Työmarkkinatuen maksaa asiakkaalle kela ja sitä haetaan kelasta mutta valtio perii Kelan maksamat kulut kunnalta.....
Melko erikoinen veivaus
Kuka sen työmarkkinatuen oikeasti maksaa
9
171
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuntalaiset maksavat sen veroista tai otetaan kuntalaiselle velkaa. KUNNOLLA VELKAA TULONSAAJALLE.
- Anonyymi00002
Työmarkkinatukesi maksaa KELA eli muut ihmiset eli veronmaksajat. Mene TÖIHIN!
- Anonyymi00005
Ole onnellinen että on Kela jos joutuu työttömäksi. Siis maksa ilolla verosi.
- Anonyymi00003
Niin ja työmarkkinatuesta menee veroja. Veivataan ja vaivataan , papereita tai numeroita pyöritetään.
- Anonyymi00006
Onneton ja mitätön paskaraha. Sen taso pitäisi vähintään kaksinkertaistaa nykyisestä ja muuttaa verovapaaksi.
- Anonyymi00004
Ei kannata silmänkääntötemppuihin ja veivauksiin uskoa.
Suomessa työttömyyden kulut ovat vakuutusperusteisia, eli me kaikki työttömät, tai ainakin suurin osa, olemme joskus työssäoloaikanamme kerryttäneet tuohon vakuutuspottiin rahaa vakuutusmaksuina, jonka rahasummat näet palkkakuiteissasi.
Ansiosidonnaiseen vaikuttaa tulot ja maksetut määrät, kun taas työmarkkinatuki on sama kaikille.
Jos joku alkaa ruikuttamaan itse maksettujen rahojen käytöstä, niin kannattaa aina muistuttaa heille, miten tuo systeemi edellä mainitusti menee.
Jos joku on maksanut enemmän tai vähemmän ja tuntuu että joku saa liikaa ja itse liian vähän, siihen valitukseen täytyy vain tottua, systeemillä turvataan kuitenkin lopulta kaikkien työttömyyttä, ei vain onnekkaimpien rikkaiden työttömyyksiä.- Anonyymi00007
Minä en ole koskaan ollut töissä.
T.Lawetorder Z via Y - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en ole koskaan ollut töissä.
T.Lawetorder Z via YEi muuta tilannetta miksikään, jos on kuitenkin tarjolla työmarkkinoille.
Työttömien vastuulle ei kuulu suomalaisen työn kysyntä, se on pääasiallisesti vain ja ainoastaan eduskunnan päätöksillä edistettävä asia, ja varsinaisen suomalaisen työn ostamisen hoitaa yritykset - jos hoitavat.
Jos ei elinkeinoelämää eikä maan hallitusta kiinnosta pitää suomalaisen työn kysyntää kunnossa, sittenhän ei ole töitä.
Se siitä.
- Anonyymi00008
Veivaan utse juoksukaljat Salesta toimeentuloa odotellessa
Betaalastmies, rautavaara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998