Halusin käydä kirjoittamassa tämän. Kun uskaltaa luopua jostain ihmisestä, jonka kanssa asiat voivat olla vaikeita eikä saa sitä mitä kaipaa. Niin yhtenä päivänä käveleekin vastaan ihminen, joka jakaa asiat, harrastukset ja arvot, jonka kanssa kaikki on niin helppoa. Taidan olla vähän rakastunut, tiedän että kihlat tulee tänä vuonna 🥰
Erilainen ikävä
15
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin mitä sinä ikävöit?
- Anonyymi00003
jos on aiemmin ollut täällä palstalla ja ikävöinyt sitä jonka kanssa asiat ei sujuneet ja halusi tulla nyt kertomaan uusimmat, HYVÄT kuulumiset :)
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
jos on aiemmin ollut täällä palstalla ja ikävöinyt sitä jonka kanssa asiat ei sujuneet ja halusi tulla nyt kertomaan uusimmat, HYVÄT kuulumiset :)
Ketä kiinnostaa jonkun anonyymin kertomiset täällä? Varsinkaan kun ne ei edes liity palstan aiheeseen?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyvä jos oman lapseni ikäinen on löytänyt uuden ihmisen elämäänsä! Onnittelut!
- Anonyymi00002
Kihloihin mennään paljosta rakkaudesta.
- Anonyymi00010
Aivan. "Vähän rakastuminen" ei riitä.
- Anonyymi00013
Niin minäkin meni nuorena. Enää ei kiinnosta seurustelu kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyys samoin ajattelevan vanhemman miehen kanssa.
- Anonyymi00004
Mikä on erilainen ikävä, miten se eroaa tavallisesta ikävästä.
- Anonyymi00006
Kuminaamana on tosiaan helppo pyyhkästä ikäväki.
- Anonyymi00009
Miehenä totean:
EI ole YHTÄÄN naista jonka kanssa asiat olisi helppoja, siis alussa tai lopussa.
Jokainen tuntemani mies sanoo ihan samaa että se alku voi hämätä sen takia koska nainen on juuri ihastunut/rakastunut. Kun se hiippu (joka sekin on miehen vika naisen mielestä vaikka naisen käsitys romantiikasta on pieruverkkarit ja menkkaraivot) niin sieltä alta paljastuu täysin eri ihminen.
Toki täytyy luopua mutta itse olen jo aikaa sitten unohtanut unelmat jostain "löydän sellaisen kivan naisen joka tykkää minusta ja asiat on helppoja".
Ihan sama mitä mies tekee niin lopulta tulee lunta tupaan, jos ei muuten niin naisen mielestä pitäisi olla enemmän draamaa ja on liian helppoa niin mies ei sytytä.
Sellaista se on yksilahkeisten kanssa.- Anonyymi00011
Kuka on istuttanut päähäsi ajatuksen siitä, että jaetun elämän pitäisi olla helppoa? Ei tietenkään kahden ihmisen yhteiselo ole helppoa. Se on täynnä kompromisseja ja neuvotteluja.
- Anonyymi00012
Jos helpon elämän haluaa, kannattaa olla yksin ja palkata kodinhoitaja tms.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka on istuttanut päähäsi ajatuksen siitä, että jaetun elämän pitäisi olla helppoa? Ei tietenkään kahden ihmisen yhteiselo ole helppoa. Se on täynnä kompromisseja ja neuvotteluja.
Juuri näin. Ja kyllä tuosta miehen kommentista valitettavasti paistaa kyvyttömyys nähdä, että vaikka se oma tekeminen omasta mielestä on kaikin puolin ok, niin se vastapuoli saattaa ollakin aivan eri asioita vailla. Nainen on nainen ja mies on mies. Jos haluaa täysin samalaista autonrenkaiden potkimista ja Esson baaria, niin kannattaa pitäytyä miehissä 😉
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos helpon elämän haluaa, kannattaa olla yksin ja palkata kodinhoitaja tms.
Kyllä minä itse hoidan oman kotini. Kun olin naimisissa olin kauan kotiäitinä ja tein tietysti kaikki kotityöt, se oli minulle täysin selvää! Enää ei kiinnosta tehdä kotitöitä ja koska minulla on nivelrikkoa sormissa, sekin estää käsien käyttöä joita tarvitaan kotitöissä! Onneksi oma asunto on pieni ja helppo siivottava. Ja ruokaa voi ostaa osittain valmiina.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siksi en enää haluakaan parisuhdetta enkä seurustelua kenenkään kanssa. Kun ikää on enemmän takana kuin edessä, vietän mieluummin aikaani yksin tai uuden ikäiseni ystävän kanssa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240