siihen, että elämmäni on kauan häiritty, niin kotona kuin aikoinaan töissäkin! Ihan kuin monilla olisi ollut oikeus määrittää millainen olisi minun näköistä elämää! Kuka keksi sen kauhean projektin kysymättä lupaa minulta! Valtava määrä ihmisiä valjastettiin osallistumaan ja kukaan ei ymmärtänyt sitä että se vei toivon elämästä kokonaan niinä vuosina. Vaikka kerroin monta kertaa täälläkin monia vuosia sitten, että sen on loputtava, kukaan ei kuulltu huutoani. Silloin tuntui usein siltä, että käyköhän niin, että menetän elämänhaluni lopullisesti! Minun on välttämtöntä saada elää hiljaisuudessa, koska voimat ovat todella vähissä ennen kuin pystyn tutustumaan uuteen ikäiseeni ystävään! Nukkumisrytmi on ihan sekaisin ja koen voivani huonosti! Voi teitä jotka aloititte projektin minulta lupaa kysymättä. Töitä olisin vain halunnut tehdä, se olisi ollut juuri minun näköistä elämää! Kuka antoi teille sen käsityksen, että olisin halunnut tutustua paljon nuoremapaan henkilöön? Etäältä katsominen oli sitä, mikä minulle oli vain mahdollista. Koin olevani varaäiti ja enempää hoidettavia lapsia en kuitenkaan enää halunnut!
Olen väsynyt
5
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koin valtavaa tuskaa joka ikinen työpäivä, kun en saanut tehdä töitä rauhassa. Olin täysin ymmälläni miksi minua kiusattiin niin kauan ja tuntui että olin vain kohde, jota sai ihan jokainen häiritä, niin töissä kuin sen ulkopuolellakin! Olin aivan uuvuksissa, koska minulla ei ollut mitään kanavaa, jonka kautta olisin voinut kertoa siitä, kuinka kauhealta se kaikki tuntui! Ja koska kyse ei ollut vain parista vuodesta vaan paljon enemmästä! Koko projekti on ollut minulle elämäni kauhein ja syvästi vaurioittavin kokemus! Teki mieli huutaa kaikille ns. esittäjille lopettakaa, koska olin aivan lopussa! Missä tahansa kuljin, se jatkui aina! Ja vuosi vuodelta koin ettei elämäni tuntunut enää elämisen arvoiselta!
- Anonyymi00002
Miksi ette reagoineet siihenkään, kun en pystynyt tekemään töitä. Olin pelkkä raunio itsestäni ja jaksamiseni oli tasan nolla! Joka päivä kysyn mielessäni, kuka aloitti kiusaamisprojektin? Tuntui siltä, että ainoa mitä halusitte oli saada minut voimaan vuosi vuodelta yhä huonommin ja se on kyllä todellakin toteutunut!
- Anonyymi00006
Aika monen suomalaiset kohtalo on tulla kiusatuksi, tyhmille tuomio pitäisi olla elinikäinen.
- Anonyymi00004
Miksi syytät muita? Voisit olla kiitollinen että ympärilläsi on ollut kaikenlaista. Siitä voi olla kiitollinen.
- Anonyymi00005
Pitäisikö kiittää kauan jatkuneesta häiriköinnistä!! Ja vakituisen työpaikan menetyksestä! Ja ihmisten lähelle tunkemisesta, jotta saisivat ns. kertoa kautta rantain! Ei todellakaan, eikä todellakaan ole ihme, että sairauksia puhkesi koska koin eläväni helvetissä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240