä rauhassa
Eri - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sitä parisuhdetta yksinään pysty rikkomaan.
Kyllä pystyy. Sitä ei rikota. Pysytte puolisoittennen kanssa, ette petä ja ette yritä saada toisten puolisoa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Jos mieli tekee muita, niin erotkaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä pystyy. Sitä ei rikota. Pysytte puolisoittennen kanssa, ette petä ja ette yritä saada toisten puolisoa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Jos mieli tekee muita, niin erotkaa.
Ota paperipussi ja vedä henkeen rauhassa huuhkis 🤠
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei pysty yksinään rikkomaan. Kaikissa suhteissa kaikilla osapuolilla on vastuu. En mä elämääni elä kuten sinä käsket.
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ota paperipussi ja vedä henkeen rauhassa huuhkis 🤠
Mihin mä sitä? Aaiat ratkaistaan puhumalla, ei paperipusseihin puhkumalla.
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei pysty yksinään rikkomaan. Kaikissa suhteissa kaikilla osapuolilla on vastuu. En mä elämääni elä kuten sinä käsket.
No voi ei. Että kun petät, niin se on sun puolison vika? Hei haloo. Aika narsistista ajattelua. Kyllä sinä ihan itse olet vastuussa siitä, mitä siihen parisuhteeseesi tult. Mitäs jos asia käännettäisiin toisin päin? Sun puoliso pettää sinua. Onko ajatus silloin sama?
Hyi hel... - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
No voi ei. Että kun petät, niin se on sun puolison vika? Hei haloo. Aika narsistista ajattelua. Kyllä sinä ihan itse olet vastuussa siitä, mitä siihen parisuhteeseesi tult. Mitäs jos asia käännettäisiin toisin päin? Sun puoliso pettää sinua. Onko ajatus silloin sama?
Hyi hel...Et osaa lukea. Missä sanoin että jos joku pettää, se on puolison vika. Ja joskus voi ollakin, jos puoliso ei esimerkiksi suostu harrastamaan seksiä vuosiin. Narsismilla lätkiminen on muotia. Ei sinusta ole ketään diagnosoimaan. Jos saisin tietää että puolisollani on toinen, hän olisi yhtä rakas kuin ennenkin ja vikaa voisi olla minussa.
- Anonyymi00005
Kannattaa joo alkaa varatun kanssa tollaseen. Iteppä oot soppas keittänyt.
- Anonyymi00007
Rakastuin aivan suorilta ja heti, pyytämättä ja yllättäen. Tulin hulluksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rakastuin aivan suorilta ja heti, pyytämättä ja yllättäen. Tulin hulluksi.
Tuo on jo huonomoi homma. Mutta se kääntyy vielä sun omaksi kohtaloksi ja sitten on paha olla. Tosi paha.
Toisen kultiin ei kosketa! - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuo on jo huonomoi homma. Mutta se kääntyy vielä sun omaksi kohtaloksi ja sitten on paha olla. Tosi paha.
Toisen kultiin ei kosketa!Yhyyy pelottaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toisen kultiin ei kosketa!Olet absoluuttisen väärässä. Yksilö valitsee itse kenen kulti on. Eikä valinta patteriin kiinnittämällä muutu
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toisen kultiin ei kosketa!Ei heillä ole ollut seksiä vuosiin jos ei valehtele mikä mahdollista. On ennenkin ollut rakastunut eikä eronnut.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei heillä ole ollut seksiä vuosiin jos ei valehtele mikä mahdollista. On ennenkin ollut rakastunut eikä eronnut.
Ja sekö sun mielestä on puolustus?
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja sekö sun mielestä on puolustus?
On se. Parisuhteessa ollaan myös seksin takia.
- Anonyymi00010
Ei minua haittaa jos mieheni kanssa joku nainen on vapaalla, töissä tai asiakkaana suhteessa.
Hän vain syrjii, kaltoinkohtelee sekä loukkaa minun ja mieheni kunnioita, koska hän ei arvosta minua mieheni pikku pullukka vaimona ja halveksuu suoraan miestäni sekä hänen vaimo valintaa.
Mieheni sai KUNNIAN itse päättä, että olenko minä hänen vaimo vai en. Minun 4 lapsestani yksi oli paikalla ja hän kysyi mieheltäni, että : Mihin äiti on menossa?
Se oli varmaan ratkaiseva kysymys joka sai aikaan sen, että mieheni halusi minut vaimokseen ja lapseni isäksi.
Lapsihan kyllä on jo yli 20vuotias, mutta kyllä hänestäkin vielä kunnon ihminen saadaan.
En ole kyllä häntä nähnyt sen jälkeen, kun hän teki miehestäni isänsä ja minusta mieheni vaimon.
Ei hän loukkaa oman biologisen isänsä kunniaa eikä myöskään syrji häntä.
Minun 3 muuta lastani ei välttämättä pidä kyseisen lapseni isä valinnasta, koska HE EIVÄT VOIVAT VAIHTAA ISÄÄ JA HEIDÄN ON PAKKO HYVÄKSYÄ MIEHENI.
En ole viitsinyt edes lapselleni, että : Tekasit sitten POLIISISTA itselles isän ja ei se kyllä minua haittaa jos sinusta hän on parempi isä mitä biologinen isäsi sekä sijaisperheen isä joka EI OLLUT MEIDÄN VALINTA.- Anonyymi00012
Ei liity sinuun tämä. Hänellä ei ole 4 lasta.
- Anonyymi00011
Jos hän rakastaa sinua valitsee varmasti sinut
Jos ei rakasta unohda hänet - Anonyymi00019
no en ole ny kiinnostunut
- Anonyymi00022
Huhhuh. Taidat halveksia itseäs aika hurjasti kun tuollaiseen suostut.
- Anonyymi00023
Väärässä olet. Itsetunto on kohdillaan. Rakastuin vain täysillä yhtäkkiä samantien. En etsinyt tällaista. En halunnut tätä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Väärässä olet. Itsetunto on kohdillaan. Rakastuin vain täysillä yhtäkkiä samantien. En etsinyt tällaista. En halunnut tätä.
Mulla ei edes ole itsetunto kohdillaan mutta en siltikään pistäis itseäni noin hlvetin alisteiseen tilaan! 😂
- Anonyymi00024
En arvosta millään lailla. Sinulla on vastuu yhtä lailla kuin varatulla. Sinusta se on kiinni, miten siitä eroon pääsee. Keinoja kyllä löytyy.
- Anonyymi00026
En kaipaa arvostustasi. Rakastuin yhtäkkiä niin että se tekee kipeää. Se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
En kaipaa arvostustasi. Rakastuin yhtäkkiä niin että se tekee kipeää. Se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.
No ei sitä tulekaan. Meillä on selvästi täysin eri arvot. Ymmärrä, että tunteet ja teot ovat kaksi eri asiaa. Tunnet mitä tunnet, mutta tunteen mukaan ei tarvitse tehdä. Toisten parisuhteeseen ei mennä väliin. Jos toinen ei halua erota, siinä on sinulle rakkautta kerrakseen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
No ei sitä tulekaan. Meillä on selvästi täysin eri arvot. Ymmärrä, että tunteet ja teot ovat kaksi eri asiaa. Tunnet mitä tunnet, mutta tunteen mukaan ei tarvitse tehdä. Toisten parisuhteeseen ei mennä väliin. Jos toinen ei halua erota, siinä on sinulle rakkautta kerrakseen.
Et sinä arvojani tiedä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Et sinä arvojani tiedä.
Se, että olet suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, kertoo aika paljon arvoistasi.
sivusta - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se, että olet suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, kertoo aika paljon arvoistasi.
sivustaSe että sinä luulet vain tällä perusteella tietäväsi jonkun arvot, ei kerro sinusta mitään myönteistä. Ihmiset eivät pysty aina toimimaan täydellisesti joka asiassa arvojensa mukaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se että sinä luulet vain tällä perusteella tietäväsi jonkun arvot, ei kerro sinusta mitään myönteistä. Ihmiset eivät pysty aina toimimaan täydellisesti joka asiassa arvojensa mukaan.
Ei niin. Sen takia ne käy terapiassa.
- Anonyymi00030
Miten edes voit rakastaa noin selkärangatonta ja epäluotettavaa miestä???
- Anonyymi00034
Miksi kirjoittelet tänne? Tiedät miten mustavalkoisia nämä trollit, mustasukkaiset akat ja pahansuovat, elämänsä kopassa eläneet ovat? Mitä saat tästä itse? Selvitä asia kasvokkain, tiedä vaikka löytäisit onnen.
- Anonyymi00039
Hän rakastaa teitä.
- Anonyymi00041
Kunpa joku kertoisi tuosta sen miehen vaimolle. Ehkä siltä löytyisi selkärankaa erota tuollaisesta niljakkeesta.
- Anonyymi00042
Miksi itket täällä asiaa. Sääliäkö kaipaat?
Saat, mitä tilaat eli kakkosen osan.
Pidä hyvänäsi! Kuten kerroit toimintatapa on miehelle tuttu.
Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen.- Anonyymi00043
Tämä on ikäväpalsta. Et ilmeisesti huomannut asiaa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tämä on ikäväpalsta. Et ilmeisesti huomannut asiaa.
Pidättäydy ikävässä sitten, kaikki muu vaikuttaisi olevan turhaa, voimia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.654839Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2723720Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2813394Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143280Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332656Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271688- 1051610
- 1721241
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA841130Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341031